בקי
תמשיך לכתוב כאלה יצירות נפלאות ♥♥♥

תודה לרפי דנן

בקי 04/09/2017 560 צפיות 2 תגובות
תמשיך לכתוב כאלה יצירות נפלאות ♥♥♥

בקר אור לרפי דנן היקר!

למדתי ממך הרבה אתה המודל לחיקוי ורוצה להודות לך מכל הלב

ולאחל לך שנה מתוקה, שנה נפלאה , שנה של שקט ושלווה.

תבורך ידידי על הכתיבה המבורכת שלך ואשמח כי תמשיך לכתוב ולמרות שאני פורשת

מהאתר אכנס מדי פעם לחפש את הסיפורים שלך שעושים לי טוב בלב.

שנה טובה ידידי היקר והלוואי כי כל בוקר תקום מהמיטה שמח וטוב לבב

עם שיר שמחה בלב אמן !

ממני מכל הלב בקי♥♥♥♥♥

ברכות כמובן לכל בני משפחתך ♥♥♥


תגובות (2)

בקי הנפלאה.
שום דבר איננו מובן מאליו. את עצמך אשיות מקסימה לגמרי. את אדם רגיש ונותן ולקבל ממך כאלה מחמאות זה דבר יוצא דופן ומאוד נוגע ללב.
בקי, עוד לא ראש השנה, אבל כבר כעת אני מאחל לך את כל הטוב שהשנה הזו יכולה ותציע לך ולבני משפחתך. את מרגשת ממש.
בדיוק רציתי להגיב לך על הסיפור שמתאר את שבת המלכה. קראתי אותו עכשיו ונדף ממנו ניחוח אמיתי של יום שבת המלכה. ניחוח של נרות שבת שאך זה הודלקו, ניחוח של חלה טרייה ושל כוס יין הקידוש. ממש ממש אהבתי. אין עלייך.
אולי זה לא המקום, בקי, אבל אספר לך בכל זאת ובקווים כלליים. שמשפחתי עומדת כרגע במבחן גדול מאוד. מבחן שמעמיד אותנו בבדיקת הסיבולת הגופנית והנפשית. הבית מצד אחד חדל לתפקד ומצד שני מנסים למרות הכל לשדר עסקים כרגיל. אני מוצא את עצמי בורח אל האתר הזה מדי פעם כדי להרים את הראש מעל המים ולנשום כמה נשימות עמוקות. זה נותן לי אורך רוח. היצרות, היוצרים והיצירה עצמה. אני מספר את זה לך, כי אני יודע שאת עצמך עמדת במצב דומה וסיפרת כמה האתר הזה עוזר לך לעבור את הימים הקשים. אז הנה אני מספר לך כיצד מצאתי כל מילה שלך אמיתית וכל רגש כזה נכון. כך בדיוק. תודה בקי. שתזכי לבריאות שלמה ולסיפוק ואושר גדול. שלך. רפי.

04/09/2017 21:03

בקר אור ויום מקסים מאחלת לך מכל הלב ידידי היקר רפי♥♥♥

ריגשת אותי כאשר פתחת את נצורות לבך בפני. הייתי במצב דומה והכתיבה עזרה לי מאד מאד. אתה אדם גדול עם לב רחב מפה ועד להודעה חדשה ואני מבטיחה לך כי בע"ה תצליח להתגבר על מצבים כאלה ואחרים שאתה עומד בפניהם. ראשית כל תדע לך כי החיים הם כמו גלגל "פעם למטה ופעם מעל" וכעת הגלגל שלך נוטה מטה אך אישיות ענקית שכמוך תהיה לא הרבה זמן כאשר הגלגל יטה את עצמו "מעל". רפי ידידי היקר אנא תפקח את עיניך וראה למרות כל מה שעובר עלינו החיים הם יפים וצריך לקום כל בקר עם שיר שמחה בלב. יש לי חברה אשר אומרת כך: "בקי קמת לב מהמיטה? התקלחת לבד ? הכנת את ארוחת הבקר לבד ? ללא עזרתו של איש ?!! את צריכה להיות מאושרת בחלקך!!! והצדק אתה רפי יקירי אני בטוחה שממרומי גילי המופלג אני יודעתי"כי שום דבר לא מובן מאליו""צריך לנתב את החיים למקומות שאנחנו רגילים בהם כי כך קל לנו יותר אך זה לא תמיד מסתדר ולכן אל דאגה איש יקר שכמוך מבטיחה לך כי הכל יסתדר על הצד הטוב ביותר מבטיחה !!!

רפי נשמה טובה תמשיך להילחם תמשיך לקוות ותשרוד..הונחתו עלי מכות קשות מנשוא בעלי אהוב לבי אשר 55 שנה חיינו כמו זוג יונים הלך לעולמו לפי 4 שנים והלב מדמם , אחותי היחידה המתוקה ובעלה רופא בכיר ומנהל מחלקה שניהם הלכו כמעט ביחד ועל המצבה כתבו "בחייהם ובמותם לא נפרדו" ולפני שנה וקצת בני בכורי האדם שכל כך אהבתי והערכתי ולא עבר יום מבלי שיצלצל לשאול לשלומי אפילו יותר מפעם אחת איננו יותר איתנו. לקבור את שאר הבשר לקבור ילד אין דבר יותר אכזרי מזה !!!! אומרים לי שאני אדם חזק ???!!! מה עלי לעשות לעבור באור אדום ולהידרס ???? כנראה ריבונו של עולם החליט שאני אשרוד בכל מצב והנחית עלי מהלומות כואבות פיזית ונפשית כאחר.
רפי נשמה שלי סיפרתי לך כמו לחבר ותיק וכך הרגשות שלי כלפיך מבלי להכירך אישית אך הסיפורים והיצירות שאתה כותב מדברות בעד עצמן. "תקום מחר בבקר עם שיר שמחה בלב והכל ייראה אחרת.

שנה טובה , שנה מתוקה שנה של שקט ושלווה שנה של אהבה גדולה אמן !!!!

באהבה ממני בקי ♥♥♥♥♥♥

05/09/2017 10:30
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך