mikenk
למה תמיד האנשים הטובים הם האלו שנפגעים?

"רק פסק זמן, שעומד להיגמר"

mikenk 23/02/2016 788 צפיות 3 תגובות
למה תמיד האנשים הטובים הם האלו שנפגעים?

היא עמדה שם. במקום מלא הזיכרונות הישנים ולא הצליחה להרים את העיניים מהרצפה, לא בטוח אם היא הרגישה מושפלת או שפחדה שכשתרים את העיניים אשים לב שהיא בוכה.
ומצד אחד אני יודע שאני הולך להיפגע אך מצד שני רוצה לתמוך ולעזור, היא שבורה כל כך, לא יודעת מה לעשות ולכן היא פוגעת בעצמה.
אני לא יודע איך לעזור לה לכן אני מחבק אותה בחמימות במשך דקות שלמות, מנסה להצחיק אותה כדי לגרום לה לשכוח מהבעיות, אבל שנינו יודעים שזה לא יגרום לדמעות ולכאב להיעלם.
ואני לא מצליח להבין למה, למה היא לא יכולה לאהוב את עצמה?
למה היא לא יכולה להבין סוף סוף כמה שהיא יפה?
למה היא לא יכולה להפסיק לחשוב לפי מה שהחברה הכתיבה לה?
היא לא אכלה כמו שצריך כבר כמה שבועות ואפשר לראות חולשה בגופה, וכל זה בשביל להיות רזה יותר, כביכול יפה.
יכול להיות שהיא לא מנסה להוכיח לאף אחד שום דבר, אבל היא אפילו לא יכולה להסתכל על עצמה במראה.
אז אני מחבק אותה בחמימות במשך דקות שלמות, מנסה להצחיק אותה כדי לגרום לה לשכוח מהבעיות, אבל שנינו יודעים שזה לא יגרום לדמעות ולכאב להיעלם.
הכאב שאתם גרמתם,
אתם שברתם אותה בשביל עוד אידיאל יופי מזויף,
ומי יודע איך זה יגמר.
אני מחבק אותה בחמימות במשך דקות שלמות, מתפלל שהחמימות הזאת לא תגמר
והיא מחייכת,
אך הדמעות שלה לא יפסיקו לזול, זהו רק פסק זמן,
שעומד להיגמר.


תגובות (3)

היא קצת מזכירה לי את עצמי…. כתיבה טובה מאוד, נוגעת…

23/02/2016 23:03

*חולשה בגופתה- גופה (אני חושבת, הרי גופתה זה על מישהו מת לא?)
אני ממש מסכימה עם דרך החשיבה שלו, אני בכללי לא רואה צורך בחוקים שהחברה מכתיבה (ומי שמכיר אותי יודע שאני באמת שונה) לפעמים אנחנו פשוט צריכים שמישהו ינער אותנו כדי שנפקח את העיניים ונראה שאין צורך בזה..
כתיבה מקסימה, באמת ♥

23/02/2016 23:44

אני חושבת שמה שהחברה עושה דברים כל כך נוראיים לאנשים הקטנים, אלה שבסך הכל באמת רוצים להינות מהחיים.. כל המחשבות השליליות מבחוץ מחלחלות פנימה, ולא תמיד אפשר למנוע את זה..
מדהים. באמת♥

28/04/2016 01:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך