תפסיק לבכות

G-dragon 14/04/2017 675 צפיות 5 תגובות

"תפסיק לבכות." אני אומרת לאחי הקטן בכעס, ומביטה בפניו שמקבלות גוון אדמדם. "די, מספיק כבר! אתה בוכה מכל דבר." אני מתלוננת ומסיטה ממנו מבט, נושכת את השפתיים ונושמת נשימה עמוקה לפני שמביטה בו שנית. הוא לא עונה לי, ופניו שתמיד נאות נראו מצחיקות כאשר בכה, ועיניי הדבש הזהוב שלו הפכו לכהות יותר בזמן שבכה.
"כאלו שאת לא." הוא אומר ומנגב את אפו בשרוול, אפי מתעוות לשנייה בגלל שניגב את אפו בשרוול אבל תשובתו רק גרמה לי לגלגל את עיניי. אני תופסת בכתפו לפניי שמנגב את אפו שנית.
"לא אני לא." אני אומרת את האמת ומושכת בכתפיי. עכשיו הוא רק מתייפח קלות ועיניו הגדולות ננעצות בי, וזה מאוד הטריד אותי ולכן ליטפתי את שיערו הקצוץ והנעים למגע.
"בוא." אני אומרת ועולה על האבן הגדולה שהייתה חלק מן הדרך לגבעה. אבל הוא עמד בעקשנות. "את לא מביעה שום רגשות בכלל. את קורבן יותר ממני אפילו, מסתירה את זה. אני יודע שגם את בוכה בפנים." הוא אומר את זה עם תקווה מסוימת, כלא בטוח שיש לי רגשות גם בפנים. "את כאלו חושבת שאף אחד לא אוהב אותך. אבל דוחה אהבה. מטומטמת."
אני מגלגלת עיניים ומושיטה לו יד. הוא מושיט לי בלית ברירה את ידו ואני מושכת אותו עד שהוא נעמד יחד איתי על האבן. אני מתחילה ללכת, מרפה את ידי. אך הוא אוחז בה בכוח.
אני נעצרת, דילמה קשה ומהירה עברה עלי באותן שניות. העם אני אעזוב את ידו או לא?
הרי יש בכך מעל ומעבר למה שזה נראה מהצד, לאחר דקה בה עמדתי קפואה במקומי נאחזתי בידו בחוזקה רבה יותר.


תגובות (5)

תיאור הסיטואציה מצוין, באמת אפשר להרגיש אותה. הבעיה שלי היא עם הסוף, לא בדיוק הבנתי אותו מהפעם הראשונה ולאחר שקראתי אותו מספר פעמים יכולתי לדמיין אותו באמת. מעבר לכך אהבתי.

14/04/2017 17:59

לא תאמיני כמה זה קורה לי.
אני חושבת שאין דבר כזה בן אדם שלא בוכה,כולם בוכים ויש כאלה שעושים את זה גם כשלא רואים וזה ממש בסדר תאמיני לי, אני אחת מהם אני לא אוהבת לבכות בפני אחרים לא כי אראה "חלשה" ,האמת שעד היום אני בכלל לא יודעת את התשובה,אבל שתדעי שאין דבר כזה תדמית לכל אחד מותר לבכות.
מאוד אהבתי

14/04/2017 18:00

כתבתי קטע יותר טוב מזה, על אותו הנושא. אבל זה לא העלה את זה וזה נמחק בהתחלה התעצבנתי וצרחתי לתוך הכרית ואז נרגעתי וכתבתי שוב. מצטערת שזה לא מספיק טוב :)

14/04/2017 18:05

    זה כן מספיק טוב! פשוט התחרבש לי במוח הסוף. את צריכה להתחיל לכתוב במקומות בטוחים יותר אם כך, שלא יהיה בכלל סיכוי שזה ימחק כל כך בקלות.

    14/04/2017 18:08

האח מדבר כמו מבוגר קטן. זה קצת מוזר…יש פה שינויי זמנים מהירים מידי ואין הסבר למה האח בוכה או לאן הם הולכים. חוץ מזה אהבתי, ואני מזדהה

15/04/2017 22:35
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך