GFYmusicreview
זאת הפעם הראשונה שאני כותבת ביקורת. אני יודעת שחסרים פה דברים, אבל עם הזמן המצב הולך להשתפר. החיים הם כמו תרגיל מתמטיקה- תתרגל תצליח. אגב, בפרופיל שלי יש מאגר מתחלף של שירים טובים שאתם לא בהכרח מכירים, מומלץ.

Taylor Swift – Bad Blood ft. Kendrick Lamar ביקורת

GFYmusicreview 23/05/2015 688 צפיות תגובה אחת
זאת הפעם הראשונה שאני כותבת ביקורת. אני יודעת שחסרים פה דברים, אבל עם הזמן המצב הולך להשתפר. החיים הם כמו תרגיל מתמטיקה- תתרגל תצליח. אגב, בפרופיל שלי יש מאגר מתחלף של שירים טובים שאתם לא בהכרח מכירים, מומלץ.

טוב אז מה יש כבר להגיד על השיר החדש והקליפ הפמיניסטי והאכזרי של טיילור סוויפט?
אוקיי, אז מישהו עשה משהו ושבר לכל הנסיכות של הלב- ועכשיו הן הפכו להיות לוחמות הזעם או משהו כזה… אבל למה לעשות הר הוליוודי מעכבר שמת אחרי ארבע דקות?
במשך שבועות ציפינו כולנו לקליפ החדשני והמרהיב החדש של טיילור בשילוב נדיר של כל נסיכת דיסני ששילמו לה יפה בשביל שתלבש בגד חתולי קטן וצמוד שייתן לה מראה של סוכנת חשאית מארגון רשע עתידי.
הקליפ מתחיל במסתוריות של סרט אקשן – בתוך משרדים, באחד מבנייני ניו יורק השוקקת חיים, נלחמת טיילור בפושעים, ממש כמו סופר-גירל רק בלי החלק של הבגדים המהודרים, או הבגדים בכלל- תלוי איך ומי מסתכל על זה. בהמשך סלינה השחרחורת שהכרה מפלסטיק שתקוע לה על הראש נראה אמיתי למדי עוזרת לה. אך עוד לפני שאנחנו מספיקים להבין מה קורה, סלינה מרימה את התיק המסתורי שנלקח מהפושעים, ודוחפת של טיילור מהחלון(בלי סיבה מובנת) היישר אל מכונית של איש מסכן שלא גומר את החודש (אגב, כשהיא קורסת לתוך המכונית לא קורה שום דבר. אז היא מתחילה לשיר)
בבת אחת האווירה המותחנית של "מה יקרה לטיילור והאם היא תשרוד" מתחלפת במן מרתף אימונים של בנות שבורות לב שהפכו ל"לוחמות הברק" שרוצות להתנקם בפושעים ובאקסים שלהן. לכל אחת יש שם מגוחך (למשל- סראייה מי-שזאת-לא-תהיה הופכת להיות דילמה. דילמה של מי?)
בשאר הקליפ מוצגות עוד ועוד לוחמות נחושות בדעתן, כשכל אחת מהן מצויידת במראה קטנה ונקמנית. המשך הקליפ מהדר את יכולותיה של טיילור במקביל לאימונים בלחימה במיכל שלג, מסלול אופנועים מפלצתיים ומרושעים, קרב בוץ בלי בוץ ועוד כמה דברים עד שמגיע הסוף שבו רואים את שתי הקבוצות החתוליות עומדות זו מול זו והשאר יסופר בתולדות הפופ. רגע, אז סלינה לקחה לטיילור את החבר? מה?! אז בגלל זה היא שמה פאה בצבע אדום?
לא הבנתי שום דבר. ובקיצור- לא אהבתי. כבר בדקה השנייה מיציתי את הקליפ לגמריי. הבנתי את הפואנטה. אבל בואו ניכנס לעיקר- השיר עצמו.
הוא לא חידש שום דבר ונמאס די מהר. אבולוצית חמש עשרה דקות תהילה של שיר פופ דילג מהשלב הראשון לשלב האחרון בפחות משלוש דקות. מאכזב אותי שכל המהומה סביב הדם הרע החדש של טיילור והשולייה היה בעצם השקט שאחרי הסערה, כשמטרתו הייתה להוסיף ברקים לסופה שלא הגיע לשיאה. השיר עצמו היה קיטשי, חסר אינטילגנציה וקליט מידי ולמרות שטיילור אלופה בלהיות כזאת ובכל זאת להוציא שירים טובים, משהו בbad blood לא עשה לי את זה ונראה כאילו הפואנטה היחידה הייתה לראות בנות יפות בבגדים צמודים שעושים חשק לכולנו. אני לא אומרת שפופ של פורנו, אני אומרת שהיה אפשר לעשות אחרת.
נ.ב – הראפ ממש הרס לטיילור את הבמה שכביכול הייתה שלה מהבית.


תגובות (1)

בתור אחת שמבקרת המון דברים כל הזמן, זה היה טוב. זאת הפעם הראשונה שלך? וואו.
בכל אופן, הבאת את הדעה שלך עם נימוקים תוך שילוב של דברים שגרמו לי לחייך. הבאת את החלק המעניין, הרי אם הכל היה טוב זאת לא הייתה ביקורת. אני מחכה לעוד ביקורות ממך.
קטניס אוורדין, סוף.

23/05/2015 21:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך