ארז
את הסיפור הזה רשמתי לפני 12 חודשים, אז לא ידעתי הרבה על סיפורים,והרוב היו אלתורים על הרגע. בטוח יש לי שגיאות כתיב, אז בבקשה תגידו לי אם נתקלתם. מקווה שתהנו.

הרגע הזה פרק 1

ארז 22/12/2014 765 צפיות אין תגובות
את הסיפור הזה רשמתי לפני 12 חודשים, אז לא ידעתי הרבה על סיפורים,והרוב היו אלתורים על הרגע. בטוח יש לי שגיאות כתיב, אז בבקשה תגידו לי אם נתקלתם. מקווה שתהנו.

פרק 1-
כל פעם שהסתכלתי עליו הוא הסמיק חשבתי שיש בנינו משהו עד שהוא פנה אליי בהפסקה וביקש ממני לעזוב אותו ולא להסתכל עליו. הוא אמר לי" **** אני לא יכול לסבול את זה שאת מסתכלת עלי בהפסקות ובשיעורים". חשבתי לעצמי ׳הוא היה יכול לומר את זה יותר נחמד׳.
החברה הכי טובה שלי מיקה אמרה לי " הוא לא שווה אותך". ברור שלא הקשבתי לה, והצטערתי על כך.
אחרי כחצי שנה
עם כל הבכי והדמעות ועד שהתגברתי עליו, נהפכתי לילדה מאוד פופולרית, גדלתי , כולם אהבו אותי, חשבתי על זה שלפני שנה בכיתי עליו וכל כך הצטערתי על זה שנתתי לו חלק מחיי.
אבל קרה משהו שלא יכולתי לשלוט בו הוא החליט שלעצבן אותי זה כיף. הוא התחיל להציק לי ולא הפסיק להסתכל עליי. (חשבתי בטח הוא רוצה לעצבן אותי, מה עוד יכולתי לחשוב באותו הרגע.)
למחרת בבית ספר היה שיעור ספורט הלכנו לכיוון האולם אני בדיוק קשרתי שרוכים וכולם המשיכו חוץ ממנו…וממנו.
הוא ביקש שאני יתן לו להסביר למה הוא עשה את מה שהוא עשה לפני כשנה, לא רציתי אבל איך שהוא הוא שכנע אותי. (לא רציתי להסכים כי חשבתי שרוב הסיכויים שבגלל שנהפכתי לפופולארית הוא שם לב אלי.)
הוא אמר לי שבאותו זמן הוא היה מאוהב בחברה הכי טובה שלי, ולא ידע איך לומר לי את זה, הוא אמר לי ש… ופתאום המורה קראה לנו לבוא לשיעור. הוא הצליח לומר לי לפני שנכנסנו שהוא רוצה לדבר איתי אחרי השיעור, ואחרי שסקרן אותי הוא רץ לו בחיוך לכיוון המורה.

בשיעור הספורט לא יכולתי לחכות, לא הקשבתי למורה ,כל כך רציתי לדעת את ההמשך של מה שהוא אמר.
45 דקות עברו היה צילצול יצאתי החוצה והוא בא אלי, הייתי חייבת ללכת לשירותים אז עליתי במדרגות עם חברה שלי והוא הלך אחרי, נכנסתי לשירותים עשיתי את מספר 1( פיפי). הוא חיכה לי בחוץ, אמרתי לחברה שלי לתת לנו לדבר, ואז כל הכיתה התחילה להגיד:" וואו, איזה זוג.." רציתי להרביץ להם, אבל הוא בדיוק התחיל לומר:" אני כל כך מצטער שלא אמרתי לך את זה לפני, אבל החברה הכי טובה שלך היא לא באמת החברה הכי טובה שלך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך