קשה לי בלעדיך (קטעים קצרים מהחיים)

סינדרלה 08/09/2017 562 צפיות אין תגובות

אתה רואה את זה?
את מה אתה שואל?
את זה שאני לא מצליחה שנייה בלי להיזכר בחיוך שלך או שכל הזמן אני מחפשת תחילף לאהבה שלי אליך, אני נכנסת למשחקים מלוכלכים, אני כל הזמן משווה את הבנים האלה אליך.
אתה תמיד הייתה איטי לא מתקדם מהר מידי ומנסה להפשיט, אותי אתה לא כמו כולם, כל בן אדם אחר שאני טיפה נחשפת אליו ישר זורק אותי למיטה עם קונדום, ואללה זה לא מתאים לי!
אני מחפשת מישהו שיהיה כמוך יהיה איטי ואוהב ככה שיכול לספק אותי גם אם זה לא בתוך בית בתוך חדר בתוך מיטה עם קונדום.
אני יודעת שאתה בטח מזיין עכשיו על ימין ועל שמאל בדיוק בגלל זה כל כך אהבתי אותך כי גם כשידעת שאתה נמשך אלי ואני אליך ושיש דברים מסוימים שאני מוכנה לעשות גם אז לא נתת לי את ההרגשה הזאת שאתה איתי רק בשביל סקס מחורבן אלא נתת לי את ההרגשה הכי בטוחה בעולם את ההרגשה שזה יכול לחכות, ואני באמת אוהבת אותך קשה לי עם כל השיט הזה
של 'אנחנו אקסים ולא מדברים', וגם כשניסיתי לבוא אליך בהכי אמיתי שיש, אמרתי לך שאני עדין אוהבת אותך ואני רוצה מרחק אתה פשוט זרקת עלי זין אמרת שאתה לא רוצה את זה ושאני מטומטת וכאלה ואי רק רציתי לקבור את עצמי כד שאף אחד לא ימצא אותי ושאף אחד לא יראנ את הבושה על הפרצוף שלי.
אני לא יודעת למה אבל בגללך שמתי מתאיים אלף חומות ששומרות על הלב שלי , אני בקושי מצליחה לחשוב על לעשות מעבר לנשיקות וחיבוקים ולמה זה?
כי אני מתמיד מחפשת את התמימות הזאת שהייתה אצלך שלא צריך למהר והכל באיזי
אבל עכשיו תראה את הסיטואציה, פעם אתה רדפת ואני לא רציתי והיום אני רודפת אחריך ואתה לא רוצה.
מצטערת אבל אין לי עוד מה להגיד לך חוץ מאף פעם לא יאבד תקווה שאני ואתה יכולים באמת לחזור לשקם בנינו הכל!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך