חיית לילה
זה סיפור שהכי לא מגדיר אותי בעולם, ועל הדרך מגדיר אותי בדיוק.

על חלומות מפחידים

חיית לילה 27/04/2017 1096 צפיות 5 תגובות
זה סיפור שהכי לא מגדיר אותי בעולם, ועל הדרך מגדיר אותי בדיוק.

יש חלומות מפחידים.
אנחנו חולמים בהם על מכשפות, על זאבים ועל מלחמות.
יש גם חלומות שחולמים בהם על ענקים שמועכים את האוטו ועל משכנתא שעוד לא סיימנו לשלם.
אבא סיפר לי פעם שהוא חלם שהוא כיבס בטעות את כרטיס הלוטו הזוכה שלו והשכנה שלי חלמה אתמול שהיא נתקעת במעלית עם זקן מסריח שלא מפסיק לדבר.
אני תמיד מתעורר מחלומות מפחידים בלילה. כשאני חולם שאבדה לי המחברת הזאת ושיש לי תור לרופא שיניים.
בטלביזיה שמעתי על ילד שחלם שיורד גשם של ממתקים אבל כשנוגעים בהם הם הופכים לברוקולי וסירופ לשיעול.
כל לילה לפני שאני נרדם אני עוצם את העיניים חזק וחושב על דברים שאני אוהב כדי שחלומותיי יהיו טובים הפעם כמו עוגות יום הולדת ופרחים אדומים.
אבל כשאני נרדם אני בכלל חולם שמישהו לוקח את הסכין של העוגה ומתכוון לחתוך אותי והפרחים האדומים נהפכים לאש.
ראש הממשלה בטח חולם על הפסד בבחירות והמורה שלי חולמת בוודאי על תלמידים מופרעים.
אנשים רגילים סתם חולמים על שירותים שנגמר בהם הנייר טואלט.
חלומות מפחידים הם גם חלומות בהם אני שוכח את ארוחת העשר שלי בבית והילדה שאני אוהב מנשקת את ערן.
לפעמים אני גם חולם על הר של שיעורי בית וציונים נכשלים או על בניין עם עשרים קומות בלי מעלית.
אלה חלומות מפחידים באמת.
אבל הדבר ממנו אני פוחד מכל הוא היום בו אני פשוט אפסיק לחלום.


תגובות (5)

אהבתי מאוד והשורה האחרונה משתלבת יפה. וההערה בסוף

27/04/2017 06:46

…וההערה בסוף שמחוץ לסיפור היא הסיפור.

27/04/2017 06:48

    אני שמחה שמישהו הבין את זה (:

    29/04/2017 10:09

חמוד. זה כמו סיפור ילדים שהוא בעצם לא סיפור ילדים, יש הרבה מתחת (אהבתי מאוד)

27/04/2017 12:01

    אולי בסוף אהיה אנטואן דה סנט אכזופרי (:
    תודה

    29/04/2017 10:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך