קשה קשה אבל נכון

יום הולדת או מה?

22/01/2014 690 צפיות 5 תגובות
קשה קשה אבל נכון

אז..
יומולדת.
אם תשאלו כל ילד האם יומולדת זה שמח או עצוב יענו לכם בטוח שכן נכון?!
אני עונה לא. לא בטוח.
תלוי. אם עושים לך במשך שבוע שלם ימי הולדת ומביאים לך עוגות ומתנות ופתאום החדר שלך הופך להיות מפעל לבלוני הליום, והמדף של הבשים והתכשיטים בחדר מתמלא.
ברור שהוא שמח ואת מאושרת שנולדת.
אבל…
אם בדיוק בבוקר של יום ההולדת שלך קמת מאוחר ורצת לבצפר בלי נשימה. וכשחזרת הביתה ההורים שלך רבו. ואפילו החברות שכן זכרו תיומולדת שלך לא הביאו לך מתנה. בטח שלא מישו מהמשפחה שלך. ואם חצי שבוע לפני היומולדת שלך נפרדת מחבר שלך ורבת עם כל בנות הכיתה?! את מצטערת על היום שנולדת…
ואיך אמר איינשטין? 'הכל יחסי'…
אחרי שקראתי את זה בפעם הראשונה החלטתי שאני הולכת לעשות לכל אחד שאני מכירה יומולדת מדהים. וזה לא מחייב מסיבות או מתנות. זה מלייב מישי/ו שיהיה שם בשבילכם.
אחרי הכל יכול להיות שאם לא אעשה זאת הבנאדם באמת יתבעס על החיים ויתאבד.
ואז אני אצטער על היום שנולדתי.
לא ככה?
'הכל יחסי…'


תגובות (5)

אוישש אוהבה שלי אל תדברי ככה אני מכירה את ההרגשה הזאת
גם לי זה קרה כמה פעמים אני מציעה לך להיות שמחה ולשמוח שעוד שנה עברה
ושאת גדלה קודם כול אני מאחלת לך מזל טוב !!!!!!
עד 120 !!!!!!! חיים של בריאות של שמחה וכושר
ורק ורק חיוך על הפנים אל תיהיה עצובה
יום הולדת שמח אהובה❤️
אוהבת שרית

22/01/2014 04:59

אהבתי

22/01/2014 05:14

אוי…..
הכל בסדר! יש פעמים שרבים ומרגישים לבד ופגועים, אבל הכל בסדר ואני בטוחה שעוד מעט הכעסים יעברו!
נ.ב. מזל טוב!!!

22/01/2014 05:17

אם זה אמיתי אני תמיד פה! אם לא, את כותבת מושלםםםםםם דירוג 5

22/01/2014 05:33

אממ בקשר לתגובה שלך על הסיפור שלי.. (על וואן דיירקשן)…
האמת, שכתבתי את הסיפור עליהם כי קשה לי להיפתח לנושאים אחרים וגם בגלל שכך יותר קל לי בתיאור הדמויות.. כי רוב הקוראות הדיירקשניות יודעות על איזו דמות מדובר ולכן יכולות גם לדמיין את הסיטואציה לפי מראה..

22/01/2014 11:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך