מאי תלתלים סטיילס
עברו כבר 3 ימים ואף אחד לא הגיב...אבל החלטתי בכל זאת לעלות פרק.. אז הבנתי שאני כותבת את הסיפור הזה גם בשביל עצמי, ולא רק כדי להעלות אותו לאתר ולראות תגובות ומה אנשים חושבים על איך שאני כותבת, אבל אני עדיין ישמח לתגובה או שתיים, זה לא מזיק וזה מחמם את הלב. ואני יודעת שאני קצת איטית עם הסיפור פשוט אני עדיין מתלבטת לאיזה כיוון לקחת אותו...כל פעם זה משתנה. אז אני ישתדל לעלות לכם פרקים כמה שיותר מהר ;)

תנו לחיות בשקט – פרק 10

עברו כבר 3 ימים ואף אחד לא הגיב...אבל החלטתי בכל זאת לעלות פרק.. אז הבנתי שאני כותבת את הסיפור הזה גם בשביל עצמי, ולא רק כדי להעלות אותו לאתר ולראות תגובות ומה אנשים חושבים על איך שאני כותבת, אבל אני עדיין ישמח לתגובה או שתיים, זה לא מזיק וזה מחמם את הלב. ואני יודעת שאני קצת איטית עם הסיפור פשוט אני עדיין מתלבטת לאיזה כיוון לקחת אותו...כל פעם זה משתנה. אז אני ישתדל לעלות לכם פרקים כמה שיותר מהר ;)

"פשוט תפתחי"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"קודם תגיד לי מה התוכנית" אמרתי כשנשענתי על הדלת. "אוקיי" הוא מלמל והמשיך "שנינו ניכנס, תקראי להורים שלך, ונתחיל לדבר איתם. אחרי כמה דקות תגידי שאת צריכה ללכת להתקלח ותמציאי איזושהי סיבה ותלכי, אני ימשיך לשבת איתם-" "אבל למה שאני ילך למקלחת בדיוק?" קטעתי אותו "חכי שאני יסיים להסביר" הוא אמר והמשיך לדבר, "בינתיים את תלכי לחדר של אחיך ותיקחי אותו, ובאותו זמן תדליקי את המים במקלחת כדי שיחשבו שאת מתקלחת, אחרי זה תזרקי את כל הבגדים שלך ושל אחיך לתוך איזה שתיים או שלוש מזוודות הכי מהר שאת יכולה ותזרקי אותם דרך החלון, ואחרי זה תצאו שניכם מהחלון. תסמסי לי מתי שאתם בחוץ ואני ימציא להם איזה תירוץ שאני צריך ללכת. אחרי שנעשה את זה אני יספר לך מה הולך לקרות" הוא אמר "איך הצלחת לחשוב על תוכנית כזאת בשתי דקות?? אני גם מתקלחת הרבה הרבה זמן אז זה יכול לעבוד" צחקתי, איזה כיף זה לצחוק…הרבה זמן לא עשיתי את זה.
היססתי קצת, אבל לבסוף פתחתי. כל הבית היה שקט. פתאום שמעתי את אמי צועקת "ואיפה היית בדי-" היא נעצרה כשהיא ראתה את שחר נכנס מאחורי. זה הקל עליי מאוד…
"היי, אני שחר" הוא חייך אליה והיא הושיטה לו את ידה וחייכה אליו בחזרה. הוא לחץ לה את היד. "אממ..בואו נלך לשבת בסלון..?…." היא אמרה את זה בנימה של שאלה, היא הייתה ממש מופתעת. היא הלכה לכיוון הסלון והלכנו אחריה.פתאום עידו הגיע והיה לו פרצוף ממש מבולבל. הוא לא הבין מה אני עושה פה עם ילד כי אין לי חברים.
"שלום" הוא אמר והתיישב ליד אמי בספה, "היי" שחר החזיר לו. אחרי כמה דקות של שתיקה מביכה התחלנו את התוכנית. "וואי אני חייבת ללכת להתקלח אני ממש מלוכלכת" אמרתי וקמתי. שחר חייך. הלכתי מהר אל חדרי, לקחתי את המגבת שתלויה ליד הארון והלכתי למקלחת. תליתי את המגבת על אחד המתלים ופתחתי את המים של המקלחת. הוצאתי את המפתח מהדלת, סגרתי אותה ונעלתי אותה מבחוץ. אוקיי שלב ראשון הושלם. אמרתי לעצמי בראש. הלכתי לחדר של אחי וראיתי איך הוא ישן כמו מלאך. כזה מתוק. הערתי אותו בעדינות "מה קרה?" הוא שאל בקול עייף "אתה רוצה לצאת מפה?" לחשתי לו "מהה?" הוא אמר בקול רם וחסמתי לו את הפה, פתאום שמענו צעדים לכיוון החדר "תעשה כאילו אתה ישן!!" צעקתי לו בלחישה ומהר נכנסתי מתחת למיטה. ראיתי את הרגליים של אמי, היא התקרבה והתקרבה, עד שהיא כמעט נגעה בי עם הרגל, אבל רק כמעט. היא חזרה לשבת בסלון.
מהר יצאתי מהמיטה "אתה רוצה או לא?" שאלתי אותו שוב בלחץ "אבל.." הוא אמר מהסס "אתה רוצה להמשיך לסבול את המכות של אמא ואבא?" שאלתי אותו, קראתי לעידו אבא כי הוא אבא של גיא…למרות שאני לא קוראת לו אבא בדרך כלל. "כן" הוא ענה במהירות וקם מהמיטה "בוא תעזור לי מהר" הלכנו שנינו והוצאנו שתי מזוודות גדולות מהארון. זרקתי את כל הבגדים של גיא לתוך המזוודה, יצאנו מהחדר ונעלתי את הדלת מבחוץ. מהר גררנו את המזוודות לחדר שלי, פתחתי את הארון וזרקתי את כל הבגדים שלי לתוך המזוודה וחלק מהבגדים לתחוך המזוודה של הבגדים של גיא כי אין לו כל כך הרבה והם גם קטנים. נעלתי את החדר מבפנים, לקחתי פלאפון וכסף, הוצאתי את שתי המזוודות דרך החלון למרות שזה היה ממש קשה, עזרתי לגיא לצאת ואז יצאתי בעצמי. סגרתי את החלון מבחוץ וסימסתי לשחר,
ל:שחר
הוצאנו הכל, אנחנו מחכים בחוץ…

אחרי שתי שניות קיבלתי הודעה חזרה

מ:שחר
כל הכבוד!! תספרי עד עשר ואני בחוץ XD

אחרי כמה שניות הוא יצא החוצה, לקח מזוודה אחת והתחיל לרוץ. לקחתי את גיא ביד אחת ומזוודה ביד השניה ורצתי אחריו, לא ידעתי לאן רצנו, רק רציתי להתרחק משם.


תגובות (1)

תמשיכייי

17/09/2014 07:43
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך