בקי
כן חמודים שלי גם הסיפור הזה אמיתי גם הסיפור הזה אמיתי שאת הלב הוא שבר אך בלית ברירה לומדים לדעת כי החיים נמשכים ואסור לתלות באיש את התקווה , התקווה צריכה לצאת מאיתנו כל אחד והתמיכה שלו כי אין דבר יותר קרוב אלא איש איש לעצמו.

מצטערת שאני מעציבה אתכם אך לצערי חיי מאד קשים, קרן האור באפלה עדין לא נגלתה

תודה על הכל ♥♥

בקי 27/12/2013 517 צפיות 2 תגובות
כן חמודים שלי גם הסיפור הזה אמיתי גם הסיפור הזה אמיתי שאת הלב הוא שבר אך בלית ברירה לומדים לדעת כי החיים נמשכים ואסור לתלות באיש את התקווה , התקווה צריכה לצאת מאיתנו כל אחד והתמיכה שלו כי אין דבר יותר קרוב אלא איש איש לעצמו.

מצטערת שאני מעציבה אתכם אך לצערי חיי מאד קשים, קרן האור באפלה עדין לא נגלתה

ליוה אותי בשעות הקשות עודד אותי , תמך בי ועשה את הקושי למעט יותר קל למעט יותר נסבל והפכתי תלותית בו.

חשבתי שהוא כבר שייך לי וכל דקה הייתי מתקשרת ומבקשת תמיכה מבקשת עזרה מבקשת בקשות שונות וזה הפך לאובססיה מצידי.

ידעתי שביום בהיר אחד אקבל את סטירת הלחי שתכאב לא מעצמתה אלא מהעלבון הצורב שבצידה ולא הפסקתי המשכתי לבקש לבקש ואז הגיעה סטירת הלחי כואבת משפילה והקשר נותק.

האיש כל כך חסר לי האיש שהיווה בעבורי הכל מהקרקע הקפואה הקים אותי כולי מרוסקת ולאט לאט השיב לי את האנושיות והתקווה שיש חיים אסור לאבד אותם אפשר להתאבל אך להמשיך בחיים שהם הכי חזקים מהכל.

היום הוא כבר לא בתמונה, הקטע שעזב אותי , נטש אותי לאנחות הקטע הזה פוחדת אני שמא לא אצליח להמשיך בחיים לבדי.

ביקשתי והתחננתי אנא תן לי עוד תמיכה כי עדיין אינני מרגישה בטוחה אך האיש סרב והנתק הוא הגרוע ביותר נתק שלעולם לא ישתנה.

מודה לך איש יקר שלי על כל מה שעשית למעני ומאחלת לך אריכות ימים ותמיד תושיט יד לנזקק, למסכן ולנצרך


תגובות (2)

בקי ! אני חייבת לדבר איתך❤️

28/12/2013 09:53

שריתי תשלחי לי דרך צור קשר את המייל שלך ובשמחה אדבר איתך בשמחה כי את יודעת כמה אני אוהבת אותך.

הייתי נותנת לך גם את מס' הטלפון שלי אך יש בעייה בכל הבנין עם "בזק" והטלפון דומם. טלפון נייד אין לי וטוב שכך.

שבוע טוב מתוקה שלי ממני באהבה בקי ♥

28/12/2013 13:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך