טיפת מגע 18+

גיא שמש 28/04/2018 555 צפיות אין תגובות

מוזר איך הוא יושב צפוד על הכיסא, כותב את השורות האלה, ומתחנן לטיפת מגע ממני. הוא שואף את הריח שלי וטומן את ראשו בחלציי, ואני אומרת לו קודם כל תכתוב, אחר כך נראה מה יהיה בהמשך. והוא כותב עם זין עומד, אני רואה כי המכנסיים פיג'מה רפויים בד דק, ואני הולכת ככה בסקסיות כדי שיעמוד לו יותר ויעמוד לו חזק, ומנענעת את הטוסיק, ומעגלת את האגן, ומלטפת לעצמי את הרגל, אתה רוצה נתח מזה?

הוא כלב, זה מה שהוא, מה הוא רוצה? לזיין אותי כמו חיה. זה לא יותר טוב מ-חיות. אבל זה טבעי ואני מקבלת, גם אני רוצה זין שלו בתוכי, אבל לא אומרת. והוא כותב על סדום ועמורה, על ימי תופת וימי קדם, על כלבים רצחניים ומכונות ירייה שמשפריצות דם מאנשים, אבל זה בסדר, אני אומרת, כל עוד הוא עושה את זה, כל עוד הוא כותב, גם אם מעט מאוד יקראו, ומעט יותר יאהבו, ומעט יותר יבינו. אני צריכה את הסיפורים שלך בשביל לפתוח רגליים, אני אומרת לו וצוחקת, והוא צוחק גם, אהבל. הוא כל-כך סקסי ואפילו לא מודע לזה, עד שהייתי מוכנה לבנות לו מקדש ולענג אותו ברקטום עם הלשון שלי, אבל אני משחקת אותה טובה יותר, שהוא ירצה אותי ולא להפך, אחרת יעשה ממני פורפרה ואז יזרוק לצד הדרך.

וכשהוא גומר לכתוב, אני אומרת יופי, ומלטפת לו את הזקפה, נראה מה כתבת. וזה כל-כך סקסי, הכתיבה שלו, שאני מתרטבת. מוח יצירתי ופתוח ופורה זה הכי סקסי שיש, בעיקר כשהוא ארוז בגוף כל-כך יפה. ואני תופסת לו בביצים, ואומרת לו אתה שלי, זכית להיות שלי, והוא מהנהן קצת נפחד, ואני נרטבת, זה כל-כך סקסי, ואז אני אומרת לו תחדיר לי אותו, אני רוצה להרגיש אותו. אותך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך