שגרה מקוללת למה הפכת אותי?

ל.ר.י 26/01/2017 650 צפיות אין תגובות

שגרה, אז מה היא בעצם שגרה?
שגרה זה הקימה לבית ספר בכל יום בערך, שגרה זה ללמוד עד שטוחנים את הראש, שגרה זה לעשות בכל יום אותו דבר. לצחוק על אותם בדיחות, ללמוד על אותם נושאים, להשתעמם מרובם, לישון בחלקם.
שגרה זה להבריז בכל יום מאותם שיעורים מבלי למצמץ.
שגרה זה לעשות את אותם דברים שוב ושוב ושוב ושוב.
אז אלו החיים שלי שגרה אחת גדולה.
דווקא אני הבנאדם ששונא את השגרה שנאת מוות שבז לה בכול צורה, אני נכנסתי לשגרה.
אני לא עושה דבר שאני נהנית ממנו, אולי רק להיות עם חברותיי אלו הזמנים המהנים שלי ביום.
אבל עדיין השגרה נהייתה לחלק מחיי.
יש אנשים שיגידו ששגרה זה דבר מדהים שאין ולא יהיה להחליפו, אבל לפי דעתי שגרה זה משעמם.
היום קלטתי את זה הפכתי להיות כחלק מהשגרה שאני בזה לה, ולצערי הרב אין לי שום דרך לשנות את זה.
הבוקר שלי משעמם, הלילות שלי משעממים אפילו החלומות שלי כבר לא מסעירים.
נהייתי לילדה שאני שונאת, נהייתי חלק משגרה משעממת שאני סובלת בה בכל דקה ושנייה.
כל דקה מרגישה לי כנצח, אני ממש רוצה שמישהו יעיר אותי מהסיוט הזה שיגיד לי שזאת תיהיה רק תקופה קצרה ביותר שמיד אחרייה יגיעו החיים האמיתיים.
אני רוצה שיהיה שעון שירוץ קדימה בזמן שייתן לי להיות מי שאני מבלי מעצורים, מבלי להרגיש ייסורים על כל דקה ושעמום כל כך מייגע שנותן לי רצון לבכות.
אוי שגרה למה הפכת אותי להיות?!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך