נואל
טוב זאת פעם ראשונה שאני כותבת משהו מהסוג הזה אני באמת לא רגילה ביקורות יתקבלו בברכה רק אל תהיו קשים מדי ^^

רק אל תעזוב (18+)

נואל 30/03/2015 1176 צפיות 5 תגובות
טוב זאת פעם ראשונה שאני כותבת משהו מהסוג הזה אני באמת לא רגילה ביקורות יתקבלו בברכה רק אל תהיו קשים מדי ^^

העיניים שלך זהרו באור הבהיר והחיוור של הפלאפון, האור נח על עינייך והן נצצו בגוון חום עמוק, היה ניתן לראות את האישונים הכהים שלך דרך חום הדבש שנעטף מסביב.
הריסים הכהות והארוכות שלך מצמצו לעברי
לא הסרתי את עיניי מעיניך, כאילו היו מקור הכוח לקיומי, וכאשר אנתק את מבטי אקרוס תחת ברגיי הלא משומרים.
סרקתי את פנייך בסקרנות;
מעט זרות ומוכרות באחד ובכל זאת, רגשות משונים של רצון לקרבה זרמו בעורקיי כשנגעתי בפניך.
תווי הפנים שלך גסים עצמות הלחיים שלך מעניקות לעיניים צורה מעט מלוכסנת
זיפים פזורים בגסות על פניך.
השפתיים שלך עטו חיוך רחב שגרם לליבי לפעום בחוזקה.
התיישבת על קצה המיטה הידיים שלך נחות לצידי הגוף.
התקרבתי בעצלתיים, מהססת בכל צעד שלוקחת, וכאילו מוחי אינו מסתנכרן עם גופי, מניגוד לרצוני ידי נחות על פניך, אני חופנת אותם בעדינות ואתה מתרפס על כפות ידיי כמו חתול מפונק.
פיסקתי את רגליי בין רגלייך כשאני לבושה בתחתונים בצבע שחור ופפיון קטן תפור לו, החזייה הייתה תואמת לתחתון.
בעודי יושבת בחיכך מנסה להבין את הדחף המוזר להתקרב אליך, כל תא ותא בגופי צעק למחאה וכשעיניי פגשו בעינייך שוב נמלאתי באנרגיות הנפלאות האלו.
תוך כדי ששפתי לוחצות בכוח על שלך מבקשות רשות להכנס אל עולמך,
פתחת את פיך רק מעט מאפשר לי לטעום קצת מהתשוקה שהייתה שרויה בערב הזה.
פיסקתי את רגליי עוד יותר הרגשתי את גופך נדרך נוכח המפשעה שלי שנעה לסרוגין על שלך.
ביד אחת אחזתי בקצה המיטה וביד השניה דחפתי את גופך אל המיטה, ממשיכה לנשק את צווארך בפראיות.
הבטתי בעיניך בפעם האחרונה לפני שצללתי אל אזור החזה, הבטן ושאר הגוף.
היית כמו פרי אסור, המודעות לעונש שיכה בי אחרי שאטעם ממנו הייתה ברורה ומוחשית להפליא,
ובכל זאת התענגתי על הטעם הנפלא שעורר את גופי בחזרה לחיים.
בתגובה להנאה הצרופה של היכולת לנשק ולטעום אותך כמה שארצה כשצווארך מתוח לאחור מבקש שאנשק אותו נשיקות קטנות רטובות, ועדינות.
פלטתי אנחה.
גופי מבקש להתקרב אליך עוד, להרגיש את כולך.
כפות ידיך תפסו בגבי בחוזקה ומשם יורדו אל מותניי, שולטות על קצב גופי שנע על גופך בהרמוניה מושלמת.
דחפת אותי מעליך,
כשאני שוכבת על גבי רכנת מעליי מפלס את דרכך אל בין רגליי,
משכת את שעריי באגרסיביות שגרמה לי להשתנק שוב לפני שנישקת את צווארי ברפרוף קל.
הרגשתי את הבל פיך לוהט על צווארי,
גופי מתחנן ליותר כשאני מצמידה ודוחפת את פלג הגוף התחתון שלך אליי.
רעדתי- תגובה משונה שפירשתי אותה ככמיהה למגע שלך.
תפסת את השמיכה שהייתה מונחת מקופלת במרכז המיטה וכיסית את שנינו.
בעודך מנשק את שפתיי לוחץ בחוזקה,
ריח הבושם והשמפו מעורבבים בריח המשכר שלך הכו בי.
הורדת את התחתון שלי בזריזות;
נותרתי למולך חשופה ורודעת,
הצמדת את עצמך אליי,
ליטפת את פניי הזזת את שערי שהספיק להתבלגן.
הסתכלת עליי מלמעלה לכדת את מבטי במבטך כשאני שומעת אותך לוחש חלש כל כך ׳אני אהיה עדין עכשיו, תמשיכי להסתכל עלי׳
כל גופי התעורר לחיים
הידיים מתהדקות ותופסות בחוזקה בסדין
גנחתי בפראיות
גופי הגיב בחייתיות כשאתה חודר לתוכי,
ידיי מטפסות על גבך, ציפורניי שורטות את כולך כתגובה לעונג שהענקת לי.
אני משתנקת בקולי קולות כשאתה מצמיד את שפתיך לצווארי ונושך קלות את האזור שבין התנוך לעצם.
נשכבת על גבך כשאתה מושך אותי מעליך אני מרגישה את כולך בתוכי כל גופי התמלא בתחושה של אנדרנלין והנאה צרופה
כשאני רוכנת מעליך בעודי נעה אחורה וקדימה בקצב אחיד.
פלטת אנחה ארוכה ועמוקה
תפסת בשערי ואמרת בקול ׳בייבי שלי אל תפסיקי אני רוצה שנגמור ביחד׳
הרגשתי את רגליי מתכווצות את גופי נרפה פלטתי אנחות רצופות של הנאה כשאני אומרת בקול רם שהפתיע אותי ׳אני גומרת׳
דחפת אותי בחזרה למיטה כשאתה חודר לתוכי בפעם האחרונה וקורס מעליי.
ידייך כרוכות סביבי.
ידיי מלטפות את שיערך.
נשארנו כך דקות ארוכות כשאתה אתה עדין בתוכי.
׳בייב׳? שאלתי בהיסוס
׳שששש שקט׳ הפצרת בי והוספת ׳אל תדברי רק תמשיכי לחבק אותי, בבקשה.׳
הלב שלי פעם בחוזקה מבקש לצאת מהחזה שלי ׳אני מאוהבת בך, בבקשה אל תלך ממני׳, פחדתי שתשמע את ליבי צורח לך.
נישקת את לחיי והזזת את שערי בעדינות.
הידקת את חיבוקך
וצללנו לשינה עמוקה.


תגובות (5)

זה כתוב יפה מאוד, בצורה מאוד נועזת. למרות שלא יזיק כאן ליטוש נוסף, כל הסיפור הזה ממש נוטף כישרון. כל הכבוד.

30/03/2015 18:50

מסכימה עם התגובה שמעלי.. חוץ מהקטע של הליטוש.
לפעם ראשונה זה מדהים !! בכללי זה ממש טוב !

30/03/2015 19:08

זה מאוד יפה אהבתי את הקטע

30/03/2015 20:11

את כותבת מדהים, אבל את כבר יודעת את זה ;)
את מוכשרת בכל כך הרבה דרגות, יש לך מגוון של כלים

30/03/2015 22:47

שמקנים לך יצירתיות ועומק, את יודעת לסחוף את הקוראים ולגרום להם לראות הכל מול העיניים.
את מדהימה. תמשיכי לכתוב!
הכתיבה שלך מעוררת השראה ועזבי, היא כל כך – פאקינג – טובה!!!! :))

30/03/2015 22:50