הדובדבן המגעיל שבקצפת //טריגר

Inbal 29/01/2015 750 צפיות 10 תגובות

כשאתה מחזיק לי את היד, אני מרגישה כמו ילדה בת ארבע, שאביה מלווה אותה אל הגן בפעם הראשונה, אני שונאת את זה. אבל אז אני חושבת על דברים יותר גרועים שאני שונאת, כמו הדרך שבה אתה מעשן אחרי הסקס ודורש ממני לנשק אותך, למרות שאתה יודע שאני נחנקת מהעשן והריח מעלה בי חשק להקיא.
ואם אני לא מסכימה, אתה מכניס אותי שוב אל בין הסדינים, ואני מרגישה את הנשמה יוצאת מתוך העור שלי.
אני שונאת את איך שאתה חופן לי את התחת כשאנחנו מטיילים ברחוב, ואם אני מוציאה מילה מהפה אתה מפליק לי, ונשאר לי סימן אדום וכואב במשך שבוע.
אני שונאת את הפעמים שבהן אתה משתכר עד לכדי ערפול חושים, ובכל זאת מזיין לי את הצורה, כי "לילה בלי סקס זה כמו תינוק בלי אמא, אפשר לשרוד אבל אתה סובל", אבל לא נותן לי טיפה קטנה של אלכוהול כי אתה אוהב לראות את הבעות הפנים המפוכחות שלי כשאתה מכניס בי את כל הזעם שבך.
אני שונאת שכשאתה שיכור, אני מכניסה אותך למקלחת ומנקה את כל הטינופת שמעליך, אבל אם אני נחנקת בזמן שאתה מכריח אותי למצוץ לך, ההצגה חייבת להמשך.
אני שונאת שאתה גורם לי לבכות בימים שאני אמורה להיות הכי מאושרת.
אני גם שונאת את הפעם ההיא שבה הכרת את ההורים שלי, והתחלת לספר להם על כמה בת עלובה יש להם ואתה איתי רק כי אני 'נותנת'. יותר שנאתי את המקרה אחרי שהתחלתי לבכות, ולחשת לי באוזן מולם "זונות בוכות רק בלילה," בזמן שהכנסת את ידך לתוך המכנסיים שלי.
אני שונאת את הפעמים שבהן אתה משתדל להיות רומנטי כלפי, ואז בזמן הנסיעה לסרט בקולנוע הכי רחוק מהעיר (כדי שחברים שלך לא יזהו אותך), אתה עוצר ומחליט שכרגע אתה קורע לי את השמלה הכי יקרה שהייתה לי בארון, כי אם לא, יכאבו לך הביצים.
אחרי זה אני חושבת על השבוע ההוא שנפגשנו כמעט כל יום עם חברים שלך, והתחלת לספר להם על כל התנוחות שבהן אתה מביא בי, ואיך שהצרחות שלי הן הדבר הכי מחרמן ביקום כולו. מכאן המחשבות שלי גורמות לי לשנוא את המבט שלך בעיניים כשהסתכלת עלי בהתרגשות אחרי שחברים שלך ביקשו לנסות אותי גם, והסכמת. שבוע אחרי סיפרת לי איך חברים שלך פרגנו לך ואמרו שהם מרוצים מהתוצאה. גם את זה אני שונאת.

ולבסוף, הדובדבן שבקצפת שמעל העוגה המגעילה שהכנת לי, אני שונאת את עצמי על כך שאני חושבת שאתה בן אדם טוב.


תגובות (10)

ואוו זה מדהים
הכתיבה והטריגר… פשוט אין לי מה לאמר חוצמיזה שעצוב לי שאת חושבת על דברים כאלו:-)

29/01/2015 10:25

    תודה רבה

    29/01/2015 10:55

רגע את בטוחה שאת בת 15 כי…….זה………קצת……………רגע………………זה לא ש………אממממ………………אני פשוט………………….אין לי………………………אוקי אני פשוט אומר את זה מהר זהאושישלךדימיוןמאודמפותחאושאתיודעתטובמאובמידיעלמהאתמדברת

29/01/2015 15:22

    אני עוד חודש בת 16. הכל מומצא לחלוטין. ברור שאני מודעת לסקס אבל בחיים לא חוויתי את הסיפור הזה או בכלל

    29/01/2015 15:55

מה הקשר בן אדם טוב מה

29/01/2015 17:34

    רציתי לכתוב בן אדם טוב למה את כלכך תוקפנית

    29/01/2015 19:01

וואו… זה פשוט… אני כל כך…

05/02/2015 16:41

    כל כך מה?

    05/02/2015 18:59

מאוד מפתיע לראות את המשפט האחרון שהיא חושבת עליו. "אני שונאת את עצמי על כך שאני חושבת שאתה בן אדם טוב." בסיפור לא מוצג העומק שלו והדברים הטובים שהיא כן מעריכה אותו עליהם. לדעתי זה יפה שזה מוצג ככה.

08/03/2015 05:58

זה יפה שהצגתי שלמרות זאת היא אוהבת אותו? לא הבנתי.

08/03/2015 19:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך