עצירה קצת אחרת *מיני*

עמק הבלונים 14/01/2016 1291 צפיות 6 תגובות

השעה כבר מאוחרת ואתה נוהג הביתה שנינו עייפים מיום ארוך, עוצרים רגע במסעדה של מזון מהיר קונים אוכל וחוזרים לאוטו, אחרי כמה דקות אני קולטת שאתה לא נוסע הביתה אתה הולך למקום שאין הרבה אנשים, רק אני ואתה. אתה עוצר ויוצא מהאוטו אני יוצאת אחרייך, אתה נשען על האוטו ונאנח אני מתקרבת אלייך מצמידה אותך לדלת ומצמידה לך נשיקה בשפתיים, אתה מופתע אבל אתה אוהב את זה, אני מחייכת אלייך ונותנת לך ללטף אותי, להרגיש אותי
אתה נכנס לאוטו ואני אחרייך, אני מתיישבת עלייך ואתה מלטף אותי בצוואר ואז יורד למטה, מתחיל לשחק לי בחזה אחד "אל תפלה" אני אומרת לך ואתה מתחיל לשחק עם השני, הפיטמות שלי מזדקרות, אני מכניסה לך ידיים מתחת לחולצה ומלטפת אותך, מורידה אותה לאטלאט, אתה מרים לי את החצאית שאני לובשת ומכניס לי אצבעות, אני גונחת, ברגע הגניחה שלי אתה מתחיל לפתוח את הרוכסן שלך, אני מכניסה את היד ומתחילה לשחק לך, תוך כדי אני מנשקת אותך בצוואר, ואתה גונח ומתנוענע בתוכי עם האצבעות שלך, אני מורידה לך את המכנס ואת הבוקסר ואתה מוציא את האצבעות שלך, אני נכנסת לתוכך ומתחילה להתנוענע בתוכך, אתה מתחיל לגמור בתוכי, ואתה מגיע למקומות בתוכי שבחיים לא הגעת ואני משתגעת כלכך, אתה ממשיך לשחק לי בחזה ואני ממשיכה להתנוענע, עד ששנינו גומרים ואני מנשקת לך נשיקה אחת אחרונה ויוצאת מהרכב לשבת בכסא שלי.


תגובות (6)

אני די בטוחה שזה אתר לכתיבת סיפורים-לא אתר פורנו.
אם היה מקום לסיפורים כאלה באתר הזה הייתה קטגוריה 'סיפורי זימה'. אבל אין..
יש פה ילדים קטנים שלא צריכים להיחשף לתוכן הזה,לא חסר אתרים לדברים האלה אל תכתבי בזה.

14/01/2016 18:15

    ככה זה סיפורים. ללא צינזור
    הכותבת רשמה טריגר, לא מבין איפה הבעיה?
    אל תכתבי את זה? ומי את שתחליטי בשבילה מה לכתוב ומה לא?

    14/01/2016 23:40

    היית רוצה שאחותך הקטנה תיחשף לדברים כאלה? אני בטוחה שלא.
    יש כאן ילדים בני 8-10 שלא צריכים להיחשף לתוכן הזה, והאתר עצמו לא מאשר פירסום סיפורים כאלה. אז אני כן אגיד לה מה לכתוב. זה לא אתר פורנו.

    16/01/2016 13:22

    אם הייתה לי אחות קטנה הייתי מסבירה לה מה טוב ומה לא, לא הייתי נותנת לה להסתובב באינטרנט ככה בלי שהיא תדע את הסיכונים שבאינטרנט.
    עברתי על כל החוקים שבאתר מה מותר לפרסם ומה לא ואין שום חוק על פירסום סיפורים עם תוכן מיני, ולהפך נתקלתי פה בהמון סיפורים כאלו.
    וזה לא שפשוט פרסמתי בלי לשים טריגר, שמתי טריגר אז מי שלא רוצה לקרוא לא צריך הוא יכול להמשיך ולקרוא סיפור אחר בלי תוכן מיני.

    16/01/2016 18:58

    א. ילדים קטנים לא טיפשים,הם יודעים מה טוב ומה לא והם יודעים שלתוכן מיני הם לא אמורים להיחשף,אבל הרוב יכנסו בכל זאת.
    ב.אני כאן מסוף שנת 2011 (ישלי עוד משתמש.) ותמיד כל פעם שעלה סיפור עם תוכן מיני יוצרי האתר דאגו להסיר אותו.
    ג. את לא היחידה שעושה את זה. זה לא הופך את זה לבסדר. בן אדם שירצח ויגיד אני לא היחיד שעשה את זה- זה לא יהפוך את זה לבסדר.

    וכבר יצא לי לדווח על סיפור מיני פעם אחת, בת דודה שלי הקטנה שכותבת כאן (בת 10) הראתה לי והתחילה לשאול שאלות (אגב, גם בסיפור ההוא היה טריגר) ודיווחתי ועדיין יש לי את ההודעה במייל שקיבלתי שכתבו תודה על הדיווח,סיפורים מסוג זה אסורים באתר תודה שדיווחת ועזרת לשפר תאתר וכל החרא הזה.
    ואני די בטוחה שאם אדווח גם על זה יגידו שזה אסור שוב.
    אבל אני מעדיפה לא לדווח,פשוט להעביר ביקורת ולהסביר לך שזה לא דבר מוסרי לכתוב באתר כזה

    16/01/2016 20:34

זה מרגיש כאילו את כותבת רשימה של פעולות מאוד אוטומטיות, אני מציעה לך לשאול את עצמך האם את מנסה להעביר הרגשה של רצף אירועים מהיר ולהוט או שאת מנסה לברוח מתיאורים כי מרגיש שאת נמנעת ממילים הנחשבות לא הולמות. תזכרי שסה הטקסט שלך ומה שעולה לך לראש מותר לך לכתוב ואין צורך בביטויים מרמזים אלא באמת ובמציאות. הייתי ממליצה לך גם להתעמק יותר ברגשות של הדמויות כדי למשוך את הקורא אל תוך העולם של הדמות ולהבין איך הסיפור גורם לדמות להרגיש, כך גם תוכלי לעורר יותר רגשות אצל הקורא.

16/01/2016 03:04