_Lin_
אז הנה עוד סיפור חסר פואנטה שנכתב מרגעי חולשה של שעמום.

ראשה מורם בגאווה

_Lin_ 23/09/2014 504 צפיות 3 תגובות
אז הנה עוד סיפור חסר פואנטה שנכתב מרגעי חולשה של שעמום.

ראשה מורם בגאווה, למרות שלא באמת יש לה על מה. גופה ארוך ושזוף, שיערה שחור וחלק כפחם ועינייה חומות כשקד. שפתייה דקות כשערה, מרוחות באודם ורוד כמו של ברבי מאריזה. נעליי העקב השחורות שלה מגביהות אותה לפחות בעוד מטר אחד מגובהה. שמלה צמודה, ורדרדה וקצרצרה עוטפת את גופה, חושפת את קימורי גופה ואת הניתוחים הפלסטים הרבים שעשתה לפני זמן רב.
מגופה דולף ריח בושם יקר, ושינייה צחורות, וכאשר היא קורצת עם ריסייה הארוכים היא כובשת כל אחד ואחד במסיבה הגדולה. והיא יושבת בבר, מקבלת עוד משקה מבחור מבוגר שקרץ לה בכניסה. והיא מקבלת עוד מספר משיכור רווק שרוצה להוביל אותה למיטה.
וכבר יש לה כינוי בשכונה הגדולה, היא בלתי מושגת אך קלה להשגה. היא יכולה להיות שלך אם תרצה, אך אם באמת היא תהיה איתך, זה כבר רצונה. וזה ידוע לכולם, היא משחקת בגברים כמו ילדים המשחקים בבובות, וזה לא באמת מוריד אותם מהעניין, העיקר שיזכו בתואר להיות עם הבחורה השווה בשכונה.
צחוק נפלט משפתייה הדקות ומגרונה הצרוד כתוצאה משימוש מרובה של סיגריות מצחינות. היא נשכבת על גופו ומנשקת צווארו, מסיימת את עבודתה ומכניסה עוד שטר לכיסה.
היא לא צריכה כסף. לא חסר לה כלום. והיא כמו חידה לא פתורה, מתהלכת במסיבה. מושכבת מבטים, תמיד היא צריכה להיות במרכז העניינים.
היא אוהבת לחשושים מאחורי גבה, היא אוהבת את המבטים, את איחולי השנאה הנובעים מקנאה, את הדברים הגסים הנאמרים עלייה, היא אוהבת את העיניים עלייה.
וראשה מורם בגאווה, למרות שלא באמת יש לה על מה. היא כמו חידה לא פתורה, והנה, סיימה עוד עבודה והכניסה עוד שטר לכיסה.


תגובות (3)

בקיצור היא צריכה צומי?
אני אף פעם לא אבין את מי שעושה את זה…
כתיבה יפה!

23/09/2014 17:55

הפתעת אותי, בכלל לא חשבתי שכותרת כמו זו תוביל לנושא הזה!
אהבתי :)

23/09/2014 21:19

תודה ♥

23/09/2014 21:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך