Sp4zie
אני חושב שהסיפור ימשיך עוד 3 פרקים בערך כי אני מלא בהשראה.

סיפורו של פוטין הצעיר המשך ( פרק 2 )

Sp4zie 05/12/2015 1283 צפיות אין תגובות
אני חושב שהסיפור ימשיך עוד 3 פרקים בערך כי אני מלא בהשראה.

עברה שנה אחרי שפוטין הצעיר נתפס והפך לשבוי הוא נכנס להריון והוא היה בחודש ה-9 .
כשהו היה בחדר לידה היטלר המליץ לו על רופא מאוד טוב וכראו לו מנגלה.
פוטין הסכים, אחרי הלידה לקחו מפוטין הצעיר את התינוק לחדר אחר והוא לא יכל לראות אותו במשך כמה שעות.
סוף כל סוף הוא יכל לראות את התינוק והוא היה בשוק.
פוטין ראה שלתינוק מחובר לפנים שק אשכים ופין(כמו בתמונה).
פוטין שאל מה קרה לתינוק וד"ר מנגלה אמר שכך הוא נולד בגלל פסולת רדיאו אקטיבי ומה שקרה שאיבר המין של התנינוק צמח על פניו. אך כמובן שד"ר מנגלה שיקר הוא עשה ניסוי על התינוק.
פוטין לא ידע מכך אזהמשיך לחיות כרגיל.
עבר חודש ופוטין הצעיר עוד לא נתן שם לתינוק אז הוא אמר אמא שלי כל כך רצתה שאני אהיה בן אז אני אקרא לבן שלי על שמי.
עברו הרבה שנים ופוטין הצעיר כבר לא כל כך צעיר הוא חזר לארץ מולדתו אחרי שהטלר מת הוא חזר לביתו שלא נהרס במלחמה כי הוא בקש מהיטלר אישית לא להרוס אותו.
כהוא חזר הוא מצא את אהובתו שוכבת במיטה עם גבר זר הוא כעס מאוד.
אחרי שדיבר עם אהובתו אמרו לו היא: חשבתי שאתה מת הפסיקו להגיע מכתבים אז אני לא יכלתי לחשוב על זה עוד שאתה מת אז היתי צריך מישהו שיחליף אותך.
הוא הבין את המצב ואז אמר לה לא נורא זה יכול לקרות לכל אחד ובשניה פתאומית הוריד מולה את המכנס והתחתון והראה לה אני לא גבר אני בחורה עם ציצים שטוחים.
היא היתה בשוק ושאלה למה לא אמרת לי והוא ענה חשבתי שאני גבר כל חיי עד שהיטלר הסביר לי.
והוסיף יש לי גם בן וקוראים לו ולאדימיר ולאדימרוביץ' פוטין הוא הכיר לה אותו.
אחרי כל מה שקרה היא זרקה מהבית את הגבר וחיה את החיים הרגילים עם פוטין ופוטין הקטן כבעלה ובנה.

המשך יבוא…. (מחר)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך