כמובן, שיש גם אנשים נורמאליים באתרי היכרויות. ועדיין, לפעמים יש לנו נטיה לזכור את הגרועים והטראומתיים... ועדיף לפרוק את זה כאן, ולא על בחור תורן מסכן. שיהיה בהצלחה לכולנו :)

פשוטה אך מורכבת

28/09/2016 544 צפיות 3 תגובות
כמובן, שיש גם אנשים נורמאליים באתרי היכרויות. ועדיין, לפעמים יש לנו נטיה לזכור את הגרועים והטראומתיים... ועדיף לפרוק את זה כאן, ולא על בחור תורן מסכן. שיהיה בהצלחה לכולנו :)

אני אדם פשוט, עם סיפור חיים מורכב.
הרצון שלי פשוט – להיות נאהבת, כמו שאני, בלי הגדרות, בלי סיבוכים, בלי "עדיף לי רק בתור ידידים".
אני מוכנה לקבל כל אחד (כמעט), שמצליח לעמוד בקצב שלי, לעקוב אחר דבריי ולהצטרף לחגיגה הגדולה שנקראת: 'החיים'.
אז למה זה כל כך קשה, לעזאזל?
אולי כי אני בדיוק באמצע – לא דתיה, וגם לא חילונית.
ללא הגדרות, חיה לפי ערכי המצפון והמוסר שהחיים הכתיבו לי, ולא לפי נורמת חיים מקובלת.

מעניין שבשתי הקבוצות, הבנים שואלים את אותן השאלות… רק מכיוונים אחרים.
קבוצה אחת פוסלת כי אני לא דתיה מספיק, וחשוב להם לדעת, ממש על ההתחלה אם אני 'שמורה', ואילו הקבוצה האחרת מפחדים מכך שלא אזרום איתם למיטה, אפילו שרק עכשיו הם שלחו לי הודעה.
ואני? באמצע. כרגיל. מנסה להבליג על השאלות האישיות והחושפניות כל כך, שאנשים זרים מרגישים בנוח לזרוק אותם ישר על ההתחלה. מתנהגים כאילו הם איזה חיות טרף, מהלכות שעסוקים בזה כל היום, ולא (אם נודה על האמת המרה), חבורה של שטופי הורמונים שמפחדים להישאר לבד, ומסוגלים להתפשר על יופי ואופי, העיקר שיהיה להם מי שתחמם להם את המיטה – לפני או אחרי החתונה. (תלוי לאיזה קבוצה אתה שייך).

ואני תוהה, ממתי הפכנו לכל כך חד-מימדיים?
רצון פשוט כמו אהבה, וזוגיות טובה – הפכה לתמונת פרופיל ומכבסת מילים מנוסחת היטב (או חסרת טאקט, ומלאה בשגיאות כתיב ברוב המקרים), שנועדה להבין כמה כסף יש לך בחשבון, ועד כמה את שווה את הזמן והמאמץ, והאם כדאי להתמקד בך מבין החמש בנות שבדיוק שלחתי להם את אותה ההודעה (שגנבתי מאתר ציטוטים), או שאולי אמשיך ואבדוק את שאר האופציות.. סתם למקרה.. את יודעת.

ובכן, לא אני לא יודעת.
כי אני מעדיפה להתמקד כאן, ובהווה.
להתרכז באדם אחד ולשמוע מה שבאמת יש לו לומר, והמראה הוא שולי, ולא לעבור בדרך על עוד כמה פרופילים, כי אולי יש סיכוי שפיספסתי משהו.
ובכן, מבזק-חדשות: אתם תמיד מפסידים משהו. בגלל זה קוראים לזה בחירה.
אתה בוחר במשהו, תוך כדי שאתה מוותר על משהו אחר. וכן, זה שווה את זה.

אז אולי אני באמת מורכבת? או שאולי.. כשזה זה הכל נהיה פתאום פשוט, ושוכחים את מה שעברנו בשביל להגיע לרגע הזה, הנכון והפשוט.
אולי.


תגובות (3)

בהצלחה :)

28/09/2016 10:20

אותי לימדו דיכוטומיה. מימין ומשמאל יש מדרכה, באמצע- תידרס.
זה באמת מפתיע שבנים שטחיים? אנחנו מסוגלים לחשוב רק על דבר אחד ברגע נתון. אם המחשבה מורכבת יותר – היא תיקח יותר מרגע.
אה כן, עוד משהו חשוב. אלו מאיתנו שעדיין רווקים – אכן חיות טרף.

"כאילו הם איזה חיות טרף(,) מהלכות[,] שעסוקים…" – לשנות את מיקום הפסיק.
"ולא (אם נודה…)(,) חבורה…" – הפסיק מיותר.
"העיקר ש[ת]היה להם" – נקבה! בכל אופן זה מה שהמשך המשפט טוען.
"רצון פשוט… – [הפך]…" – רצון בלשון זכר.
"ו[ל]מכבסת מילים".
גם את הסוגריים יש לתקן ללשון זכר.
חמישה משפטים שמהווים פסקה, הפכו אצלך למשפט ארוך מדי. לפצל!
או נקודה או שלוש. אין!! שתי נקודות.
"לא[,] אני לא יודעת".

תכלה שנת קללות, תחל שנת כלולות. כתובה וחתונה טובה.

תנו לחיות!! חיות.

29/09/2016 01:36

    תודה רבה.
    חח שנה טובה גם לך

    29/09/2016 20:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך