סתם כותבת
מקווה שתאהבו ולגבי הסיפור \"מישהו ששינה לי את החיים\" המשך היום

שחמט

סתם כותבת 16/02/2015 800 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו ולגבי הסיפור \"מישהו ששינה לי את החיים\" המשך היום

אתם זוכרים שכשהיינו ילדים קטנים היינו משחקים במשחקים כמו קלאס, מחבואים, דג מלוח, אמת וחובה, וכו\'…
ובאיזה שלב אנחנו מפסיקים לשחק, מפסיקים להיות ילדים.
אז זהו שכל אחד ואחד בעולם הזה משחק אומנם לא משחק במשחקים האלה, אבל כל אחד ואחד מאיתנו משחק את משחק החיים או כמו שאני קוראת לו משחק שחמט.
החיים הם כמו שחמט, בשביל להגיע למטרה(לנצח) צריך לחשוב טוב על המהלכים שלנו, כל מהלך שאנו עושים יכול להפיל אותנו או לעזור לנו, כל מהלך גורם למשהו לקרות לפעמים צריך להקריב משהו בשביל דבר אחר(שריפת חייל לטובת חייל אחר), בשביל המטרה, בשביל החיים.
אז יש שלושה סוגים של אנשים:
סוג ראשון:
אנשים חכמים- אנשים שמודעים לחיים שלהם(למשחק), שמודעים לכל דבר ודבר, אנשים שמנצלים את החוכמה שלהם ומשתמשים בה כדי להשיג את מטרתם(לנצח במשחק), אלה אנשים חכמים שעובדים בשביל מטרתם.
סוג שני של אנשים:
אנשים עם מזל- אנשים שלא כל כך מודעים לחיים שלהם(למשחק), לא כל כך מודעים להשגת המטרה(לניצחון), אבל בכל זאת ברוב החיים שלהם הם מצליחים להשיג את המטרה(ברוב המשחקים הם מנצחים), מצליחים להשיג את מבוקשם, אלה אנשים עם מזל, המזל משחק במקומם ועוזר להם.
סוג שלישי:
אנשים \"מטומטמים\"- אנשים שלא מודעים לכלום, הם לא מודעים לפגיעה שלהם בעצמם, במהלכים שלהם הם הורסים לעצמם(שורפים וחושפים את החיילים שלהם), אלה אנשים \"מטומטמים\" שלא יודעים לשחק את המשחק, הם לא עובדים בשביל מטרתם.
\"החיים הם משחק, משחק החיים הוא כמו משחק שחמט\" ידיד שלי תמיד נוהג להגיד לי זאת כדי שאדע לבצע מהלכים נכונים.


תגובות (2)

אני אוהבת אותך כול כך כול כך. אני לא הספקתי לקרוא את שלושת הסיפורים החדשים שלך מבטיחה שאקרא במשך היום. אבל אני שואלת למה את לא מתקשרת. אפילו בהודעה ששלחת לי לא התייחס למה ששלחתי לך. תתקשרי בקשה. אני במטח לראות מה את אומרת

16/02/2015 17:14

כול כך נכון.. וכול מילה מיותרת. את אני חושבת שאת שייכת לקבוצה הראשונה. והידיד הזה שלך. בקשה ספרי לי עליו יותר כי הוא נישמע בחור חכם חח. אני אוהבת אותך. בקשה תמצאי זמן להתקשר היום

16/02/2015 17:34
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך