איש בלי שם
שעמם לי שוב...

הסיפור שלנו

איש בלי שם 01/02/2015 662 צפיות 8 תגובות
שעמם לי שוב...

תני לי להסביר לך בכעס שאני כבר לא אוהב אותך, תני לי לצעוק עלייך שאת כבר לא מי שהיית כשנפגשנו ושאת קרה. כל כך קרה שאני רועד לידך ותמיד מתכווץ. תני לי לגרום לך לבכות כשאני מעלה לך זיכרונות של אהבה כל כך חזקה שכמעט שפחדנו מזה, וכמה התרגשנו וכמה אנחנו כבר לא.

אני אתן לך להטיח בי האשמות על זה שאני כבר לא מחכה לך, שאני מתקדם בלעדייך ואת נשארת במקום, שאני לא מגן עלייך ואת מרגישה בודדה גם ברגעים הכי קרובים שלנו. אתן לך להטריף אותי בצדק ואמת חמה שאת מציגה בפניי על כמה שהייתי אפתי כשהיית צריכה אותי קשוב, על כמה שהייתי צריך לחבק במקום להתרחק.

שנינו מתרחקים בזמן האחרון, המבטים אומרים פחות והפה מדבר בעיקר כדי להעביר את הזמן, אני אניח לך להגיד לי שאנחנו צריכים קצת מנוחה אחד מהשנייה, שאולי יש פה משהו יותר מסתם אדישות שעוברת עם הזמן. אני אפלוט אנחה קצת קולנית מדי כשאת לא תעני לשאלות שלי כמו שחשבתי, כשאת לא תסכימי איתי. ואת תנסי לגרור אותי למשחקים של כוח ושליטה כשאת בעצם מנסה להגיד שאולי כבר אין במה לשלוט.

אני אשיר לך בזיופים שירים ישנים שאני אוהב, את תתחברי ותצטרפי, אכתוב לך שאני אוהב אותך באלף דרכים שונות ותמיד אחייך כשאת לידי. את תוקסמי מכל רגע שלנו ותלמדי לאהוב את אמא ואבא ואת האחיות. תצחקי עליי מאחוריי הגב עם החברים הכי טובים שלי ותאהבי את כולם ותהיי הכי מאושרת בעולם. אני אוהב אותך בכל הכוח שלי, ואת תהיי לי יחידה, אנשק אותך כל יום ואגיד לך רגשות בצורה הכי כנה שיש.

את תרצי לקחת את זה צעד קדימה, אני אתלבט, את תגידי לי שאת מרגישה שזה משהו מיוחד ושאני לא כמו השאר, אני אחייך ואגיד שגם אצלי זה מרגיש ככה, ושאולי את באמת צודקת. אני אתחיל להזמין אותך אליי גם בלי השאר, ואהנה ממך וממה שאת, גם סתם לשבת מול הטלוויזיה או לשמוע מוזיקה בחדר, את תתחילי להתקשר אליי בלילה ולהיות השיחה האחרונה שלי בלילה, ואני תמיד אנסה להישאר ער בשבילך.

נפגשנו כבר כמה פעמים, את תצחקי כשאני אנדנד אותך בעדינות. תחייכי ותגידי בשקט שיכול להיות שאני לא מה ואני מוצא את עצמי מסתכל עלייך יותר מהשאר, שאת יותר מהן ואני רוצה אותך. תחייכי ותגידי בשקט שיכול להיות שאני לא מה שחשבת שאני. אני אזמין אותך הצידה לשיחה קצת יותר רצינית.

ראיתי אותך היום ואת פשוט קורנת, איך לא שמתי לב אלייך עדיין אחרי כל הזמן הזה, ואת תשאלי חברות מי אני, ותחייכי אליי כשאת רואה אותי עובר, אני אנסה להשיג את המספר שלך בחשאיות ובסוף את תופסת אותי ונותנת לי בכל זאת.

טוב, עכשיו כשאת מכירה את הסיפור שלנו…רוצה לנסות?


תגובות (8)

אני לא מבין איך יצירה כזאת מתפספסת ולא מגיבים לה
הכתיבה שלך יפהפייה וכמו כן היצירה שלך, יכלתי ממש להתחבר לדברים שכתבת
אני מצפה ליצירה הבאה שלך

01/02/2015 12:16

פאק. כזה מדהים.
אתה צריך לשלוח את זה לעורכים. זה יותר מידי טוב.

01/02/2015 15:12

לא יודעת למה כשאתה כותב ככה אני פחות מתחברת. אני חושבת שאתה אדיר. באמת. אני ממש מתלהבת ממך. וזה לא שאין כאן חוכמה או כל פנימי. אני פשוט מרגישה שזה לא מושקע חחחחחח לא יודעת למה סליחה. כאילו משהו במבנה והניסוחים ןהכל ביחד עשה לי קצת סלט בראש כאילו זו טיוטה שאפשר לקחת לרמה הרבה יותר גבוהה. אבל אני לא אפריע לשמחת המעריצות שלך (; חח זו רק דעתי עם הטעם האישי שלי

01/02/2015 16:47

היה לי משעמם…חחח
בכל אופן, כל אחד והטעם שלו,לא?
תודה על הביקורת בכל זאת..לכולכן(:.
ואוליב,סיימתי את הסיפור ששלחתי לך והספקתי גם לכתוב משהו אחר שקשור לזה..

01/02/2015 19:25

    האאא????? שלחת לי סיפור?!
    לא היה קובץ!
    חשבתי שירדת מזה :/

    01/02/2015 20:19

לא לא, שלחתי..אפילו פעמיים כי מצאתי סוף אפשרי..
ובסוף החלטתי ללכת עם זה..את מוזמנת לקרוא.
קראתי לקטע " משהו לתמימות שבתוכנו".

בכל אופן, פעם הבאה נצליח לשתף פעולה במשהו..חח

01/02/2015 20:21

    חחחח אוקיי לא הבנתי אם שלחת או לא. מרגישה שהזדמנות התפספסה. אקרא בהזדמנות!

    01/02/2015 20:41

זה מדהים!!!

01/02/2015 21:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך