נכתב בשמו של אדולף היטלהטעויות שלי / 30 באפריל 1945ר, הצורר הגדול בכל הזמנים.

הטעויות שלי / 30 באפריל 1945

08/04/2016 1218 צפיות אין תגובות
נכתב בשמו של אדולף היטלהטעויות שלי / 30 באפריל 1945ר, הצורר הגדול בכל הזמנים.

עכשיו, כשאני מסתכל על כל זה, הכול היה טעות אחת ענקית. כל מה שעשיתי וגרמתי לאחרים לעשות היה טעות אחת ענקית. הטעות הזאת גרמה לגרמנים רבים ולעוד אנשים שחלקם היו טובים ותמימים לשלם בחייהם.
לא הייתי צריך לעורר את המהומה הזאת. היה אסור לי. למה לעזאזל עשיתי את כל הבלגן הזה? אני עשיתי כאן בלגן גדול מאוד והכול באשמת הפוליטיקאים. הפוליטיקאים הם אלה שהסיטו אותי דרכי שהועדתי לעצמי כאמן וצייר והפכו אותי לפוליטיקאי כמותם. הושחתתי והפכתי לאחד כמותם. הפוליטיקאים האלה גרועים יותר מכל אדם שפגשתי בחיי. הם הורסים חלומות של אנשים ובמקרה שלי, הרסו את חלומי להיות אמן וצייר.
אני לא יודע מה לומר על כל מה שעשיתי. אין לי מילים בפי כדי להגיד עד כמה אני מתבייש בכל מה שעשיתי. אני באמת ממש מצטער על כל מה שעשיתי. אני מצטער על שהתעניינתי בפוליטיקה, על ששירתתי בצבא, על שחברתי לאנטון דרקסלר הזה, על שנבחרתי להיות הקאנצלר הבא של גרמניה ועל כל מה שעשיתי בגרמניה. עכשיו אני כבר מרגיש שאני לא כמו פעם. אני שונא את רודולף הס, את יוזף גבלס, את הרמן גרינג ואת כל האנשים שהיו כאן איתי ולא אמרו דבר על השגעונות שלי. בדרך כלל לזרום בחברה זה טוב, אבל כשמגיעים לידי ביצוע צריכים לשים גבולות. אם לא יהיו גבולות יהיה בלגן רציני שעלול להיות גדול יותר אפילו מהבלגן שאני עשיתי. למרות כל הכעס וההצטערות שלי, עדיין אני אוהב את גרמניה. ברגעים אלה אשר נשפכת מהלב תערובת של שמחה מהולה בעצב אני מצטער ומתחרט על המון דברים. אני מתחרט מאוד על שהייתי אנטישמי, אכזרי וחסר רגשות אל היהודים והצוענים וניסיתי להשמיד את העמים האלה. אבל אני מוכרח להגיד שגם חוסר היכולת שלי להרגיש כמו בן אדם רגיל גרם לי להתקלקל ולהפוך לפושע האיום שנהייתי. אני מצטער על השואה שגרמתי, היה אסור לי לנסות להשמיד עם שלם. זאת ללא ספק היתה הטעות הטיפשית והמרושעת ביותר שעשיתי אי פעם ושגם אעשה בחיי. אני מתבייש בזה שהפכתי להיות פוליטיקאי ארור ומאוס, ובזה שנהייתי אחד מהאנשים העוסקים ברשע, וללא ספק חלק מהרשע הטהור העוצמתי ביותר שקיים.
מעולם לא האמנתי באילומנטי. תמיד חשבתי שאגודת הסתרים הזאת היא רק אגדה מפחידה שמספרים לאנשים חסרי ביטחון ושמחפשים אמונה במשהו. אבל עכשיו, כשאני כותב את המסמך הזה שאתם קוראים, הולך ומתברר לי יותר ויותר שהאילומנטי אכן קיימים. אני גיליתי את האילוומנטי ואת אכזריותם. תוכניתם היא לשלוט בכל העולם ולמחוק את האמונות והדתות שמייצגות את החופש, מה שאני לא הבנתי. עכשיו אני מבין שכשנכנסתי לעסקיה המלוכלכים של הפוליטיקה אני נשלטתי בידיהם של אנשי האילומנטי. כל האנשים, אפילו דרקסלר, היה חלק מהאגודה הסודית הזאת. כולם רצו לנצל את הכישרונות שלי לדבר אל הקהל הרחב למטרותיהם המרושעות. מרגע שנכנסתי לזה הייתי אמור לדעת שאין דרך חזרה. אבל בטיפשותי הייתי בטוח שאין איש שיוכל להשפיע עלי. בהתחלה לא רציתי להשמיד את היהודים והעמים שחשבתי לנחותים מאיתנו. רציתי לגרש אותם מגרמניה למקום אחר שבו יחיו ושיעזבו אותנו במנוחה וישאירו את הגרמנים בלבד בארצם. ככה הייתי בטוח שאהיה איתן בדעתי ושאיש לא יוכל לשנותי, עד שפגשתי באיש המקולל הזה, המופתי חאג' אמין אל חוסיין. הוא שטף אותי בתורתו ובמשנתו האנטישמית יוצאת הדופן ואמר לי לשרוף את היהודים. הוא הצליח להלהיב אותי עם אותו הכישרון בדיוק שהוביל להתמוטטותי ולהתמוטטות המדינה שאני כל כך אוהב. בסופו של דבר נשביתי בקסמיו וביצעתי את כל מה שביצעתי עד לא מזמן. עכשיו, אחרי שהכול נפסק, אני מודה לאנשים שהשתתפו במלחמה וניסו לעצור אותי. בלעדיהם לא היה לנו עולם להצטער על כל מה שקרה בו.
היום, אחרי כל מה שקרה, אני רק רוצה לברוח לאי קטן. אני רוצה לשבת בו, בבקתה רעועה, ולצרוח בקול רם ולבכות בידיעה שאיש לא ישמע אותי. זה יהיה העונש הטוב ביותר בשבילי. לחיות לבד באותו המקום מבלי יכולת לזוז ממנו. אבל עשיתי מעשים חמורים מאוד, ועל כך איאלץ להישפט בבית משפט. קרוב לוודאי שיוציאו אותי להורג ויכינו עבורי את חבל התלייה המכובד אבל לא נראה לי שאקבל יחס רגיל כמו ששאר שותפי הגרמנים לפשע יקבלו. את שותפי מהצמרת הנמוכה קרוב לוודאי ישלחו לכלא למאסר ויקבלו תנאים ירודים אבל יזכו להישאר בחיים. את השותפים הקטנים ביותר יענישו הכי פחות. אבל את ראשי הצמרת הגבוהה ביותר של העץ הגרמני יענישו באמצעות עונש מוות בדרך כלל. יענישו אותנו באמצעות חבל התלייה, אחרי הכול, הם ביצעו פשעים קשים. הם גם מקבלים בתנאי המעצר שלהם תנאים טובים מאוד כדי לשמור על בריאותם וגם שומרי ראש אשר שומר על התא שלהם. אבל מישהו כמוני, מראש צמרת העץ הגרמנית, לי יתנו את התנאים הטובים מכולם לפני שאמות. אבל זה לא ממש יעזור לי. השופטים והעולם רוצים אותי מת בקבר. אבל אני חושב שהעונש הזה לא מספיק בשבילי. כבר עכשיו אני מצטער על כל מה שעשיתי ואני חושב שהעונש הטוב ביותר עבורי זה לשלוח אותי לחיות באי לבד, בלי יכולת לדבר עם אף אחד. ועלי יהיה להיאבק שם ולשרוד כמו שהיה צריך בעבר האדם לעשות. אני בטוח שעונש כזה הוא הטוב ביותר בשבילי.
עכשיו אני לא פוחד. אני הולך להגיד לשופטים ולהשתמש בכישרון הנאום שלי למטרה טובה סוף סוף: לתת לי את העונש המושלם. אני הולך להגיד לשופטים כי עונש מוות הוא לא מספיק טוב עבורי, וכי אם הם רוצים שאסבול באמת אז עלי להיות כלוא בתא כלא על אי בודד, בלי יכולת לדבר עם איש, תא שיכיל רק אותי. עם זאת, אני מבקש כמה בקשות אחרונות: אני מבקש שידאגו לי לחומרים רבים: אני רוצה שיביאו לי צבעי מים, קנבס, ניירות, מכונת כתיבה והרבה עטים ועפרונות. את שהותי בכלא אני רוצה להעביר במשהו שממנו יצא טוב במקום הרוע שגרמתי. אעביר את שהותי הארוכה בכלא עד יום מותי בציור וכתיבה של ספרים. כל הכנסותי ייתרמו לגרמניה על מנת לשקם אותה ואת כל הנזק שגרמתי. חלק מההכנסות ייתרמו גם לקרן שתקום על שמי: קרן היטלר. קרן זו תאסוף משאבים מהמדינות העשירות על מנת לשקם את היהודים והעמים שנפגעו. אני רוצה לומר שהייתי חולה מאוד בנפשי, ולמרות שהתכוונתי לעשות את כל מה שעשיתי, אני מצטער על הכול. אני רוצה להמיר את עונש המוות שלי לעונש חינוכי שילמד אותי ואת כל הדורות הבאים לא לעשות טעויות כמו שאני עשיתי. כמו כן, אעביר את זמני גם בלהתאמן על שירה ועל נגינה. אני רוצה להעביר את זמני בבית הכלא שלי כמו שצריך. אני לא נכלא בשביל לסבול מגועל, אני נכלא כדי לשקם את עצמי והסבל האמיתי שלי הוא הנדיבות שבה אנשים מתייחסים אלי אחרי כל מה שגרמתי להם. זה העונש האמיתי שיגרום לי לסבל.
זה כל מה שיש לי לומר. במילים אחרונות אלה אני רוצה להודות לעולם על שנלחם בי ועצר אותי מלהשלים את תוכניתי ועל השופטים אשר עומדים לשקול את רעיון עונשי. אני מקווה שיצא טוב מכל הרוע שאני גרמתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך