עצמות

01/01/2017 580 צפיות 3 תגובות

אני מביטה במראה, מכניסה את הבטן, והנשימה מפסיקה.
אני נוגעת בעדינות בעזרת אצבעותיי בעצמות שבולטות, זה נשמע טיפשי אפילו חולני אך אני כל כך אוהבת את המראה הזה, המראה של העצמות הבולטות.
אני משחררת את הבטן והנשימה, אין כבר עצמות בולטות יפייפות יש רק שומן מכוער, מיותר.
אין איש בבית שיכול לעצור אותי. אני נכנסת לשירותים, מתכופפת לעבר האסלה, שנהייתה החברה שלי בשנה האחרונה דוחפת אצבעות לפה, ושוב, והסיטואציה המוכרת אני מקיאה את כל ארוחת הצהריים, ואיתה את הכעס והשנאה העצומה לגוף שלי, לשומן שבכל חלק בגוף. המטרה היא שהעצמות היפייפות היו כל הזמן, לא רק שאכניס את הבטן. אני מתיישבת על הרצפה סחרחורת קלה, היא חולפת אני מורידה את המים, שוטפת ידיים, פנים ומצחצחת שינים לבל יחשדו, ישאלו שאלות.
אני חוזרת לחדרי המשקל חברי הטוב בנוסף לאסלה מצוי בארון, מוחבא היטב בשביל שהוריי לא ישאלו שאלות ירימו גבה. אני נשקלת, לא מרוצה מהמשקל. שוב מביטה במראה, שוב מכניסה את הבטן, שוב נגלות העצמות היפייפיות.
אני שמה טייץ וחולצה נועלת נעלי ספורט ויוצאת לפארק הקרוב, להתיש את הגוף מעט, שהרגשת החולשה שאני כה אוהבת תשלוט בגופי, שאנשום במהירות והלב ידפוק גם כן במהירות.
ואולי, אולי ביום מן הימים ,העצמות היפיפיות יואילו בטובם לשתף עמי פעולה ויבלטו כמו שאני כה אוהבת.


תגובות (3)

אני מאוד מזדהה וחשוב לי להגיב. עצוב לי שככה העולם שלנו. מודל יופי בלתי אפשרי שמעודד רזון בלתי מושג שמביא ילדות כמוך וכמוני להריסות עצמיות התשה ושנאה עצמית. למה ? למה ?! אני בטוחה שאת נראית מדהים. באמת. למדתי שלא צריך רווח בין הרגליים ועצמות בולטות כדיי להיות יפה ומושכת. למדתי גם שרוב הגברים (סלילה זה נשמע קצת שובינסטי…) מעדיפים את הנשים שלהן מלאות, שיהיה מה לתפוס. זה בסדר להיות רזה, להיות ״שמנה״ להיות מה שתיהי. את יפה כמו שאת. מדהימה כמו שאת. אל תגרמי לעצמך לסבל, זה יפגע בך כלכך, לא רק נפשית, פיזית. בעיות פיזיות חשוכות מרפא שישארו איתך לשאר החיים. ובשביל מה ?! אל תעשי את זה לעצמך, אני יודעת כצה זה קשה, אבל את לא לבד, ואת יפה בדרך שלך. אני אשמח לשוחח איתך אם תרצי, גם אני סבלתי ועדיין סובלת מהפרעות אכילה. אני באמת מבינה ומזדהה עם כל תחושה שביטאת פה.

02/01/2017 12:13

    היי אשמח לדבר…

    02/01/2017 13:05

אני סובלת מהבעיה ההפוכה ????. אבל מה שקובע בסופו של דבר אם את יפה או לא זה האופי שלך (תבדקי ותגלי שאנשים שמוצאים חן בעיניך מבחינת אופי נראים לך גם מושלמים מבחינה חיצונית) ודווקא אופי נראה לי שיש לך… תזכרי שתמיד יש מישהו שאוהב אותך איך שלא תראי ומה שלא תעשי!

04/01/2017 17:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך