time machine123
לקחתי השראה ונסיתי לכתוב תוכנית ריאלטי

דייט בחשכה פרק הבכורה -יופי או חן אישי ( תוכנית ריאלטי בערוץ שתיים)

time machine123 11/02/2016 612 צפיות 2 תגובות
לקחתי השראה ונסיתי לכתוב תוכנית ריאלטי

-תמיר ברנס- המנחה של \" דייט בחשיכה\"-
שלום וברוכים הבאים לעונה החדשה של \" דייט בחשיכה\" אין ספק שתהיה זו עונה מרגשת , מהפנטת עד אובדן חושים וסוחטת דמעות. עכשיו , בפרק הבכורה אנו נכיר שלושה בנים ושלוש בנות שיגששו את דרכם בדייט הקבוצתי בחושך וינסו למצוא את מזלם עם אחד מהם שיהיה פה עוד מעט. נצא להפסקת פרסומות קצרה ולאחר מכן נכיר את הבנים ואת הבנות. מיד חוזרים! אל תפספסו! זה הולך להיות מעניין.
-תמיר ברנס- המנחה של \" דייט בחשיכה\"-
שלום לכולם! עכשיו נכיר את הבנים ואת הבנות , הנה זה בא!!!!!
-דרור גמליאל – בת עשרים ותשע , מבת ים.
אני דרור גמליאל מבת ים , אני בת עשרים ותשע. ואני מביאה איתי ים של אהבה והגבר שיהיה איתי זה בן אדם טוב לב ובשל להתחתן. אני מקווה שאני אוכל למצוא גבר רגיש בנפשו ורומנטי, אני אוהבת לקים , יש לי אותם כמעט בכל הצבעים. וגם אני רוצה שהוא יהיה עם חוש אופנתי מושך במיוחד!
-מתנה עראקי- בת שלושים ושלוש, מירושלים.
אני מתנה עראקי מירושלים , אני בת שלושים ושלוש. אני אישה שרוצה לאהוב ולהתאהב. מי שיהיה איתי זה גבר חם ושטותניק. אני מתה על גברים בעלי שיער ארוך ובלונדיני. אני אוהבת להתאפר. יש לי את כל סוגי השפתונים ואת המסקרות של כל המותגים הידועים ואני לא מפספסת אפילו לא תצוגת איפור אחת. אני אוהבת לצפות בסרטי דיסני. לי חשוב שיהיה גבר עם שאיפות , שידע מה הוא רוצה מעצמו.
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
שמי צליל בעדני , אני בת שלום וחמש . אני במקור מחיפה. הגבר שיהיה לצדי הוא גבר מלא חום ואהבה, שנותן מעצמו. שיהיה גבר עם שאיפות ושידע לעמוד על שלו. אני מקווה שאני אוכל למצוא כאן את מזלי. אני אישה של אהבה ואש. כולי אש! אש! ואש! כשרואים אותי מתעלפים במקום. יצאתי להרבה דייטים ובאתי לדייט בחשיכה למצוא את האחד שיצית בתוכי אש של התלהבות ממנו ומיופיו.
-תו תנעמי- בן שלושים ושבע, מנתניה.
שמי תו תנעמי, אני יודע ששם כמו שלי לא שמעתם מעולם. אני בן שלושים ושבע, אני מגיע מנתניה. אני הכי אוהב לאכול בשר על האש. אני בחור ביישן ושקט. אני לא אוהב מסיבות דיסקו. האישה שתהיה איתי תזכה בכסף שיש לי מהמסעדה שמנהלת אותה משפחתי בנתניה. אני לא מאמין באהבה ממבט ראשון. לוקח זמן לזה לקרות ואני כמעט בטוח שאני אמצא אישה שיש לה אופי בדיוק כמוני.
-מיתר מעודה- בן שלושים ושתיים , מפתח תקווה.
שמי המלא הוא מיתר מעודה. אני גבר מלא חוכמת חיים והאישה שתהיה איתי זה אישה שיש לה יופי רוחני אך יופי פנימי הוא דבר שאני מחפש יותר מאשר יופי. אני בן שלושים ושתיים , והעיר שבה אני גר היא לא אחרת פתח תקווה. האישה שתהיה איתי תהיה ברת מזל מפני שאני אבנה לשנינו וילה יוקרתית במרכז העיר פתח – תקווה.
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
אני אביטל דהרי , אפשר לקרוא לי גם בקיצור \" אבי\" וזה יהיה מספיק בשבילי. אני בן שלושים ושלושים , העיר שבה שאני גר היא העיר נתניה. נתניה היא עיר יפהפייה ומרשימה בנופיה המרהיבים. האישה שלצדי תזכה בהמון אהבה וריגוש, אני גבר של אישה אחת. אני גבר משפחתי ומלא חום , אני כבר נואש מלחפש בת זוג שתסכים להיות עם אחד כמוני , שיש לו אופי מורכב ומסובך.
**********************
-תמיר ברנס- המנחה של \" דייט בחשיכה\"-
עד כאן ההכרה של שלושת הבנים ושלוש הבנות שיגששו את דרכם בחשיכה ויצאו יחד לדייט קבוצתי בו הבנות יכירו מקרוב את הבנים.
-תו תנעמי- בן שלושים ושבע, מנתניה.
איך אני אראה בחושך מוחלט ומאיים את הבנות? וואו , אני מפחד לפול. מה זה , אנו יוצאים לדייט קבוצתי או מה? אתם רואים משהו? כי אני לא רואה שום דבר. איך נצא בשלום מהגישוש הזה בחושך, היי אנחנו בחדר? בואו אחריי חברים ואני אראה לכם את המקום בדיוק. הנה , שלום בנות , מה חיכיתן לנו?
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
לא בדיוק , גיששנו לאיטנו בחושך . נו מישהו מכם יודע איפה הספה ממוקמת? אני לא יכולה לראות כלום. איי , אימא\'לה! מה זה היה? תשמע, זה היה מפחיד! אני לא יודעת מה איתכן, אבל אני נורא נבהלתי. אה הנה סוף סוף , שבו בנות, למה אתן עומדות? שלום בנים! מה שלומכם?
-מיתר מעודה- בן שלושים ושתיים , מפתח תקווה.
שלום לנשים הכי יפות ביקום! אני מיתר , נעים להכיר אתכן. תגידו , את לא מכירה אישה בשם צליל? אה , הנה את! לא שמתי לב שאת כאן! צליל , איזה שם יפה יש לך, בנות סליחה שאני מתייחס רק אליה ולא אליכן . את מאוד יפהפייה, אמרו לך פעם את זה? מה יש, למה את נבוכה?
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
אני לא נבוכה, ממש לא! תגיד, מיתר במה אתה עובד? אתה בן אדם עם שאיפות ושהוא יודע מה הוא רוצה? או שאתה רכרוכי כמו מרגרינה. חשוב לי לדעת האם אתה מוכן לקשר רציני , או שאתה עדיין לא מוכן לזה נפשית?
-מיתר מעודה- בן שלושים ושתיים , מפתח תקווה.
ווי! איזו שאלה קשה! אני לא יודע להגיד לך אם אני מוכן נפשית לקשר רציני, וכן , אם כבר שאלת אותי לגביי העניין עם השאיפות. כן יש לי שאיפות ואני רוצה ילדים אבל חתונה אני לא יודע אם אני רוצה להתחתן. כי חתונה עכשיו , רק תביא אותי למקום רע. אני מרגיש שאני רוצה לצאת ולבלות עם חבריי, ולא להתחייב למשהו יותר רציני מאשר חתונה, עזבי אותך.
-דרור גמליאל – בת עשרים ותשע , מבת ים.
סליחה , אפשר להפריע רגע, אני חושבת כבן אדם בוגר, אתה עצמך, היית צריך לשאול את הקרובים אלייך, האם זה נכון בשבילך להשתתף בתוכנית כה חושפת כ\" דייט בחשכה\". אם אתה לא רוצה להתחתן ואתה רק רוצה ילדים. זה לא עובד ככה כי ברגע שאתה יוצא כפליט ריאליטי, כבר בחוץ , יהיה לאנשים יותר קל להכיר אותך ולזהות אותך כי אתה כבר תהיה סלב. אז מן הסתם שלא באת לחינם לתוכנית הזאת.

-מתנה עראקי- בת שלושים ושלוש, מירושלים.
אני יכולה לשאול אותך שאלה חצופה , אתה לא תיעלב , נכון? בסדר, אז למה באת לתוכנית הזאת אם אתה לא רוצה להתחתן? פשוט מעניין אותי למה אתה לא רוצה להתחתן , זה הכול. וואי, איך אני אשאל אותך בלי שאתה תחשוב שאמרתי משהו רע עלייך! איך קוראים לך , מיתר נכון?
-מיתר מעודה- בן שלושים ושתיים , מפתח תקווה.
האמת שאני לא רוצה להתחתן כי עדיין אני חושב שאני צעיר בנפשי. אבל אני לא שולל זוגיות , זאת אומרת אם אי פעם תהיה לי. תזכירי לי את שמותיכן, מתנה ודרור? או שאני טועה?. אני רוצה למצוא לי בת זוג ונחיה ונראה.
-תו תנעמי- בן שלושים ושבע, מנתניה.
מה איתי, לא הצגתי את עצמי בפניכן? אז למי שעדיין לא הכירה אותי , אני תו תנעמי! ובכן , דרור גמליאל ומתנה עראקי היפות , אני אהיה הגבר שאתן לכן כל מה שאתן זקוקות לו. אתן שומעות טוב את זה , נכון? גם אני אומר את זה לך , צליל. יקירה , אם צריך אני אכבוש כל פיסה מהעולם רק בשבילך!
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
בחיי שהוא מדבר כמו בטלנובלה. מה נשמע, בנות? שמי המלא בישראל הוא אביטל דהרי ואני מגיע מנתניה! אני גבר רגיש ומאוד ביישן. וגם , כן! יש לי שאיפות! מי מכן אמרה שהיא רוצה בן אדם עם שאיפות גדולות לא קטנות. בשבילי אין דבר שהוא לא בר השגה. יש לי הכול. חוץ מהדבר הכי חשוב , שבשבילי , זה אחריי הכול , הזוגיות.
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
אז אתה מגדיר את עצמך כגבר שבשל להתחתן? מה עם העניין הזה של הילדים , סליחה שאני ככה. פשוט אני אישית מחפשת גבר שהוא יהיה בשל להתחתן ולזוגיות. כי אני לא רוצה מישהו שרק יעביר איתי את הזמן. אני בגיל הזה צמאה לקשר רציני, זה קשר שגם יחייב אותך לוותר על דברים שאתה אוהב ולהשקיע את הזמן ואת הנשמה במישהו אחר!
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
בואי נגדיר ככה, אני כן בשל לזוגיות ואני גם מתחבר ליופי הרוחני אבל היופי הפנימי מעניין יותר. אני מחפש אישה שיודעת מה היא רוצה מעצמה, אישה שהיא נראית חיצונית טוב. אפילו הייתי רוצה שיהיו לה עיניים כחולות . אני יודע? אלוהים הוא מזווג הזיווגים. הלוואי שהוא יוריד מהשמיים, מלאך יפה כמוך.
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
יואו! שמעתי נכון? אתה חושב שאני נראית בדיוק כמו מלאך , באמת תגיד לי? בנות , תאשרו לי שמה שאביטל אמר עליי אכן נכון? אתה לא רציני! למה אתה חושב שאני נראית כמו מלאך? מה יש בי , שנראה לך מלאכי?
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
לא יודע , החיוך שלך והיופי הפנימי שלך הממו אותי לגמרי. את עצמך נראית כמו מלאך , וואו צליל , כבשת אותי , קבלי את כולי אלייך. יש לך יופי כובש ומהפנט. מה זה , יש לך עיניים כחלחלות ירקרקות בצבע ירוק תפוח ככה. את יפהפייה, צליל!

-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
תדע לך , שאף גבר לא גרם לי להסמיק ככה במשך הרבה זמן. וואו , אני מופתעת! כמו שאתה גרמת לי להסמיק הרבה כמו איזה עגבנייה. גם אתה יפה , אביטל! אני ממש נהייתי כולי אש! אש! ואש! אתה גורם לי להצית להבות של אש ההתלהבות שלי ממך ומיופייך. אני לא אומרת את זה לך סתם! כי אתה כבשת אותי לגמרי. ועכשיו אם אתה בן אדם עם שאיפות בדיוק כמו שאני רוצה שהגבר שלי יהיה עם שאיפות ויהיה בן אדם טוב. אני לא אגיד לך עכשיו שאתה בדיוק מי שאני מחפשת. כי אני לא רוצה לאכזב אותך או לפגוע בך. טוב , היה לי לעונג לשוחח איתך. נתראה אחר כך , להתראות , בואו אחריי בנות , בזהירות שלא תפלו. רגע, לא לפול! בדיוק, ככה! לשמור על שווי משקל. וואו, תשמעו . נכון שאביטל הכי יפה מבין הבנים?
******
-תמיר ברנס- המנחה של \" דייט בחשיכה\"-
שלום חבריה , מה שלומכם? אתם יודעים פחות או יותר לאיזה מתמודד שראיתם בדייט הקבוצתי , עכשיו כל אחד מכם בוחרים עם מי יותר התחברתם. אתם , הבנים כבר יודעים עם מי מהבנות שראיתם תצאו עם אחת מהן לדייט אישי אחד על האחד , בסדר?
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
שלום לך תמיר אני אישית אצא לדייט אישי אחד על אחד עם צליל, האחת והיחידה! היא היהלום המושלם שבכתר. אני נלהב ממנה מאוד. היא ממש מרשימה! טוב בנים , אני הלכתי. ואתם נשארתם לבד!
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
היי, אביטל אתה שם? הלו?!!! למה אף אחד לא עונה לי? אביטל , אביטל , אביטל! אתה כאן איפשהו? גלה לי היכן אתה נמצא? אימאל\'ה! זה היית אתה? בחיים לא הייתי מזהה אותך עם המסכה. מה אתה , זורו? די כבר! זה לא מצחיק! תפסיק לצחוק עליי כל הזמן. מה, תפסיק ללטף ככה את הראש שלך , מה יש לך שם? מה , אתה קירח?
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
לא ממש.. שלום לך צליל, בואי אני אתן לך יד! את מוכנה? נו , את באה? מצוין! חם! מתקרר, מתקרר! חם! לוהט! לוהט! תתקדמי עוד צעד בבקשה, מצוינת! עכשיו תשבי! נו , מה , את מתרגשת?
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
אני את גיל שנתיים וחצי עברתי מזמן , אם אתה רוצה שהמשחק יימשך, שחק עם עצמך. אני כבר מספיק בוגרת. תגיד אביטל , איזה צבע עיניים יש לך? סתם מתעניינת.
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
איזה צבע עיניים יש לי? כחול אפרפר כזה. כמו המגפיים שלי שהם בצבע כחול אפור. למה את שואלת? לך חשוב שגבר יהיה עם אופי או עם עיניים בצבע טורקיז? זה מה שאת מחפשת? תתעוררי, זה לא באמת הדבר הכי חשוב שאמור להיות אכפת לך איזה צבע עיניים יש לי.
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
דווקא היופי החיצוני יותר חשוב לי , וכבר אמרתי לך מההתחלה שאני רוצה שהגבר שלי יהיה עם עיניים כחולות עמוקות. זה פחות או יותר המודל של הגבר הזה שאני מחפשת , כרגע אתה ואני לא משדרים על אותו גל. להתראות , אביטל! אני מאוד מצטערת.
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
אחלה של יתרון יש לי כאן מצליל בעדני, שלא רצתה בי. אל תסתכלו עליי ככה , כל כך התלהבתי ממנה שכאילו , אני מרגיש שהיא נתנה לי סטירת לחי כואבת וממש מייסרת. מיתר ותו אני מוותר על הקרב, כי כבר קיבלתי ממנה את הרושם הלא נכון.
-תו תנעמי- בן שלושים ושבע, מנתניה.
ספר לי מה קרה איתה, לא ככה? תן לבנות האחרות הזדמנויות. ותאמין לי , שאתה רק תרוויח מזה, אחי! תשמע , זה לא קל! אני מבין! צליל בעדני היא לא האישה שאתה מחפש , תן גם למתנה ולדרור הזדמנות ותראה איך יהיה לך איתן הדייטים. תנסה לצאת עם שתיהן ותראה מי מהן מתאימה לך יותר, דרור או מתנה?
-מיתר מעודה- בן שלושים ושתיים , מפתח תקווה.
תראה , אני הייתי מציע לך לצאת או עם דרור גמליאל , שהיא היפהפייה המושלמת. או עם מתנה עראקי החתיכה , שהיא גם לא פחות יפה מדרור גמליאל. אתה זה שמחליט. נראה שאתה מבולבל, אני לא עוזר לך עם ההצעה שלי, מה?
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
אני לא יודע.. מתנה עראקי יותר עושה לי חשק מאשר דרור גמליאל. מה זה, היא חייה לה בבועה של עצמה ושמה שלט כאילו היא מזהירה כל גבר \" זהירות – יופי מסוכן\" אין כניסה לגברים חוץ מעצמה! אני לא יודע למה היא צריכה את כל ההתעסקות הזאת סביב היופי החיצוני.
-תו תנעמי- בן שלושים ושבע, מנתניה.
טוב , חברים יקרים! אני הולך לחדר החושך ונתראה אחר כך. יש לי דייט אישי עם מתנה עראקי , אני משאיר אתכם פה, בסדר? תאחלו לי המון הצלחה! טוב? מצוין, אוי! מתנה עראקי היפהפייה! הנה אני בדרך אלייך , סוף סוף אכיר אותך כמו שצריך. אני לא אתן לאף אחד סיכוי לצאת איתך.
-מתנה עראקי- בת שלושים ושלוש, מירושלים.
להתראות , בנות! נתראה יותר מאוחר! אני הולכת לחדר החושך ולהיפגש עם תו תנעמי המדהים. בסדר? אוי, אני כל כך מתרגשת! אלוהים! כמה קשה להיות אני! אוי, תתפללו עליי כמה שאתן יכולות בבקשה, כדי שהדייט שלי עם תו תנעמי המדהים יצליח. אני ממש רוצה שזה יצליח.
-תו תנעמי- בן שלושים ושבע, מנתניה.
מתנה! מתנה! את פה? איפה את , תגלי לי? וואו, היי לי לעזר בבקשה? וואו, איזו יפה את! מתנה , תני לי את היד שלך ותעזרי לי להגיע עד לספה החומה. בדיוק, תודה לך! אז מה נשמע? את מתרגשת! מה הבאת לנו בקערה? וואו , אני רואה טוב? תותים? אני אוהב תותים! זה מאוד חמוד מצדך שהבאת לי את מה שאני אוהב.
-מתנה עראקי- בת שלושים ושלוש, מירושלים.
וואו, תשמע. הפתעת אותי כשהזמנת אותי לפגישה איתך , כי חשבתי שכשראית את הבית שלי קצת נכנסת ללחץ לא? תקשיב, תו! יש לי בעיה איתך , קטנה! כאילו אני מסתכלת עלייך ויש לך עיניים עצובות כאלה. כאילו , שהן תמיד ככה נוגות. סליחה על השאלה , עברת משהו שאתה נראה כל כך עצוב? אני פשוט מעוניינת לדעת.

-תו תנעמי- בן שלושים ושבע, מנתניה.
ובכן , אז כן . אימא שלי נפטרה כשהייתי קטן ולא הכרתי אותה. לא זוכר בן כמה אז הייתי, כשהיא נפטרה נדמה לי שהייתי בן שש. ובדיוק היה לי יום הולדת , רק בכיתי כל הזמן עליה ולא רציתי לשכוח אותה. אז כאילו זכור לי שדודתי גידלה אותי כי אבי היה בכלא. ו.. אני לא יכול! סליחה שאני בוכה! אני לא יודע , החיים האלה קשים. וקשה לי להתמודד עם מצבים מסוימים. אוי, אני עושה בושות לעצמי , נכון?
-מתנה עראקי- בת שלושים ושלוש, מירושלים.
די , תו! אל תבכה! עכשיו אתה בוכה? וואיי אלייה! שהשם מלמעלה יעזור לי! בסוף גם אני אבכה! הכול טוב! באמת! אתה לא צריך לדאוג. וואי, אתה בסדר? מצוין! כבר התחלתי לדאוג שאתה מתחיל יותר מדיי לבכות. אני באמת.. תשמע, אני מאוד מצטערת שאימך נפטרה. אני לא יודעת מה להגיד לך. אני.. תו, אני חושבת שאלך נתראה בהמשך להתראות בינתיים.

-תו תנעמי- בן שלושים ושבע, מנתניה.
טוב , להתראות. מתנה , את נפלת ברשתי. הצלחתי לכבוש אותך. יש! חברים, שלום לכם. היה לי דייט מהסרטים. למרות שפרצתי בבכי , והיא ממש נמסה לראות אותי כך. זאת אומרת שאני בוכה. מה יש , אביטל? גם אתה רוצה את מתנה עראקי? אם כך הקרב ביני לבינך עוד נראה מי הטוב מבין שנינו ינצח. אני אומר לך , שמתנה עראקי נפלה ברשתי. היא התלהבה ממני.
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
אני חושב שאתה קצת נמהר לגביי מתנה עראקי, אני נחוש בדעתי לצאת איתה לדייט אישי ראשון בחדר החושך. ואז נראה מי מבין שנינו יותר מתאים לה , אני או אתה? תו, הייתי מציע לך להוריד הוליך ולא לפתח ציפיות שיכולות לאכזב אותך.
-תו תנעמי- בן שלושים ושבע, מנתניה.
אני מצטער אם אני אאכזב אותך , אביטל. אבל מתנה עראקי היא שלי בלבד. ואתה , אין לך סיכוי לעמוד מולי ולהילחם. היא כבר כבשה אותי לגמרי. לכן אני מציע שאתה תוותר על הקרב הזה עליה , גם ככה זה אבוד מראש . אני מוצא חן מאוד בעיניה , ומתנה מאוד נשאה חן בעיניי . היא יפהפייה המושלמת. לכן אני בסוף אהיה זה שאהיה החבר שלה , ולא אתה , יקירי.
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
יקירי? אני חושב שאתה מגזים , תו! אבל מתנה לא אמרה לך שהיא רצתה להיות החברה שלך . בכל מקרה, אני עכשיו הולך להיפגש איתה בחדר החושך. ואני אומר שאתה צריך להתכונן לקרב , מפני שאני נחוש לכבוש את מתנה עראקי. והיא זאת שתהיה החברה שלי , אני פשוט אנצח ולך לא תהיה ברירה אלא לוותר עליה וללכת. צר לי בשבילך , אך אתה מדבר איתה כמו בטלנובלה.
-מיתר מעודה- בן שלושים ושתיים , מפתח תקווה.
די , חברים! אביטל ותו, תפסיקו לריב כבר! מה זה, חזרנו לגיל שלוש? אני בעדך , אביטל! תו, אני חושב שאתה די מגזים לגביי מתנה עראקי. היא לא אמרה עדיין שום דבר לגביי מה שהיא מרגישה. אז בבקשה ממך , תוריד מעצמך את הגאווה המיותרת הזאת . ולא תחשוב שרק אתה מתאים מאוד להיות החבר של מתנה עראקי. ואביטל היקר, אנו מחזיקים אצבעות בשבילך ומקווים שהדיייט שלך עם מתנה עראקי אכן יצליח.

-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
טוב , תודה לך מיתר! להתראות לכם. תאחלו לי הרבה בהצלחה בדייט שלי שיהיה לי עם מתנה עראקי. אני מקווה מאוד שהדייט אכן יצליח. מה איתך , תו? לא תאחל לי בהצלחה? בסדר, שיהיה לך בתיאבון. להתראות בינתיים נתראה בהמשך חבר\'ה.
-דרור גמליאל – בת עשרים ותשע , מבת ים.
שיהיה לך בהצלחה עם מי שזה לא יהיה. נשמה טובה שלי את! אני לא מכירה אותך מספיק. אבל מתנה , את בן אדם גדול עם לב ענק. לא משנה מה יהיה הגבר בו תבחרי. אני מברכת אותך בברכת הצלחה איתנה ותזכי לרוב אושר ועושר.
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
אחותי, שתצליחי ואני מברכת אותך בברכת הדרך ותפדלו . הלוואי שתדעי לבחור נכון ותדעי לך שלאביטל יש עיניים בצבע כחול אפור. ואני לא בוחרת בו משום שהגבר שאני מחפשת שיהיה עם עיניים כחולות עמוקות.
-מתנה עראקי- בת שלושים ושלוש, מירושלים.
תודה בנות יקרות , להתראות ונתראה . יואו, אני כל כך נרגשת. אלוהים! וואי , דרור וצליל היקרות והמתוקות שלי. תחזיקו לי אצבעות והלוואי שהדייט שלי עם אביטל דהרי המדהים אכן יהיה הצלחה מסחררת.
****************
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
מתנה , את שם? איי! אני לא יכול לראות שום דבר. השמעי קול קוקוריקו תרנגול. היי , מתנה זאת את? את כל כך יפה. תני לי יד וביחד נלך לעבר הספה החומה. יופי! תשמעי, את יותר יפה ממה שדמיינתי לעצמי. הנה את מחזיקה לי את היד ואת מובילה אותי למקום הנכון?
-מתנה עראקי- בת שלושים ושלוש, מירושלים.
היי , זה אתה? וואו, גם אתה יפה יותר ממה שדמיינתי. תן לי יד ונגיע עד לספה החומה. צליל אמרה לי שיש לך עיניים כחולות אפורות. לא משנה לי אם אתה יפה. האופי עוד יותר חשוב בשבילי מאשר היופי החיצוני. אני מקווה שאכן אתה תתאים למישהי מסובכת שכמוני. ואם לא, זה לא נורא . אני חושבת ששווה לנסות לפני ששוללים גבר כלשהו.
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
בהחלט כן, אני מסכים עם מה שאת אומרת. אני לא חושב שצליל תכעס אם אני אבחר בך. כי צליל פסלה אותי מראש היה לה חשוב למצוא גבר עם עיניים כחולות עמוקות ולא עם עיניים כחולות – אפורות כמו שיש לי. אני לא אבחר בה משום שהיא פגעה בי. בשבילי חשוב שהאישה שלי תהיה מסוגלת לומר לי את האמת גם כשהיא לא מצליחה להגיד את מה שהיא מרגישה. ועובדה ברורה שצליל לא הצליחה לומר לי את האמת ואת מה שהיא הרגישה.
-מתנה עראקי- בת שלושים ושלוש, מירושלים.
כן , עובדה ברורה היא שצליל לא רצתה להיות איתך בגלל שיש לך עיניים כחולות אפורות כי היא רצתה שהגבר שלה יהיה עם עיניים כחולות עמוקות. אני לא אהיה כמו צליל ששוללת מהר גברים על מראם החיצוני גם אם הם נראים אחרת ויש להם עיניים בצבע אחר ושונה ממה שדמיינתי לעצמי.
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
אני יודע. במבט לאחור אני לא חושב שאני הייתי יוצא איתה בחוץ , כאילו בלי התוכנית הזאת. טוב . מתנה עראקי! נהנתי מאוד בחברתך ואני מקווה שאני אזכה לראות אותך באור . וואו, אני מתרגש!
********
-תמיר ברנס- המנחה של \" דייט בחשיכה\"-
עכשיו אחרי הפגישות שהיו לבנים עם הבנות בחושך , עכשיו הגיע הזמן לחשוף את בן זוגם באור ויחליטו לאחר חשיפתם באור הם יקבעו אם ברצונם להמשיך עם אותו מתמודד.
-פגישה מס\' 1 – צליל בעדני ומיתר מעודה-
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
וואו , איך אתה נראה? תגיד לי זה אתה? אני לא מאמינה! איזה חתיך! עיניים כחולות עמוקות? זה בדיוק מה שאני מחפשת. לא תיארתי לעצמי שיש לך עיניים כחולות עמוקות. איזו הפתעה!
-מיתר מעודה- בן שלושים ושתיים , מפתח תקווה.
זה בדיוק מה שאת מחפשת? לא ידעתי שאת כל כך יפה. וואו, אני מופתע! שנייה אפשר שיהיה שידור חוזר? אני לא קולט!
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
תתעורר כי זה אמיתי! וואו, חלום חיי מתגשם! טוב להתראות מיתר . נתראה בחוץ!
פגישה מס\' 2 – תו תנעמי ודרור גמליאל-
-תו תנעמי- בן שלושים ושבע, מנתניה.
זאת את , דרור? וואו , לזה לא ציפיתי. את בדיוק מה שאני מחפש . חוץ מזה שיש לך עיניים ירוקות כאלה. אני ממש אוהב בך את השיער הזה עם הפסים בשיערך השחור בצבע תכלת.
-דרור גמליאל – בת עשרים ותשע , מבת ים.
כן , זאת אני! למה ציפית למישהי אחרת עם עיניים כחולות עמוקות כמו צליל בעדני השחצנית?. וואו, תו אתה כל כך יפה שבא לי לבכות! סתם , אתה יודע שאני צוחקת , נכון?
-תו תנעמי- בן שלושים ושבע, מנתניה.
כן.. לא. זאת אומרת , את כל כך יפה. טוב , דרור נתראה כבר. ביי , מתוקה שלי!
פגישה מס\' 3 – אביטל דהרי ומתנה עראקי-
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
וואו, מתנה! את כל כך יפה! יותר ממה שחשבתי. סליחה על כך שלא היתה לי הזדמנות מההתחלה לראות אותך ולהכיר אותך יותר לעומק.

-מתנה עראקי- בת שלושים ושלוש, מירושלים.
גם אתה , אביטל! המלחמה עליי עם תו תנעמי הייתה נראית לי חסרת משמעות ומגוחכת. אני אוהבת הכי את העיניים הכחולות האפורות שלך. אני לא מאמינה שאכן מצאתי לי בן זוג. כי הייתי בטוחה שלא אמצא.
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
גם אני הייתי בטוח שלא אמצא כאן בת זוג. אחרי האכזבה שהייתה לי עם צליל בעדני , שלא רצתה בי. אבל החיים חייכו אליי שוב. ופתאום באת, ולא חשבתי שתמצאי חן בעיניי כל כך .
******
-תמיר ברנס- המנחה של \" דייט בחשיכה\"-
עכשיו הבנים שנפגשו בחשיפה לאור עם בנות זוגיהן. יחליטו אם ברצונם להמשיך את הקשר שלהם. בוא נראה את זה!
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
אני מקווה שאני אמצא חן בעיניה, אני מאוד מקווה! זאת אומרת , שלא אצא בידיים ריקות. היא אכן יצאה אליי ואני כן מוצא חן בעיניה . וואו, החיים אכן חייכו אליי בחזרה והעניקו לי את מתנה עראקי היפהפייה. לא חשבתי שאמצא כאן את השותפה שלי לחיים. זה הכי מפתיע!
-דרור גמליאל – בת עשרים ותשע , מבת ים.
אני מקווה שתו יצא החוצה. אם לא , בעיניי יהיה חושך מוחלט של בדידות ארוכת שנים. וואו, לא נכון! זה קורע לי את הלב. הוא יצא ואפילו לא התכוון לצאת לכיוון המרפסת. זה מרסק אותי לגמרי. חשבתי שאולי יהיה נס גדול והוא יצא. אפילו זה לא קרה.
-מיתר מעודה- בן שלושים ושתיים , מפתח תקווה.
אני מקווה שצליל תפתיע אותי ותצא למרפסת. היא נראית בדיוק כמו מלאך. אם לא , אני אתרסק לשניים. אני לא אחזיק מעמד מהאכזבה הזאת. אני חושב שלמדתי לדעת שהיא לא כמו שחשבתי. אף פעם לא ידעתי שיש בנות כמו צליל בעדני היפהפייה. וואו, חשבתי שהלב שלי יצא ממקומו. והנה היא יצאה למרפסת לעברי. ישר נדלקתי והתחלתי להתלהב שזה קרה לי. כי לא חשבתי שהיא תצא ותבחר להישאר איתי .
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
וואו, אתה כל כך יפה! מה יכולתי לבקש יותר מזה? תירגע, מה אתה מתרגש? תגיד שכן! אל תתבייש! בוא ותן לי יד. אני מופתעת כי לא חשבתי שאתה תתאים לי. בחשיפה לאור , התרגשתי לראשונה כמו ילדה קטנה. אני כל כך מתרגשת. גם אתה? בוא . נלך יחד ביחד לבית שלי , בסדר?
-תמיר ברנס- המנחה של \" דייט בחשיכה\"-
עד כאן הפרק שלנו מגיע לסיומו. אז ראינו שלחלק מהזוגות לא משנה האופי, או היופי החיצוני. בשביל חלק מהבנים המראה החיצוני אכן היה חשוב. אך תו תנעמי בחר שהוא לא רצה להמשיך את הקשר עם דרור למרות שבחשיפה לאור, היא מאוד מצאה חן בעיניו. אך זה לא עזר. כנראה הוא פחד והפחד שלו מוצדק שבחוץ גברים אחרים יתחילו איתה בגלל שהיא יפהפייה. תודה לכם צופים יקרים שצפיתם בנו דרך ערוץ שתיים. אני תמיר ברנס ואתם צופים בתוכנית הכי מדוברת בעולם \" דייט בחשיכה\". להתראות ושבת שלום עד יום שני הבא. ביום שני הבא נכיר בנים ובנות חדשים ונחשף אליהם בדייט קבוצתי.


תגובות (2)

יפה

11/02/2016 14:58
41 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך