Sp4zie
תמונת הפרופיל שלי היא תמונתו של הבן של פוטין הצעיר אחרי הנסויים שמנגלה עשה עליו כשהוא היה תינוק.

סיפורו של פוטין הצעיר

Sp4zie 05/12/2015 2529 צפיות אין תגובות
תמונת הפרופיל שלי היא תמונתו של הבן של פוטין הצעיר אחרי הנסויים שמנגלה עשה עליו כשהוא היה תינוק.

בשנת 1939 היה נער בן 19 וקראו לו ולאדימיר פוטין הוא היה חייל בצבא האדום.
יום אחד הצבא האדום היה צריך לצאת למלחמה וזימנו את ולאדימיר פוטין להשתטף.
הוא היה צריך להפרד מכל המשפחה מאמא אבא ומחברה שלו.
עברו 8 חודשים ופוטין הצעיר עדיין במלחמה, הוא כל הזמן כתב לבת זוגו איך הרגיש ושהוא אוהב אותה ושיחזור הביתה הכי מהר שיכול.
אחרי חודש הפסיק לקבל מכתבים מאהובתו והבין שקרה משהו.
יום אחד במלחמה הוא נתפס ולקחו אותו כשבוי. היה לו הרבה מידע על הצבא הרוסי אז היטלר רצה לפגוש אותו.
כשהוא פגש את היטלר הוא היה אחרי עינויים(ערום) והיטלר מצא בו כאדם מושך וסקסי.
אז מה שהיטלר עשה בחסוי הוא אנס את פוטין הצעיר ללא רחמים ולקח ממנו את הבתולים.
אחרי זה הוא שאל את היטלר למה אתה אונס אותי אני גבר(זכר), אז היטלר עונה לו אתה חיי בהשליות אתה בחורה אין לך זין.
אז פוטין ענה לו אבל אמא שלי אמרה שאני גבר, היטלר ענה לו אולי אמא שלך כל כך רצתה בן שהיא שיקרה לך כל חייך.
אז פוטין הצעיר השלים עם עובדה זו והמשיך את חייב כזונה של היטלר.
המשך יבוא…… (היום)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך