dek
מקווה שתיהנו... dek

70 מיליון יהודים– הקדמה

dek 17/04/2017 893 צפיות 2 תגובות
מקווה שתיהנו... dek

שלום, שמי אדולף היטלר השביעי. אני נולדתי בשנת 2093 כרגע אני בן 23 ואני יהודי ציוני גאה. אני חי בעתיד שבו מלחמת העולם השנייה לא התקיימה וכל 11 מיליון ההרוגים במלחמה שרדו. במאה השנים האחרונות מספר היהודים ומספר המתגיירים הכפיל את עצמו ולפני שלוש שנים היהודים חגגו שיא היסטורי של 70 מיליון יהודים ברחבי העולם ! סבא שלי מדרגה שישית, אדולף היטלר הראשון היה המושל (הפיהרר) הגרמני וחולל שינויים גדולים בהיסטוריה אשר הצילו ועזרו לאנשים רבים. אחד מהם היה לעזור ליהודים להתפתח ולשגשג וליישב סכסוכים.
לפני שנה וחצי הוקמה מדינת היהודים שנקראת כנען החדשה ( new knaan) אשר נכנסה למלחמה שבועיים אחרי הקמתה. כנען החדשה הפסידה במלחמה ואיבדה 69.6 מיליון יהודים. כרגע הנותרים בורחים והעם היהודי נמצא בסכנת השמדה. מטרתי היא לחזור בזמן, לשנות את תכניות אבי ולהציל את היהדות לתמיד.

האם היטלר השביעי יצליח? האם הוא יפגוש את סבו? ואיך כל זה קשור לשואה שאנו מכירים היום?

תודה רבה על הקריאה ומקווה שנהניתם מהתקציר. יש לי בעיה למצוא שם לסיפור ויש לי כמה התלבטויות: (כמובן שאתם יכולים \ יכולות להציע רעיונות אחרים)
70 מיליון יהודים
אדולף היטלר 2093
מלחמת העולם השנייה – v2


תגובות (2)

עשית לי התקף לב כשקראתי את השם שלו. זה… אני לא יודעת איך להגיב. קצת קשה לי שאת/ה כותב/ת סיפור שבו השואה לא התקיימה כשכל כך הרבה ממשפחתי נרצחו שם. אם את/ה מתכוונ/ת ללכת על זה- תעשה/י זאת בזהירות וברגישות

17/04/2017 23:03
dek dek

אני יודע וזה יהיה קצת בעייתי אבל רציתי לקחת משהו שכולנו מכירים ולקחת אותו למקום מעניין ולסיפור נחמד. אנסה לא לתאר רצח של יהודים או סימנים של השואה שאנו מכירים באופן מוגזם. אני אעלה את הפרק הראשון אחרי יום השואה ואנסה להתחשב.
תיהנו
dek

22/04/2017 13:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך