אנושי או אולי יותר מזה?: פרק ראשון

It is just too late 23/02/2015 685 צפיות אין תגובות

אני לא יכולה בדיוק להגיד לכם מה אני, השם עתיק יותר מתרבויות מסוימות ופירושו עבד מזמן.
אבל אם אתם ממש מתעקשים לדעת, אני מניחה שניתן לכנות אותי משנת צורה, אם כי זה רחוק מלתאר אותי.
אני יכולה לנוע בין זהויות ובין אנשים ואם אני ממש מתאמצת, אני יכולה אפילו להפוך לחיות, אך הפיכה לחיות היא מסובכת יותר ומבולגנת הרבה יותר.
אני הראשונה והאחרונה מסוגי, אם כי, לפני שנים רבות, היו עוד.
אתם מבינים, אני שילוב של מלאך ושטן.
אבי הוא לוציפר ואימי הייתה מלאכית שהתאהבה עד מעל הראש ולא חשבה כמו שצריך.
כפי שאתם יכולים לנחש, החיים שלי היו ארוכים ומידי פעם אפילו משעממים, התקופה האחרונה הייתה אחת מהם, וכמו שתלמדו בהמשך אני מקבלת החלטות מטופשות כאשר משעמם לי.
אך לאורך כל חיי הארוכים מידי, מעולם לא קיבלתי החלטה מטומטמת כמו זו, ההחלטה להירשם לתיכון.
אני לא יודעת מה עבר בראשי באותו הרגע, אני מניחה שפשוט מצאתי טופס ריק והחלטתי למלא אותו, ואז, לפני ששמתי לב, מתברר שקיבלו אותי תחת סיפור משוגע כלשהו שאני מין גאון צעיר או משהו כזה.
המכתב שבישר את התקבלותי, שכב על השולחן במשך כמה ימים, בזמן שהתלבטתי האם אני הולכת להמשיך עם הטירוף הזה או לא.
בסוף החלטתי ללכת, פשוט בגלל שחשבתי שזה לא יכול להיות כל-כך גרוע.
אלוהים כמה טעיתי?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך