אדל123
לפעמים הסופר אגו שלנו, שהוא הרצונות הפרטיים והאגואיסטיים, משתלט עלינו כשניתנת אפשרות בחירה, כשאנו יכולים להחליט אם לעשות את הדבר הנכון והראוי או לענות על צרכינו האישיים והרגשיים. במקרה שלי הפסדתי אדם קרוב בגלל חוסר התחשבות מצידי, ופחד. פחד מכישלון, מבושה, מוויכוח, מחשיפת האמת. אני רוצה להעביר זאת הלאה, על מנת שכל אחד יילמד ויגיע לתובנות אישיות.

פספסתי את כיפור

אדל123 21/10/2014 751 צפיות 6 תגובות
לפעמים הסופר אגו שלנו, שהוא הרצונות הפרטיים והאגואיסטיים, משתלט עלינו כשניתנת אפשרות בחירה, כשאנו יכולים להחליט אם לעשות את הדבר הנכון והראוי או לענות על צרכינו האישיים והרגשיים. במקרה שלי הפסדתי אדם קרוב בגלל חוסר התחשבות מצידי, ופחד. פחד מכישלון, מבושה, מוויכוח, מחשיפת האמת. אני רוצה להעביר זאת הלאה, על מנת שכל אחד יילמד ויגיע לתובנות אישיות.

אני לא יכולה להגיד ששכחתי.
זה יהיה שקר, ולך אני לא משקרת יותר.
אני יכולה להגיד שלא רציתי.
זו אמת, לא רציתי. למה שאתנצל על דבר שאני לא רואה לנכון להתנצל עליו?
עכשיו אני מתנצלת על שלא רציתי.
לא, לא כי אני מבינה את הטעות. אני פשוט מתנצלת שאכזבתי אותך, חבר שלי.
פספסתי את כיפור. צמתי, הלכתי לבית הכנסת, לא עשיתי כלום חוץ מלנשום, לישון וללכת לשירותים,
אבל דווקא בכיפור החלטתי שעל החטא הזה אני לא אכפר, שמולך אני לא מתנצלת.
סליחה שלא רציתי להתנצל. סליחה שאיכזבתי אותך. סליחה, שבגלל היצרים הילדותיים והאגואיסטים שלי, חירבתי את החברות בנינו.
חבל לי שאיבדתי את חברי הטוב ביותר.
ועדיין, אין לי האומץ. גם לא יהיה לי. אין לי האומץ לשאול אותך יום אחד בפנים "תגיד, אתה זוכר שכעסת עלי בכיפור? טוב, לא התנצלתי ולא טרחתי לדבר על זה, כי פשוט פחדתי. עשיתי טעות, וכבר מאוחר מידי לתקן כי שום דבר לא יהיה כמו מקודם, אבל הנה. רק שתדע שאני חושבת על זה כל יום ופשוט משתפנת."
הייתי אמורה לשאול אותך ביום ראשון מה קורה. לא רציתי.

ומאז זה שונה. אתה לא יושב לידי, לא מדבר איתי, לא צוחק איתי,
עם הזמן גם הפסקת לבהות בי בשיעורים כהרגלך.
אין טעם לנסות לשנות משהו, נראה שטוב לך.

איבדתי את חברי הטוב ביותר,
בגלל הטעות המטומטמת שלי.
פספסתי את ההזדמנות שלי,
פספסתי את כיפור.


תגובות (6)

אוקיי, אני רואה שאמרת כאן משהו נכון, אבל אני לא כל כך מבינה מה הקשר בין יום כיפור לחבר שהיה לך..
את לא חייבת לומר..

21/10/2014 17:01

    למה לא? בשמחה אני אגיד.
    הריב בנינו התפתח כבר עוד קודם.
    הוא ציפה שאתנצל בכיפור, לכן פתח את הנושא אז,
    והייתי אמורה בתור החברה הטובה ביותר, לנסות לפייס אותו.
    לא ניסיתי. פיספסתי את ההזדמנות שלי ביום כיפור, כי הוא ציין במפורש שאם זה באמת מעניין אותי, אני צריכה לגשת אליו בראשון. לא ניגשתי. עכשיו זה כבר לא משנה, כי טוב לו בלעדיי ועם הזמן הוא הבין את האמת..
    אני לא מספיק טובה בשבילו.

    21/10/2014 17:08

את כותבת יפה (:
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי:)

21/10/2014 18:01

הוא ניסה להיתפייס איתך? אם לא יכול להיות שגם עליו השתלט האגו ובמקרה הזה הוא יבין אותך אם תנסי לדבר איתו עכשיו. לדעתי עוד לא מאוחר מידי לנסות להשלים ביניכם. זה קורה לפעמים שחברים רבים וזה בסדר, לא צריך לוותר על חברות טובה רק בגלל אגו-זה נורא טיפשי.

21/10/2014 21:06

    טוב לו בלעדיי… אני רואה את זה. תניחו שזה נכון ואל תחשבו במקומו. אני רואה אותו…
    וכמו שכבר אמרתי..
    אני פשוט פחדנית.

    21/10/2014 21:08

אני מצטערת בשבילך אבל כמו שאת אומרת הוא עבר הלאה אז תעברי גם את.

21/10/2014 21:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך