שינה שחורה

hEaLer 15/02/2017 678 צפיות תגובה אחת

זה פשוט לא יכול להמשיך ככה בצורה הזאת. אני חולמת עוד ועוד דברים שמכניסים אותי למוד משוגע. וזה לא סתם מבוסס על רגש אצלי. אצלי התובנות על חלומות נשארים ולא נשכחים כמו אצל רוב האנשים. אצלי אני באמת כותבת את החלומות, שישארו אצלי לנצח כי בינתיים זה הקשר היחיד שלי עם התת מודע שלי. אני כל כך אוהבת להקשיב לו. כשגיליתי שאני יכולה ליצור קשר עם התת מודע שלי על בסיס יום יומי, אמרתי למה לא ידעתי לפני שאני כבר עושה את זה כל לילה כשאני חולמת? אז פיתחתי את התודעה שלי לתת מודע. קראתי כל מה שאפשר לקרוא. ידעתי כל מה שאפשר לדעת. ועכשיו אני מתחרטת. אני יודעת לפרש לעצמי את החלומות ואני אומרת לעצמי פאק, זה כל כך נכון. אני הורסת לעצמי את החיים. כולם אומרים שידע זה כוח אבל הלוואי שלא היה לי את הכוח הזה. כן, אני מחשיבה את זה ככוח. אני יכולה לפרש כבר חלומות של חבריי הקרובים, מזהה סימנים בחלום. פעם אחת פירשתי לחברה שהיא רוצה להיפטר ממני. זה היה השיא. אבל בואו נחזור לחלומות שלי. החלומות שלי גורמים לי סתם להתאהב ביצורים חסרי ישע! הם לא עשו לי כלום ואז בום חלמתי עליהם ואני מאוהבת בהם. מנתקת קשר או חופרת יתר על המידה. אולי אפשר לשכוח מזה כבר?!
פעם כל כך אהבתי לחלום אבל עכשיו כשאני מבינה את המשמעויות של זה… הייתי רוצה רק לישון שינה שחורה וממושכת.


תגובות (1)

מדהים!!

15/02/2017 12:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך