גברת גופיה ורודה

11/02/2016 1533 צפיות 8 תגובות

חברה שלי בחול. החליטה בספונטניות לטוס עם שתי החברות השרמוטות שלה לשלוש שבועות לנפאל.
אני שונא אותן. מחפשות לזיין כול מה שזז. כמו איזה חרמן בן 17.אני לא יודע מה המלאכית שלי עושה איתן. איך אני יודע? הייתי עם אחת מהם. מה זה הייתי איתה היינו מזדיינים. סתם לכיף שום דבר מחייב. ואו הבחורה חולת מין. כיאילו קראו לה את הקמא סוטרא כול לילה לפני השינה.
הלו אני אמור להיות החרמן יותר בקשר הזה! מביך להגיד אבל כמה סקס אפשר לעשות ?מי היה מאמין שיום אחד אגיע למצב הזה…
לפני הטיסה עברתי לה על כול המזוודה. זה לא שאני לא סומך עליה אבל רק ליתר ביטחון.הוצאתי לה את כול התחתוני חוטיני. למה היא צריכה אותם שאני לא שם בשביל לראות אותם עליה. היא התעצבנה והתפשרנו רק על תחתוני חוטיני חמודים שיש עליהם דובונים או פרפרים. שום דבר סקסי.
אני לא הייתי מגדיר את עצמי אדם תלותי אבל אני לא יודע מה לעשות עם עצמי שהיא לא פה.
אז אבא שלי שיכנע אותי להירשם לחדר כושר. בסדר נו מה יש לי להפסיד.
בואו אני יגיד לכם משהו על רוב החברה שהולכים לחדר כושר. פאקינג חבורה של נרקסיסטים שבין כול סט לסט הולכים למראה לבדוק עם השרירים המנופחים שלהם גדלו. אלוהים אדירים.
אבל מה שאני אוהב בחדר כושר זה הבנות שמתאמנות שם.
כן כן אני יודע שיש לי חברה אבל להסתכל לא נחשב בגידה.
חוץ מזה אני חייב לחשוב על בנות אחרות חוץ מחברה שלי כי אני מתחרפן. אני יהרוג את החברות שלה עם הם שידלו אותה ללכת עם איזה נפאלי קטן. מצד שני אין לי בעיה שהן ישתעשו אחת עם השנייה. זה אפילו די מדליק אותי לחשוב על זה.
טוב אז אני בחדר כושר קצת הליכון ומרים כמה משקולות מנסה שאף בחור מתלהב לא יבין שתכלס אין לי מושג מה אני עושה ואז בחורה עם גופיה ורודה מתאמנת לידי.
ואו. הרגשתי מיד איך החבר למטה מתחיל לעלות וניסית לחשוב על הזקנה הזאת שהתנדבתי אצלי בחטיבת ביינים. לרוב זה עושה תעבודה.
איזה בחורה.
היא לבשה גופיה ורודה צמודה שחשפה חזה קטן אבל מושלם רצה לה בחדר כושר בקלילות שהשער הארוך שלה אסוף בקוקו מוקפד ואפילו טיפת זיעה לא הופיע על גופה.
נשארתי איזה 20 דקות על אותו מתקן רק בשביל שאוכל להביט בה.
שהיא עשתה מתיחות חשבתי שאני מת. הישבן שלה בולט וחצוף רק דורש שיגעו בו והיא ממשיכה כיאילו היא לא רואה שכול החיות בחדר כושר מריירות עליה.
הייתה לי מוטיבציה ובאתי כמעט כול יום לחדר כושר. אפילו התחזקתי ונראה לי שאני רואה התחלה של קוביות.
כול יום היא הייתה באה עם גופיה ורודה.
והיו לה מלא גופיות ורודות. פעם ורוד כהה , ורוד בהיר, כתפיות דקות עבות, גופיה קצרה וכו'.
אז החלטתי לקרוא לה גברת גופיה ורודה.
גברת גופיה ורודה היא חברה מדהימה.
יום אחד היא גררה את אחת החברות השמנות שלה לחדר כושר ועזרה לה להתאמן.
אח ליד השמנה הזאת היא אפילו נראתה יותר יפה.
גברת גופיה ורודה היא בחורה עם קלאס.
אחד החיות בחדר כושר ניסה להתחיל איתה. הוא נשענן על המכשיר שבו היא התאמנה בלי חולצה מכווץ את השרירי בטן המכוערים שלו וניסה לדבר איתה. גברת גופיה ורודה חייכה ואמרה שהיא לא אוהבת לדבר בזמן אימון. אח איזה בחורה. קלאסה.
נכנסתי לסאונה. לא יודע למה הבנתי שזה טוב להזיע רעלים וכול מיני חרטות כאלה.
ונחשו מי נכנסה. חשבתי שהלב שלי יוצא מהמקום. והוא לא היה האיבר היחיד שיצא ממקומו.
החזקתי את עצמי בכוח לא להביט בה מקרוב ככ.
הפתיינית הזאת עשתה לי דווקא והורידה את החולצה ונשארה עם חזייה. אלוהים אפשר עכשיו רישמית להחליף את השם שלה מגברת גופיה ורודה לגברת חזה מושלם. רציתי לקפוץ עליה בבת אחת ולטרוף אותה.
נתתי בה מבט חטוף היא חייכה ויצאתי.
פחדתי שאני לא ישלוט בעצמי.
יום אחרי הסצנה הלוהטת בסאונה החלטתי לנסות לדבר איתה. כן נו אני זוכר שיש לי חברה אבל לדבר זה לא בגידה. חוץ מזה בטוח גם לכוסית הזאת יש חבר. איך לא?
היא עמדה על המשקל בחדר כושר וחיכיתי שהיא תרד בשביל שאוכל לדבר איתה. היא הייתה איזה שתי דקות על המשקל והיה נראה כיאילו היא התאבנה שם.
טפחתי לה על הגב בעדינות היא הסתובבה ואת לחייה הקטנות הרטיבו דמעות גדולות.
ואז הבנתי שאולי גברת גופיה ורודה יפה כמו גן עדן אבל שיטחית כמו גיהנום.


תגובות (8)

עצוב.

11/02/2016 16:16

    תלוי איך אתה מסתכל על זה…

    11/02/2016 17:30

או זה, או שהיא עוד קורבן מסכן של מציאות עגומה. חוץ מזה, גם אדוני המספר לא נשמע איש עמוק במיוחד. (הכוונה כמובן היא לדמות המספר ולא לכותב עצמו- אותו לא הכרתי מספיק כדי להחליט לכאן או לשם…)
בכלאופן, אחלה כתיבה.

11/02/2016 16:30

    כן לגמרי יכול להיות.
    תלוי איך את מציירת לעצמך את הגברת בראש.
    אדוני המספר לא עמוק כלל אבל רוצה להאמין שהכותב(ת) קצת יותר עמוק :)
    תודה רבה.

    11/02/2016 17:35

אהבתי

11/02/2016 19:55

    שמחה לשמוע

    11/02/2016 20:23

מעניין מאוד וכל כך נכון, זה קורה עם הרבה בנות שהן כביכול "מהממות" מבחינת מראה אבל מבחינת אופי הן כל כך שטחיות. הבעיה היא שהרבה אנשים מסתכלים קודם על היופי ושוכחים שיש הרבה מעבר לזה.

11/02/2016 22:01

    מסכימה אבל בהקשר לסיפור דווקא אני לא רואה את הגברת כשטחית. יותר חשבתי עליה בתור אחת שסובלת מהפרעות אכילה ודימוי גוף והבחור הוא דווקא השטחי בסיפור. מדבר בעיקר על הגוף שלה והמראה ומניח שהיא שטחית כאשר הוא רואה אותה בוכה על המשקל.

    12/02/2016 06:04
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך