שנות השמונים

גיא שמש 04/02/2018 391 צפיות אין תגובות

קר לי, קר גם לכם? אנחנו יושבים ביום חמסין מהביל ומפצחים גרעינים, כשפתאומי השכנה הנימפומנית נכנסת. מה את רוצה? יש לי מדף, ואני צריכה מישהו שיתלה לי אותו מעל המיטה. לא בזין שלנו. האמת שהמדף הוא שולי, היא אומרת, את הדברים המעניינים באמת אני מעדיפה לעשות בתוך המיטה, בין השמיכות. יש לך גדולים? לא במיוחד… אז לא בזין שלנו. אבל גילחתי רגליים, והקוס שלי נקי משיער. איך בית השחי? חלק גם. את מריחה טוב? כמו שושנים. אנחנו שונאים שושנים. אמרתי שושנים? התכוונתי ל-ורדים. ורדים אנחנו די מסמפטים, את יודעת לרדת? כן. ולתת שירדו לך? כן. את עושה קולות? איזה קולות? קולות של מכבי-אש. כן. את תדרשי אחר-כך תשלום? לא, מה פתאום, אני נהנית מזה, אני לא זונה. אבל את רוצה שנתלה לך מדף. האמת שלא אכפת לי בכלל מהמדף המזוין הזה. טוב מאוד, כי אנחנו לא יודעים לתלות מדפים. יש לך מוזיקה מעצבנת? לא, מוזיקה טובה. קטורת ונרות? לא… טוב מאוד, אנחנו שונאים את החרא הזה. יש לך קנוניה סודית להיכנס להיריון, ללדת, ואז לתבוע את הביצים שלנו? היא צחקה בחוסר-נוחות. לא… כי אנחנו מאוד מקפידים בעניין הזה, אנחנו לא רוצים שאיזו מכשפה תשב לנו על הווריד. רק זיון אני רוצה, מאמי… ואם יש לנו קטן, את תצחקי עלינו? לא, אני אגיד שהוא מספיק גדול בשבילי. ואת תספרי לחברות שלך שאנחנו לא יודעים לתת עבודה? מה שקורה במיטה, נשאר במיטה. טוב מאוד, ככה אנחנו אוהבים. יש לך מחלות כלשהן שאפשר להידבק בהן בעקבות האקט? לא… את בטוחה? כן. נבדקת? לא… אבל הייתי אצל הרופא לא מזמן בקשר לעייפות, והוא עשה לי בדיקת דם ושתן. מה יצא? רק מחסור בברזל. אנחנו יכולים להסתדר עם זה. יש לך בעל? לא. חבר? לא. אקס קנאי? לא. קרוב משפחה חמום מוח? לא. כלומר יש לי קרובי משפחה, בוודאי, אבל הם לא מתעסקים בחיי המין שלי. טוב מאוד, יש לכבד את זכות האישה לסיפוק יצריה בלי להציק לה. גם אני סוברת כך. יש לך סטיות מיניות? לא… חוץ מהדברים הרגילים. טוב מאוד, אנחנו שונאים סטיות מיניות. האם את תסממי אותנו, תכשפי אותנו, תרעילי אותנו, תשכרי אותנו, או תפגעי בנו באיזו שהיא צורה נפשית או פיזית? לא. את סוגדת לשטן? לא. התחת שלך נקי משיערות? כן. והגב? גם כן. הציפורניים גזוזות? כן. את תהיי מאופרת? לא. את אוהבת לקבל עונג? כן. את אוהבת להעניק עונג? כן. את מה שנקרא חושנית? כן. בהגזמה? לא. חפפת שיער? כן. סיבנת גוף? כן. האם את נמלטת מהחוק, מהמאפייה, או מארגון טרור או ארגון חשאי כלשהו, או איזו מדינה? לא. טוב, היינו שמחים לעשות לך טובה, אבל אנחנו לא חרמנים הלילה. תנסי מחר באותה השעה. בסדר. ביי. ביי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך