אריאל
פחח

אנשים אבודים

אריאל 15/08/2017 575 צפיות 5 תגובות
פחח

היום הייתה שיחה על אנשים אבודים.
על קצה הברכה עם טיפות שמש שיורדת מהמצח אל הצוואר האנשים האבודים דיברו על אנשים אבודים ואני חשתי רוך עצום. ויומרני.
האנשים האבודים לא ידעו שהם אבודים בכלל. מריחים מקרם שיזוף הם נצבעו ברונזה, צחקו וסיפרו על עבודה, דייטים ובדידות. הייתה בהם רצינות שגרמה לכל דבר שאמרו להיות פטאלי, לטלי, ליטרלי.
חייכתי אליהם. מקשיב. אומר מילים מתאבדות.
האנשים האבודים אמרו: הכל אחד, כולנו מחוברים, מחשבות של אחד משפיעות על מחשבות של אחר, במחשבות.
הם גם אמרו: אנשים אבודים לא מבינים אותנו, לא רואים אותנו. אנחנו אבודים מידי, באופן ראוי ורציונלי, כמובן.
קיללתי בתוכי, הקשבתי עד ששכשוך המים והדשא הרדימו אותי במנגינה: כאילו חיקו אימהות רכה. היה בזה משהו מצחיק.
היה משהו עצוב אבל; האנשים האבודים, האנשים האבודים, האנשים האבודים.
הם דיברו יותר מידי, הם עצבנו אותי, הם היו אבודים.
שנאתי שנאתי שנאתי: האבדון היה בתוכם, מה כבר יכולתי לעשות?
אכלנו גלידה נמסה, קיבלנו נשיקות שמש והתעטפנו במגבות גלימתיות, לבנות


תגובות (5)

זה נגע בי והעלה בי בחילה. אתה באמת מנסה לבטא דבר אחד מסןבך בהרבה דרכים . מעניין

15/08/2017 14:52

יש בזה משהו מטלטל, כי זה מציאותי וכי לפי כל התיאורים הכותב אבוד בעצמו. כל העיוורון הזה, גורם אפילו לתחושה של חוסר נוחות – שזה שוב, מציאותי.

15/08/2017 15:21

אני אוהבת את איפה שזה נגמר. בדיוק בזמן. וזה מרגיש מאוד אותנטי, מאוד מאוד מאוד.

15/08/2017 15:50

אהבתי את החצי הראשון ואת המשפט האחרון. באמצע הרגשתי כאילו מישהו מדבר איתי ופתאום עונה לשיחה ואני מבינה מה הוא אומר אבל זה לא קשור אליי

15/08/2017 23:56

אהבתי

16/08/2017 19:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך