DarkBear
חושבים שזה לא אמיתי. צודקים המקרה הזה לא אמיתי. אבל הוא מתאר את מה שהנוער הסדיסטי של היום מסוגל לעשות... אני אישית ממש עוצבתי מהסיפור של עצמי (עוצבתי=נהייתי עצוב)

אינו…

DarkBear 16/07/2014 873 צפיות 13 תגובות
חושבים שזה לא אמיתי. צודקים המקרה הזה לא אמיתי. אבל הוא מתאר את מה שהנוער הסדיסטי של היום מסוגל לעשות... אני אישית ממש עוצבתי מהסיפור של עצמי (עוצבתי=נהייתי עצוב)

הכל התחיל בתאריך החמש עשרה לדצמבר.
קים הייתה ילדה בגיל תשע, היא הייתה בעלת שיער חום בהיר שהגיע לה עד הכתפיים והיו לה עיניים בצבע תכלת.
לקים היה כלבה מזן רועה שוויצרי, הפרווה שלה היה לבן כשלג.
לכלבה קראו אינו כיוון שהילדה אהבה יפנית, הרי אינו זה כלב ביפנית.
אבל ביום גשום אחד.
חבורה של כארבעה ילדים, ריי, שון, יובל ומנהיגם קור, נכנסו ראו אותה מחבקת את הכלבה שלה, את אינו בפארק שהיה ריק, ושלהם לפי מה שהם אומרים.
"יוב, תפוס את הכלבלבה המכוערת הזאת" ציווה קור ליובל.
"לא, לא בבקשה תחזירו לי את אינו" צעקה קים והושיטה ידיים לכלבה שלה.
"אסור להיות בפארק הזה, הוא שלנו" אמר ריי.
"ומותר לנו לעשות מה שאנחנו רוצים לפולשים" המשיך אותו שון.
"דיי, בבקשה תחזירו לי אותו, אני מבטיחה לא לבוא לכאן יותר" אמרה קים בבכי.
"יוב, תבעט בה" אמר קור בזמן שעיניה של קים מתרחבות.
"לא!" צרחה קים בכל כוחה כשראתה את הכלבה צונחת באדמה מבעיטתו של יוב.
"לא" רצה קים אל הכלבה בבכי.
"עופי מפה, עוד לא סיימנו עם העונש" שון הרים את הכלבה.
"לא!" צרחה קים וניסתה להשתחרר מאחיזתו של ריי.
"סתמי" צרח עליה ריי ובעט בה בגב.
"אני רק אסיים את הבירה" אמר קור והוציא בקבוק זכוכית ירקרק.
"אה טעים" אמר קור ומיד ניפץ את הבקבוק על הצוואר של הכלבה.
"אינו!" צרחה קים ובכי רב בעיניה, מתפללת למבוגר אחראי שיעבור ויעזור לה.
"והמספריים" אמר שון ומסר לקור את המספריים שלו.
"לא לא לא לא ל, בבקשה לא" בכתה קים כלכך הרבה.
"לא!" צרחה קים כלכך חזק במחשבה שמישהו מבוגר ישמע זאת.
"המ, קודם קים או הכלבה?" שאל קור.
"הכלבה, ככה שיערה של קים גם יטונף" אמר לו יובל.
"רעיון יפה, יוב" אמר לו קור וציווה על ריי להרים את הכלבה ולפתוח את פיה.
קים לא צרחה הפעם היא פשוט צפתה בזה המומה מהסדיסטיות של הילדים בזמן שדמעות נוספות מציפות את פניה, הילדים הם חתכו לכלבלבה המסכנה את הלשון וזרקו את הלשון הכרותה על פניה של קים.
קים הרגישה נורא היא הרגישה כאילו הוא כל רגע מתפוררת לרסיסים מרוב הפחד והעצב.
"ותורך" אמרו שון וקור ביחד, קור התקרב אל קים והתחיל לגזור את שיערה ולפרוע אותו.
"גם את הלשון שלה?" שאל ריי.
"רעיון טוב, ככה היא לפחות תשתוק" אמר קור ופתח לה את הפה בכוח וגזר לה את הלשון כמו לכלב.
דמעות רבות, כלכך המון דמעות היו לקים המסכנה, שרק נכנסה לפארק בלי ידיעה.
"יש לי רעיון נחמד לסוף" אמר שון.
"והוא?" שאל קור.
"בוא נגזור לכלבה את הבטן ונאכיל את האידיוטית הזאת באיבריה הפנימיים" אמר שון בזמן שעיניה של קים נפערו.
"אני אוהב את צורת המחשבה שלך" צחק קור והתקרב אל הכלב.
"רק הסכין היפנית שלי" אמר קור וחתך לכלבה את הבטן.
"מעיים, כליות, ריאות ו מה עוד?" שאר קור מוציא את האיברים.
"אל תשכח את הלב" אמר לו שון.
"זה לא טיפה מוגזם?" שאל יובל.
קור קם משם תפס סלע ופשוט ריסק ליובל את הראש.
"ידעתי שהוא לא רציני" אמר קור וחזר לכלב להוציא את הלב.
"בתאבון" אמר קור והתקרב לקים עם חיוך.
"מעיים" אמר קור ודחף את זה לפיה.
קים הרגישה נורא היא רצתה למות, היא רצתה שהסבל הזה יגמר.
"כליות" אמר קור והכניס את זה לפיה.
דמעות יצאו שוב מעיניה ופיה היה מלא בדם.
"ריאות" אמר קור והכניס ריאה אחת לפיה ואז את הריאה השניה.
"ולבסוף הלב" אמר קור ולא סתם הכניס את הלב לפיה, הוא גרם לקים פשוט ללעוס את הלב ולבלוע אותו.
"בשלב הזה קים פשוט בכתה בכי כלכך נוראי.
בכי שאי אפשר לתאר מרוב העצב, בכי כמו של תינוק.
"זהו, ושלא תעזי להתקרב לכאן יותר" אמר שון והשאיר אותה לבכות.
"לאחר כעשר דקות ארוכות הגיע בן אדם מבוגר ואחראי וראה את הכלבה מתה עם בטן פתוחה חסרת איברים, את יובל שוכב מת עם ראש מרוסק.
"הי מה קרה?" שאל האיש כשראה את קים יושבת בוכה עם דם בפיה ולידה קיא עם כליות וריאות.

~הסוף~


תגובות (13)

זה יפה אבל יותר מדי דיבורים, פחות פירוט.

16/07/2014 15:02

    פחות פירוט זאת אומרת לפרט על הדם הניתז מהלב בזמן הנגיסה?

    16/07/2014 15:07

    תיאור על מה שקורה בסיפור בכללי.
    אתה כותב הרבה שיחות ודיבורים, אבל פחות תיאור על מה שקורה.

    16/07/2014 15:11

איכס אחי זה לא מרגש אבל אני אוהב את צורת המחשבה שלך

16/07/2014 15:02

אויי וייי הייתי צריכה לעצור בחלק של המספריים אף אחד לא יתעלל בכלבים!! אחרת אני נשבעת לכם אני אבוא אליהם בלילה ואתעלל בהם במשך חודש בלי אוכל בלי מים שימותו מעצמם. ואם רצחת אותם בסיפור אז יאייי

16/07/2014 15:12

אני ידועה באהבתי לתיאורי מוות נוראיים ומעזעים, אבל… לא על כלבים… לא יכולה לקרוא על התעללות בכלבים… למה לא התעללת בילדה וזהו… Q~Q

16/07/2014 15:28

    היא פאקינג לעסה את הלב שלו זה לא מספיק התעללות?

    16/07/2014 15:39

לא פשוט לא אני מזועזעת אתה מפחיד אותי *הולכת אחורה עם פרצוף מזועזע ונתקעת בדברים* אבל בעיקרון כתיבה יפה חחחחחחחחחח אני מפחדת דאמט אני לא ישנה בלילה בגללך :-0

16/07/2014 15:42

איכ
אלוהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

16/07/2014 19:28

אני אוהבת את תמונת הפרופיל שלך.
אהבתי את הסיפור וכשדחפו לקים את הכליות לפה היא הזכירה לי את Eyeless Jack.

16/07/2014 20:50

זה מגעיל מעניין מצמרר ויש לך ראש קרימינלי אבל זה מדהים אבל לא כל כך מתאים לז'אנר

31/07/2014 01:34

אמגדדד אני בוכה!!!!
למהההה?
את רעה! רעההה!
למה להתעלל ככה בכלבים???
מילא חתולים! אפשר להמית!
אבלאבל כלבייםםם.

31/07/2014 01:43

סיפור מעולה! כתיבה היתה בסדר אבל הרעיון היה חזק לפי דעתי, הזאנר צריך להיות זוועה, אין פה נראלי. כעיקרון גרמת לי ממש לדמיין את הכל שזה וואו כל הכבוד אהבתי ממש, גרמת לי להרגיש כאילו אני בתוך סרט אימה
מכיר תסרט: אפקט הפרפר? הזכיר לי סצנות משם…
אהה נזכרתי מה רציתי לאמר, כעיקרון אחרי שהם חתכו לה את הלשון זה היה מוזר שהא עדיין בהכרה, היה לה כל כך הרבה סיבות להתעלף כגון: הלם, איבוד דם, כאבים (כרתו לה איבר בנאדם!!) בקיצור זה היה לי קצת לא הגיוני ביולוגית, מצד אחד הסיפור לא אמווור להיות הגיוני, אבל מצד שני בנית אותו ריאליסטי ממש טוב וזה הוריד..
ועכשין תענה ליי!!! למהה הכלבב??!? (אפקט הפרפר… :,(
לסיוום, סיפור ענקק, יצרת זאנר, אתה מוצלח, אהבתיי!!!

31/07/2014 02:35
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך