בקי
מיליון פרנקים מועברים לחשבונו של דניאל אהוב לבה של לבי ואוו ♥♥♥ אהבה הי א סם החיים אל תשכחו לאהוב אל תשכחו להחמיא אל תשכחו לחייך ♥♥♥♥

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכיני לעת זיקנה פרק ל"ד

בקי 29/01/2012 544 צפיות אין תגובות
מיליון פרנקים מועברים לחשבונו של דניאל אהוב לבה של לבי ואוו ♥♥♥ אהבה הי א סם החיים אל תשכחו לאהוב אל תשכחו להחמיא אל תשכחו לחייך ♥♥♥♥

במהלך הנסיעה שלהם לכיוון בית המשפט העליון נזכרה לבי שעדיין לא צלצלה ליונית, היא צלצלה אליה מיד תוך כדי הנסיעה וסיפרה לה שהיא נמצאת בפריס וכי אמה מרגישה מצויין יחד עם ידידת הנפש שלה עמנואל ויותר מאוחר היא תיצור איתה קשר כדי שיפגשו.

יונית שמחה מאד לשמוע שלבי בפריס ולא שאלה ולא חקרה מה פתאום היא טסה שוב לכאן אולי אמה סיפרה לה ואולי לא אך יאמר שהיא לא חקרה וזה מאד יפה.

לאחר כמחצית השעה חנה דניאל בבית המשפט העליון ושניהם מיהרו לעבר לישכתו של כב' השופט בדימוס השופט רושר.

השופט רושר היה איש מבוגר אך מלא מרץ ולאחר שנקשו על דלת לשכתו הוא קם מכיסאו ולחץ בחום את ידיהם של לבי ודניאל.

"שבו בבקשה גבירתי ואדוני, אדוני פרופוסר דניאל נכון?" "מודה באשמה אדוני השופט"

אתה עזרת לאחד מבני ולעולם לא אשכח אותך, אתה פרופסור עתיר ידע ותהילה ואם כבר חלילה להיות חולים אזי עדיף ליפול בידיך. אתה כירורג ששמך הולך לפניך ואני פשוט שמח לראותך".

ועכשיו המשיך כב' השופט רושר ניגש לענייננו, את מביאה לי ד"ש מחברתי היקרה עמנואל נכון" "כן אדוני השופט היא רשמה לי בראשי פרקים וביקשה שאתה תואיל בטובך לזכר ימים עברו ח ח ח ח ח לטפל בעניין זה."

השופט רושר עיין בכובד ראש בשני התצהירים שנחתמו בישראל ושתורגמו בצרפתית וחייך לעברה של לבי "ברכות גבירתי הצעירה" "תודה אדוני השופט".

הוא הרים טלפון וביקש מאחד השופטים שיכנסו לחדרו ואכן תוך שניות התייצב בחדרו גבר גבה קומה מהמם, תכירו בבקשה זה בני הבכור השופט רושר ג'וניו".

"כן אדוני אמר הבן לאביו במה אוכל לסייע לך ? "יש לנו כאן צוואה המורכבת משני פרקים כשהיא חתומה ע"י עוה"ד מטעם היועץ המשפטי של משרד הבריאות בישראל, הגב עמנואל ביקשה להפקיד בידינו הנאמנות את הצוואה וכן המסמך הנלווה אליה ובשלב הזה אנחנו נוציא מסמך רשמי לבנק מרכנתיל כאן בפריס להעביר לגב' לבי פז מיליון פרנקים מחשבונו של עמנואל יורק.

גבירתי ואדוני פנה בנו של רושר לעבר לבי ודניאל לאחר שתסיימו את השיחה עם כב' השופט רושר אשמח כי תגיעו ללשכתי כשהיא בקצה הפרוזדור ורצוי כמה שיותר מהר מאחר ובעוד מחצית השעה עלי עלי להיכנס לאולם המשפטים כי מתנהל שם ערעור בקשר לפסק דין שפסק בית המשפט המחוזי.

הוא יצא מלשכתו של אביו ולאחר זמן קצר נפרדו שניהם מהשופט רושר האב בדרכם ללשכתו של השופט רושר הבן.

לבי חיבק דניאל את אהובתו, יש לך מיליון פרנקים, ואוו "אתה רוצה שנפקיד אותם בחשבון שלך אהובי? "השתגעת מה פתאום?" לא השתגעתי כלל, אין לי חשבון כאן בפריס ואני מתעקשת להפקיד סכום זה בחשבון שלך מאחר וחיינו שזורים זו עם זה"

"ואם אברח" "המקום היחיד שאתה מסוגל לברוח זה ארץ ישראל ושם אקבל אותך בזרועות פתוחות ובתי החולים כשהרפואה בארץ הינה אחת מהטובות בעולם, תמיד תהיה מחלקת כירורגית שתקלוט אותך אני מבטיחה לך חיים שלי"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך