shiroosh
זה היה לפני שלוש שנים כשנתקלתי בזמן בלתי צפוי ובמקום בלתי צפוי אפילו יותר, בילד שהעניק לי הגדרה אמיתית וכנה למושג "אושר" ואפילו נתן לי לטעום ממנו. מעולם לא ידעתי שהאושר מתוק כל כך לפני כן. תמצאו את הדבר שמסב לכם אושר. את הבן אדם, את החפץ, את התחביב, את מה שזה לא יהיה שגורם לכם להרגיש בלתי מנוצחים. וכשאתם מוצאים, דעו לכם שאתם ברי מזל.

אושר.

shiroosh 18/02/2018 564 צפיות 4 תגובות
זה היה לפני שלוש שנים כשנתקלתי בזמן בלתי צפוי ובמקום בלתי צפוי אפילו יותר, בילד שהעניק לי הגדרה אמיתית וכנה למושג "אושר" ואפילו נתן לי לטעום ממנו. מעולם לא ידעתי שהאושר מתוק כל כך לפני כן. תמצאו את הדבר שמסב לכם אושר. את הבן אדם, את החפץ, את התחביב, את מה שזה לא יהיה שגורם לכם להרגיש בלתי מנוצחים. וכשאתם מוצאים, דעו לכם שאתם ברי מזל.

אתה קסם. אתה זיכרון שהולך ומתערפל במוחי של כל אותם לילות קיץ בגבעה, של שיחות נפש זכות ואמיתיות ובלתי נגמרות, של נגיעות וניצוצות קטנים בגב ובברכיים.
איתך המציאות מיטשטשת ופתאום אנחנו מוצפים ממש, כמעט שטובעים, באופוריה ובאובדן חושים ובשיכרון; הצחוק נעשה מתגלגל יותר, השמיים כחולים יותר, ולפתע אני מוצאת את עצמי משוכנעת שהטבע בשיא פריחתו באמצע פברואר.
ואיכשהו, בין כל ענני הגשם הכבדים של פברואר, אני מצליחה לראות רק קרניים בוהקות של שמש חותכות את האוויר. והן מאירות בכזאת עוצמה ועליזות, שאני מתקשה לחשוב שהן עשו את כל הדרך מהחלל החיצון עד לכאן.
אבל איתך גם החלל פתאום לא נראה כל כך רחוק. למעשה, המרחק מהחלל נראה בדיוק כמו המרחק בין מגרש הכדורגל לדלת הבית שלך, ופתאום העולם כבר לא ממש גדול והיקום לא כזה אינסופי, והוא יכול להיאכל בקלות על ידי העוצמות של שנינו.
ולמרות שאנחנו בלתי מנוצחים ומסוגלים לכבוש כל יעד ומטרה ולטרוף את העולם כולו, אני מעדיפה להישאר איתך בדיוק כאן. להמשיך ולנוע בציר שבין מגרש הכדורגל לפתח הבית שלך עד אינסוף. טוב לי איתך, בדיוק ככה.


תגובות (4)

והמגרש כבר לא קיים, והאושר נאבד בזמן.

18/02/2018 00:49

זה כתוב ומתואר בצורה יפהפייה. הרגשתי שאני קוראת את זה ומחייכת באותו זמן.
אהבתי מאוד. (ונחמד לקרוא משהו שלך אחרי הרבה זמן שלא היית כאן.. =)

18/02/2018 08:33

מקסים, התיאורים כ"כ חינניים ועוצמתיים, שאפילו לא צריך להתאמץ לדמיין.
ממש אהבתי.

18/02/2018 11:23

מסכימה עם כולם, התיאורים סוחפים, וזה כתוב בצורה יפה מאד!

26/02/2018 20:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך