בור

גיא שמש 08/05/2018 399 צפיות אין תגובות

אז מה, בא לך חסה? אתה לא יכול לאכול חסה, אני לא מרשה. למה? ככה. למה ככה? כי ככה. תעמיס את האדמה על הגב שלך ותעלים את הבור. "איזה בור?" אתה לא רואה פה בור? "לא," ברור שאתה לא רואה פה בור, כי יש בו אדמה, אבל אני רואה בור. תוציא את האדמה מהבור. "למה?" ככה. "ומה אחרי זה?" אחרי זה תעמיס את האדמה הזו על הגב ותכניס אותה לתוך הבור. "למה?" ככה. מה, אתה תינוק של כללית? הסיבה הפשוטה היא שאני רוצה שבתוך הבור שלי תהיה האדמה הזאת ולא הזאת. אז תוציא את האדמה הזאת מתוך הבור, ותשים בו את האדמה הזאת. "אין פה בור," יש בור, אתה לא רואה אותו כי יש בו אדמה.

אז התחלתי לחפור. עבודה בת-זונה, אני לא חזק, אין לי כוח בידיים, אבל אני חופר. לאט-לאט, עם הטורייה והשברייה, אבל אני חופר. אתה תגיע בסוף לסוף הבור שהאדמה ממלאת אותו? לא יודע, אבל אני משתדל, אני חופר. חופר-חופר-חופר, מוצא תיבה. מוציא אותה מהאדמה, מגלה בתוך התיבה מטמון. אונקיות זהב, ואבנים של ספיר ואזמרגד, ואבני יהלום ופנינים ועוד כל מיני אבנים נוצצות לא מזוהות, וגם מטבעות ומטילי זהב, כסף וארד. אני שם את זה בצד, וממשיך לחפור. גומר לחפור. בא האיש שנותן פקודות. "הנה הבור שלך," יופי, תשים בו את האדמה החדשה, מה זו הקופסה הזו? "קופסה שמצאתי, אוצר, אני אקנה בה מכונית אדומה ואחצה בה את הארץ עם החברה הבלונדינית שלי והתיק המלא כסף שאני אפתח מעסק הלובסטרים שאני אקים מהאוצר הזה." זה לא יקרה, "למה לא?" "כי מצאת את האוצר בתוך הבור שלי, ולכן הוא שייך לי. "לא היה שום בור ששייך לך," היה בור, והוא היה מלא באדמה, ולכן לא ראית אותו. "אבל אני מצאתי את האוצר," בתוך הבור שלי! אז האוצר שייך לי!" לא קיבלתי את זה, אז הרגתי אותו, אף-אחד לא ימנע ממני להקים את עסק הלובסטרים שלי. ואז קברתי אותו בתוך הבור שלו שחפרתי, אחרי הכול זה בבור שלו. ומילאתי אותו מעליו באדמה. ואז הלכתי לי ככה בשושו להקים את עסק הלובסטרים שלי, כדי שיהיה לי הרבה כסף בתוך התיק שאני אסע אתו עם החברה הבלונדינית שלי בתוך המכונית האדומה שלי ואחצה את כל המדינה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך