בקי

ממתינים בקוצר רוח להגעתו של דניאל ארצה ולטקס הנישואין שימסד את הקשר בין שני מאוהבים אלה - מזל טוב ♥♥

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכיני לעת זיקנה" פרק ל"א

בקי 01/02/2012 468 צפיות אין תגובות

ממתינים בקוצר רוח להגעתו של דניאל ארצה ולטקס הנישואין שימסד את הקשר בין שני מאוהבים אלה - מזל טוב ♥♥

השיחה שהתקיימה בין מנהל בית החולים לבין פרופסור דניאל לב הייתה מאד ידידותית כשדניאל מסביר את הסיטואציה הכל כך נפלאה שנקלע לתוכה והוא כמובן אינו מוכן בשום אופן לתת לה לחמוק ממנו.

הוא סיפר למנהל בית החולים הפרופסור מור את האהבה הענקית שחש כלפי בת זוגו ומבקש מאד מאד לחיות לצידה במהלך השנה הקרובה כאשר היא בהיריון והוא חייב ללוות אותה ולהיות לצידה.

פרופסור מור ברך את דניאל על האהבה הענקית שנקלע לתוכה וטוב שכך חייך לעברו, כשהוא מחזק את בקשתו של דניאל בכך שאין דבר יקר יותר דבר בערך עליון הוא התא המשפחתי שמקימים ויוצרים זוג מאוהב ותוצאות אהבתו הן המקימות את התא המשפחתי שמהווה מגן לחיי היום יום לאירועים חלילה לא נעימים וכמובן לאותם אירועים יפים ונפלאים שהמשפחה חווה בצוותא.

"אני מאשר לך מיד את בקשתך לצאת לחופשה במהלך השנה הקרובה ואני מבקש כי תבדוק עם עובדי כח האדם אולי מגיעה לך חופשה במסגרת קרן ההשתלמות"

"דניאל האם יצאת אי פעם לחופשה במהלך שנות עבודתך הרבות כאן בבית החולים?"

"פרופסור מור לא יצאתי ולו יום אחד לחופשת מחלה וכן לחופשה שנתית כי כל חיי היו נתונים לעזרה ולמנוף המחלקה שאני עומד בראשה ורק יכול להחמיא לכל אנשי המחלקה שלי כי זכינו יותר מפעם אחת בתור מחלקה הכי מגובשת, הן בינינו לבין עצמנו והן בינינו לבין המאושפזים אשר מנסים לתת להם תחושה של בית וזה כמובן עוזר מאד מאד להחלמת המנותח לשוב לאיתנו"

"מנהל בית החולים קם על רגליו ואמר לדניאל רוץ מיד לוודא כמה שנות חופשה עם תשלום מגיעים לך במסגרת קרן ההשתלמות שמאפשרת לצאת לחופשה שנתית ולערוך במהלכה של אותה שנה פרויקט בכל נושא שהוא, לדעתי מגיעות לזכותך שנות חופשה עם תשלום רבות ופרויקטים – שלח את כולם למחלקה הכירורגית שאתה עומד בראשה.

שני האישים נפרדו בלחיצת יד לבבית ודבר ראשון שהוא עשה זה כמובן , ניחשתם ודאי לטלפן ללבי ולבשר לה את הבשורה האדירה שיש בפיו.

לבי התפרצה ככפת ולהבה היא צרחה בטלפון מרב שמחה ורק רצתה לדעת מתי הוא יגיע לכאן וישהה לצידה "דניאל אני אוהבת אותך יקירי אהובי, אני מחכה לך כדי שנלך יחדיו לגניקולוג אשר יעשה לי S.U.במהלך הבדיקה, ואולי נדע האם לנסיכה אנו מצפים או אולי לנסיך או ליותר מאחד, כי התחושה שלי היא כי בתוכי פועם יותר מלב אחד אולי הכל מהתרגשות.

"לבי אני מבקש ממך להיות רגועה חלילה שלא תזיקי לעצמך או לעובר ואני אעשה כמיטב יכולתי להגיע אלייך כמה שיותר מהר אני מבטיח לך לסיים את כל הפרוצדורה כאן בפריס ולטוס ישר לבין זרועותייך מתוקה שלי.

דניאל חזר למחלקתו ובעצמו ביקר בכמה חדרים של מאושפזים לוודא מה שלומם בטרם יסע לביתו.

לבי מיהרה לצאת מביתה לעבר המוסד שכה התגעגעה אליו. היא החנתה את מכוניתה הקטנה אך המשרתת אותה בנאמנות במגרש החנייה ולקחה את שלוש המתנת שרכש דניאל בפריס ומיהרה להיכנס פנימה.

סופי ועמנואל השתתפו בשיחה הערנית שהתנהלה בין כמה נשים לבינן והכל על השלום שמצפים כולם כי יגיע בינינו לבין הפלשתינאים והן עם כל שכנינו שסובבים אותנו.

אחת מהנשים שמה לב הראשונה לבואה של לבי והיא כל כך שמחה לקראתה ואוו הנה לבי שלנו חוזרת ואוו בואי מתוקה שלנו.

לבי ניגשה לפורום הנשים חחחח והודתה לכולן על היחס החם שבקבלת הפנים.

סופי ועמנואל קמו ממושבן כשהן מתנצלות בפני החברות ושלושתן נכנסו לחדר הקטן של לבי.

לבי הגישה לשתיהן את הצעיפים היפהפיים שקנה דניאל עבורן, באהבה מדניאל אמרה לשתיהן.

תודה לאיש יקר זה מה שלומך את שאלה סופי את לבי? "אני מאושרת כי דניאל עשוי להגיע לארץ מוקדם ככל שיוכל ואנחנו נתחתן בבית הכנסת הגדול ולאחרי הטקס נכנס לאיזו מסעדה שנזמין כמובן מראש שולחן ל-כמה מחברינו הטובים ונעשה שמח"

מצויין נפלא שמחו שתי הנשים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך