בוקר טוב

גיא שמש 31/03/2015 580 צפיות 6 תגובות

בוקר טוב נוחת עלינו לטובה, ואנחנו מרגישים מצוין. כוס קפה ומיץ תפוזים, ואיזו שוקולדה בדרך למקלחת. גילוח סקסי ומטהר אוויר לכל חדרי הבית, ואפשר להרים את הדירה במוזיקה. היא אהבה לראות אותי מתגלח, אני לא יודע מה יש לבנות, שהן אוהבות לראות את הגבר שלהן מתגלח. גילוח זה קצף וג'ל גילוח, גילוח זה אפשר-שייב, והרבה רחיצת פנים ומים. וסכין שנעה על הזיפים, והרבה רחיצה של הסכין מ-כל הזיפים. ואז אתה אומר לה – בוקר טוב, עלמתי, עכשיו אנחנו יוצאים לטייל. כי אנחנו בריאים ויש לנו אוויר לסחוב קילומטרים של כבישים ושדות, וגם חרציות, ונרקיסים ואיריסים למיניהם. ובדרך אתה מראה לה את המקום בו ההיא שברה לך את הלב, אבל זה בסדר, כי לב שבור הוא לב שלם. ופה דיברתם הרבה על כל מיני, והיא אמרה שהיא מאמינה בך, גם אם אתה לא, והיא התכוונה לזה. ואת השדה הפכו לאתר תיירותי, או אולי אטרקציה, וסללו כבישים מהירים ומנהרות כמו צינורות אוויר בין הר להר. אבל את לא תלכי, נכון? לא, היא אומרת, ואתה יודע שהיא תלך, אבל לא לגמרי, תמיד תישאר גם ליד. וזה בסדר, אתה לא מקשה עליה, אחרי הכול היא מחבבת אותך, גם אם לא אוהבת, וזה בסדר גמור גם מצידך, כי גם אתה מחבב, אהבה זה רק במיטה. והיא אוהבת לתפוח לך על האגו, ואתה אוהב לתפוח על האגו שלה, וזה עולם קשה ואכזר, אבל למי אכפת כל עוד אדם, איש ואישה, עושים את שלהם. כי נדמה שיש קירות, אתה אומר, בואי ננפץ אותם. והיא אומרת זה נכון, אני עובדת על ניפוץ קירות כל הזמן. וזה מצחיק אותך, אופן הניסוח. אבל זה בסדר, ויש הנאה מהמסע, ואפשר לעשות את הדרך עד שרואים מרחבים.


תגובות (6)

זה ממש יפה :)
אהבתי את הכתיבה ואת הרעיון ואת הכל
היה כייף לקרוא את זה:))

31/03/2015 19:33

זה…הא מזעזע.
"אפשר לעשות את הדרך עד שרואים מרחבים".
מדהים ומזעזע, כל כך.

31/03/2015 20:12

    מזעזע? במובן שלילי, או חיובי?

    31/03/2015 20:20

    אמנם התשובה די משתמעת מהתגובה שלי, אבל אענה בכל זאת.
    חיובית. מדהים ומזעזע, לכאורה הפכים. למדהים יש קונוטציה חיובית, למזעזע שלילית. אם שניהם יחד, זה אומר שהקונוטציה של מזעזע הופכת להיות חיובית, כי לא נראה לי שיכולה להיות קונוטציה שלילית למדהים בכל מצב שלא יהיה.
    זה מזעזע כי…יחסים. פשוט…משהו אמיתי, משהו שאני יכולה להזדהות איתו למרות שזה מאוד לא נוגע לתקופת חיי(כרגע, כמובן) או למציאות היומיומית שלי. זה מאוד…אנושי, בין אישי, וזה מזעזע. כי זה תמיד מזעזע כשאתה קורא משהו שמישהו כתב באינטרנט וזה באמת מצליח לגעת בך. זה שוק. כמו שוקר. זעזוע של שוקר. כן…אני אפסיק לשחק עם עצמי אסוציאציות עכשיוXD

    31/03/2015 20:26

    חחח… תודה!

    31/03/2015 20:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך