נועה
לכולם, באשר יהיו יש דרך כלשהי שגורמת לחייהם להיראות שלמים גם אם הכול נראה שבור ואבוד.

קטע ללא שם

נועה 26/06/2017 882 צפיות 2 תגובות
לכולם, באשר יהיו יש דרך כלשהי שגורמת לחייהם להיראות שלמים גם אם הכול נראה שבור ואבוד.

" אל תחשוב על חייך כמשהו שבור ואבוד, חשוב כמו נסיך המיועד להפוך יום אחד למלך. הוא עדיין צעיר מדיי, קטן, חלש. אבל יום אחד הוא יהפוך למלך שכל האומה תכיר ותרחוש לו כבוד. תחשוב על חייך בצורה כזאת ואל תהיה אומלל – אל תסתכל לצדדים אלא רק על דרכך שלך, לא חשוב שהזבובים ממשיכים לרחרח סביבך, לא חשוב כמה ריחות לא נעימים עוברים לידך, לא חשוב מה אמרו או עשו לך; רמסו או שברו את ליבך. זה לא משנה, כיוון שמי שמיועד להיות מלך צריך לעבור דרך הרבה סמרטוטים ולסמרטוטים רבים הוא עצמו נהפך, חלק מהעם הפשוט – תקרא לזה, אבל הוא מלך. ודרכו של מלך מעולם לא הייתה תלויה ברוח אלא בגורלו שלו. מי שנועד להפוך למלך, יהפוך למלך; הוא לא יכול להתחמק מגורלו כשם שציפור אינה יכולה להתחמק מרשתות כנפייה. תדע זאת, יום אחד תשב על כס המלכות. בדידות, עצב, צער – כל אלה ימשיכו ללוות אותך כיוון שזהו דרכו של עולם. לכן, אל תחשוב על חייך כמשהו שבור כיוון שלכולם, באשר יהיו יש דרך כלשהי שגורמת לחייהם להיראות שלמים גם אם הכול נראה שבור ואבוד. אתה מלך, תדע זאת – זהו גורלך. "


תגובות (2)

יפה וגם ראיתי את זה כמרגש. אהבתי את הדימוי לדרכו של מלך, מעניין.

26/06/2017 16:11

    תודה רבה לירון :)

    26/06/2017 17:47
סיפורים נוספים שיעניינו אותך