המעודדת
היי! מקווה שאהבתם, זוהי בהחלט הגרסה הכי טובה להקדמה עבור הסיפור הזה, ואני אומר לכם את האמת, אני לא יודעת לאן אני מתקדמת. אני רק מקווה שיהיה לי רעיון טוב לפרק ראשון.... :) תהינו!

כשהפחד שחי בתוכנו, פורץ החוצה בצעקה- הקדמה

המעודדת 06/03/2014 752 צפיות 2 תגובות
היי! מקווה שאהבתם, זוהי בהחלט הגרסה הכי טובה להקדמה עבור הסיפור הזה, ואני אומר לכם את האמת, אני לא יודעת לאן אני מתקדמת. אני רק מקווה שיהיה לי רעיון טוב לפרק ראשון.... :) תהינו!

בנימין וריקי הם תאומים בני תשע לרבקה ואהרון. יש להם שני אחים קטנים וחמישה אחים גדולים.
כול יום, בחמש לפנות בוקר, יוצאים הוריהם ואחיהם הגדולים בכדי לעבוד בפרך עבודת כפיים קשה. בדרך הם משלמים מיסים, שכר דירה, קונים אוכל, צעצועים ועוד. חייהם של המשפחה הגדולה לא נותנת להם מותרות, אך הם שורדים.
במילים אחרות, הכול היה בסדר, עד שיום אחד הגיעו הנאצים האכזריים לישראל השקטה במטרה לשעבד, להרוס ולהשמיד כול יהודי, עד האחרון שבניהם.
שלטונם השורר והאכזר נופל על היהודים כמו פצצה. חוקיהם המגבילים, עונשיהם הלא הגיוניים בעליל. הכול קורה כול כך מהר.
הנאצים מכריחים את המשפחה לעבור לבית קומות דל ורעוע, שם מוחבאים ריקי, בנימין ושרון, מתחת לקורות העץ.
לתאומים ולאחותם הצעירה מחכה דרך ארוכה וקשה שבה יאבדו את יקיריהם, יקבלו עזרה ממקור לא צפוי, יספגו בגידה שורפת ולבסוף, בתקווה, יחצו את הגבול וירדו למחתרת.
בינתיים, הם לא יודעים לאן פניהם מועדות, מה יקרה בהמשך והאם ישרדו, או יטבחו כמו שאר היהודים ששועבדו למוות?


תגובות (2)

אהבתי את ההקדמה!
מחכה להתחלה!!!!!

06/03/2014 09:17

תולעת, יש לי עוד סיפור חחחחחחחחח
פשוט דמיינתי איזה קטע של שתי דקות בראש שלי ויצאו לי חמישה עמודים חחחח

06/03/2014 09:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך