Hear my voice

22/08/2014 548 צפיות אין תגובות

אז הנושא הראשון שהייתי רוצה לדבר עליו, זה על הומוסקסואלים. אני לא יודעת מה איתכם, אבל לי אין בעיה איתם. אבל נראה שלחצי עולם יש.
יש לי חברה ממש טובה, שתמיד היה נראה לי שהיא מעוניינת בבנים. מסתכלת על חתיכים, יש לה טעם מעניין וגם היא מאוהבת בכל הלהקות בנים למיניהם. בגלל זה הייתי ממש מופתעת כשהיא סיפרה לי שהיא מאוהבת. במישהי.
לא, היא לא לסבית. היא בי, מעוניינת בשני המינים. היא יצאה מהארון ודי שילמה על זה.
המשפחה שלה קיבלה את זה די טוב, אבל חצי מהשכבה לא. הם הציקו לה, ולדעתי זה הדבר הכי מגעיל שאפשר לעשות. במיוחד כי החברות רוצות להגן עליה בלי שיחשבו שהן מאוהבות בה או משהו.
אבל מישהו חכם פעם אמר לי שחברות זה לכל החיים.
תנחשו מה? אני רוצה סוף להומופוביה.
ברצינות, הומופובים. למה? אתם מפחדים שהילד ההומו מהכיתה המקבילה יתאהב בכם, או שהבת הלסבית מהבית ממול תתחיל איתכן בלי הפסקה?
אז מצטערת, אבל הם לא מעוניינים. ואני דורשת שתפסיקו עם ההומופוביה. עם ההצקות. פשוט, עם הכל.
לדעתי זה נורמלי שבת מתאהבת בבת, בדיוק כמו שבשביל אנשים זה נורמלי שבת מתאהבת בבן. אותו דבר לגבי בנים. בן מתאהב בבן זה נורמלי לגמרי.
ואי אפשר שלא לדבר על גלי (Glee) בעניין הזה. אני מאוהבת בקורט, ובבליין, ובסנטנה, ובבריטני, ובדני. קורט ובליין הם זוג כל כך חמוד, ואני כל כך מתרגשת כשיש בניהם משהו. אותו דבר לגבי בריטני וסנטנה, וגם סנטנה ודני, שהיו ממש חמודות בעצמן.
כשאני רואה גלי, אני מבינה למה מלא הציקו לקורט. מילה אחת; קנאה. קורט מאושר, החבר הכי טוב של הבנות ויש לו קול אלוהי. אם כריס קולפר לא היה הומו במציאות, ממזמן הייתי מתחתנת איתו.
וזה בכללי כל מה שרציתי להגיד. תאמרו מה אתם חושבים(:
להיות הומו זה בסדר. להיות לסבית זה בסדר, ולהיות בי זה בסדר.

אז תגידו את דעתכם בנושא. אתם מסכימים איתי או שלא? (;


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך