sissi
פשוט ישבתי על המחשב וזה מה שיצא XD הרבה זמן רציתי לכתוב על הגידה, אממ אז תהנו? ^^

אני שונאת אותו, אני פשוט לא יודעת את זה…

sissi 20/04/2014 1053 צפיות 3 תגובות
פשוט ישבתי על המחשב וזה מה שיצא XD הרבה זמן רציתי לכתוב על הגידה, אממ אז תהנו? ^^

"אני שונאת אותך!" צעקתי, אבל שיקרתי, לא משנה מה יקרה אני אף פעם לא אוכל לשנוא אותו.
"אני יודע…" הוא סינן מבין שיניו והסתכל על הרצפה. ראיתי שהוא מצטער, אבל זה לא אכפת לי, הוא יכול להצטער כמה שבא לו, זה לא ישנה את המצב שאת אמוני הוא בחיים לא יקבל בחזרה.
"איך יכולת…?" לחשתי לו מלאה עם דמעות בעיניים. "אמרת שאתה אוהב אותי…" שוב לחשתי "אמרת שאתה אוהב אותי! שיקרת!" צעקתי והתחלתי להכות אותו בחזה, הכי חזק שאני יכולה.
הוא תפס את ידי והסתכל בעיניי, הוא יודע שאני לא יכולה לעמוד בעיניים שלו. "אני אף פעם לא התכוונתי לפגוע בך, אני אוהב אותך יותר מכל דבר, בבקשה, תני לי עוד הזדמנות" הוא אמר בעיניים מתחננות, הוא ידע בדיוק איך לדבר אליי, איך להדליק אותי, איך לשכנע אותי, אבל לא. הפעם לא. אני לא אפול שוב בעיניים החומות האלה, בעיניים החומות הכי יפות שאי פעם ראיתי.
"זה לא יעבוד הפעם" אמרתי מנסה להשתחרר מהאחיזה שלו, הוא יותר חזק ממני. לעזאזל.
"תעזוב אותי חתיכת אידיוט!" אמרתי והחטפתי לו סטירה עם היד השנייה. הוא שחרר מהאחיזה שלו והחזיק בלחי שלו שבערה מהסטירה. לקחתי את דבריי, אספתי אותם לתיק והתקדמתי לכיוון הדלת. אך הוא חסם לי את המעבר. "תעוף לי מהמעבר" סיננתי לו מסתכלת לרצפה
"לא" הוא אמר. "לך כבר! שון אני לא רוצה לראות אותך יותר בחיים שלי!" ירקתי את המילים האלו בשנאה מזויפת, אלוהים, אני אוהבת אותו, אני אוהבת אותו יותר ממה שמילים יכולות לתאר, אבל הוא עשה טעות שעלייה אי אפשר לכפר. "רק תני לי להסביר" הוא אמר ויכולתי לשמוע את הקול שלו נשבר. "מה להסביר?! על זה שבאתי לעשות לך הפתעה ואני מוצאת אותך מתנשק עם בחורה אחרת?!" צעקתי עליו. "אני התכוונתי לספר לך" הוא אמר בוכה, אני שונאת שהוא בוכה, אבל זה מגיע לו. "ומה חשבת שון? שתספר לי ואני אסלח לך ונהיה ביחד עד נצח נצחים? כי אם כן אתה אידיוט!" צעקתי כשאני בוכה. "רוז" הוא לחש ועברה בי צמרמורת איומה, כל פעם שהוא קרא במי עברה לי צמרמורת, אני אוהבת שהוא קורא בשמי.
"מה?" שאלתי כשפתחתי את הדלת, מתכוננת לצאת.
"אני לא רוצה לאבד אותך…" הוא סינן אליי
"כבר איבדת…" לחשתי וסגרתי את הדלת, ורצתי משם פשוט רצתי משם, בוכה. בוכה את חיי בעיקרון. הוצאתי את השוקולד שקניתי לפני שבאתי אל שון, אכלתי שניים וזרקתי את הקופסה לפח, הסתובבתי ברחוב בוכה, עד שהגעתי הביתה, ושם זה נקלט סופית. הוא בגד בי.
אני שונאת אותו, אני פשוט לא יודעת את זה.


תגובות (3)

אני יכולה להתחבר לזה. לסיטואציה. של "אני אוהבת אותו אבל שונאת אותו אבל ארגגג" אז כן. היה ממש נחמד לקרוא.
הכתיבה זורמת וחדשה, הכול מובן ומאוד קל לדמיין את זה.
זה ממש יפה.
חג שמח! תמשיכי לכתוב!
<3
אלין

20/04/2014 15:11

    תודה רבה ^^ אני מאוד שמחה שאהבת, חג שמח גם לך :>

    20/04/2014 15:20

קטע יפה.:)

10/06/2014 13:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך