בפיג'מה מתחת לשמיכה

עמק הבלונים 06/03/2016 683 צפיות תגובה אחת

בלילה, בשעה קצת מאוחרת, בפיג'מה מתחת לשמיכה, את מחכה, את לא יודעת למה את מחכה, את פשוט מחכה.
תפסיקי לחכות, שום דבר לא ישתנה, תקומי, תורידי את האיפור שלא הורדת, תסתכלי על עצמך במראה ותחייכי, פשוט תחייכי, תחייכי על מי שהיית היום ותחייכי על מי שאת תהיי מחר.
תעזבי את כל מה שעוצר אותך, תפני את האבנים משביל הדרך, תתחילי ללכת בראש מורם ובגב ישר, אל תסתכלי אחורה, כל רגע מחדש שאת קיימת זה הרגע הכי טוב שהיית עד עכשיו, היום את יותר טובה מאתמול ומחר את תהיי יותר טובה מהיום.
תפסיקי לדאוג, תירגעי, תנשמי, אל תילחצי, תשכבי רגע בדשא ותסתכלי על הענני נוצה, תראי איך שלא כל מה שקורה בעולם הוא שחור, שלא כל העולם נוטה לרע, שימי לב לכל הטוב שיש בעולם.
תאהבי, תראי את הטוב שיש בכל אדם, תפסיקי לשפוט לרע, לראות את הרע, את ההיכרות הישנה, תתחילי לשפוט לדין זכות, תראי רק את הטוב, תסתכלי על כל דבר בחיים ותחייכי כי הכל מגיע לך.
סיימת עם כל ההבנה הזאת בחיים?
עכשיו כבי את האור, תתכסי מתחת לשמיכה תעצמי את העיניים ותתחילי לבכות.
הורדת את כל האיפור החיצוני אך בטוח שהורדת את האיפור הפנימי?
הפסקת לחייך להראות שטוב לך למרות שבא לך לקחת אקדח ולסיים עם זה סופית?
חזרת להיות זאת שבלילה בשעה קצת מאוחרת, בפיג'מה מתחת לשמיכה זאת שמחכה?
יופי, תמשיכי לחכות. את חייבת להמשיך לחכות.


תגובות (1)

ממש אהבתי את הקטע הזה!
אם זה אמיתי, ואת רוצה לדבר, אני פה

06/03/2016 17:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך