winstant
........................................................................................................................................*

מסמך ללא כותרת ?

winstant 20/03/2016 655 צפיות אין תגובות
........................................................................................................................................*

9)אז איך מתחילים ?
מאיפה מתחילים ?
בואו נתחיל בהתחלה נלך עד הסוף ושם נעצור . ככה אליס אמרה בואו נקווה שזה נכון .

2)למה צריך לתייג את הכל ? למה אני לא יכולה פשוט להיות אני למה אני צריכה להיות הילדה הזאת והילדה ההיא ? למה לא אני ?

56)אתם לא יודעים מי אני אתם לא תדעו מי אני ואני לא אדע מי אתם . אפשר לסכם את זה בצורה כזאת ?
זו לא אוטו-ביוגרפיה וזה גם לא תנ"ך , זה סיפור . פשוט כמשמעו .

12)קולות . הם היו שם הם תמיד יהיו שם והם כאן ברגע זה
מציקים ,מנחמים , צוחקים וצורמים הם פשוט שם ,לפעמים הם עוזרים ולפעמים צריך להחזיק את הראש ולספור עד עשר עד שהם עוברים.

1) שום דבר ממה שאני כותבת הוא קשור לשורה מלמעלה
כיוון שבכל חיי הקצרים שום דבר מעולם לא הסתדר .

666)להאמין באלוהים או במדע? בגלל שמצד אחד יגידו לי שבאתי מהקוף ושאני הומו-ספיאנס האדם החכם שממשיך להתפתח יום ליום , או שאלוהים יצר אותי , וגם זו דילמה בגלל שיש כל כך הרבה אלים ואלילים ואלות ובלגן למשל : האלים של היוונים : זאוס , פוסידון , אפרודיטה , האדס…. ואת האלים של הדתות שנכחדו כגון : האלים של הויקינגים : אודין , לוגי , לוקי ,פריי (זה אמיתי ) ויש גם את הבודהיזם ושלא להזכיר את הנצרות והאיסלם….. בקיצור דילמה.

36)האם בזמן שאני כותבת את המסמך הזה אנשים שואלים את עצמם איזה בזבוז של זמן או כמה קיבות יש לפרה ? ורק לפרוטוקול לפרה יש 4 קיבות . וגם אם לא האם אי פעם שאלתם את עצמכם את השאלה הכי קיטצ'ית או לא קיטצ'ית מה היא משמעות החיים ? זו שאלה לגיטימית למדי .

234)ולידע הכללי הדג משתין מהזימים שלו .

2,222)אתם אוהבים את הגוף שלכם ? כי אם לא אז תתנחמו בזה שאתם לא לבד…

0)אני לא אגיד שחפרתי אבל כן הגעתי אל הסוף אז אני צריכה לעצור ……..אליס מוסרת ד"ש


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך