שליק
בינתיים אין לי איך למתוח אתכם בהמשך יבוא, אבל אני אמשיך עוד כמה זמן, בינתיים תקראו!

אלכס כותב מכתב

שליק 24/10/2014 581 צפיות אין תגובות
בינתיים אין לי איך למתוח אתכם בהמשך יבוא, אבל אני אמשיך עוד כמה זמן, בינתיים תקראו!

מאז אותו יום, אבי הלך לאיטליה.
הוא שלח מיילים ומכתבים עד שיום אחד, היה מייל שנשלח לא גמור.
היי, אני אלכס. אני בן 15, שערי חום ועיני ירוקות.
אבי טס לאיטליה מעינייני עבודה, מאז המקרה שהודעתו לא לא הייתה גמורה, ונראה כאילו לא הספיק לגמור לכתוב, הוא רק שלח חצי מילה, כאילו חטפו אותו או משהו, או שהוא סתם רוצה להפחיד אותי ואת אימי כמו שתמיד היה עושה שהיה טס לכל מיני ארצות.
הוא היה שולח כל מיני תמונות מפחידות כאלה….
יום למחרת הלכתי לבית הספר נורא לחוץ! בשיעורים אפילו נרדמתי, כי באותו לילה לא נרדמתי מרוב פחד.
חזרתי מבית הספר, וקיבלתי הודעה מאבי. איזו הקלההההההההה!!!!!!!!!!!!!
ההודעה הייתה מוזרה:
"היי בן, איך הולך?? תקשיב סיפור ארוך…
אני עכשיו בחקירות בבית משפט על גניבה או משהו כזה, שלא עשיתי בכלל!
אל תגיד לאמא איפה אני, רק תגיד לה שאני ממש עסוק!
אני שמח שלפחות נתנו לי לשלוח לך הודעה, לא רציתי שתהיה מודאג מההודעה הקודמת שלי…. אתה יודע למה אני מתכוון…
יש סיכוי שאני לא אשלח מיילים אלה מכתבים, וזה ייקח יותר זמן…. אז לא להילחץ, אני בסדר!
נשיקות לכל המשפחה,
אבא"
כמובן, לא נילחצתי, כי אמא הייתה שמה לב, כי אני תמיד מתנהג נורא מוזר כשאני לחוץ, ואי אפשר למנוע ממני לא להתנהג ככה!
קצת יהיה קשה להסביר לאמא את המצב אבל הסברתי בדרך הכי פשוטה:
"אמא, אבא לא יוכל לקבל מיילים בזמן הקרוב, הוא נורא עסוק והכל… הוא ביקש לא להפריע לו…" כמובן שהיא התחילה לחקור "הוא תמיד עסוק! ואני תמיד שולחת לו מיילים והוא חוזר אליי… אל תקשקש!" "נו אמא, הוא אמר לי את זה, וגם הקליטה באיטליה לא כל כך מופותחת" המצאתי "אז אל תאשימי אותי, וגם אל תתקשרי אליו, כי הוא לא יענה!"
ואז עליתי לחדרי, ועצמתי את עיניי, ודימיינתי לעצמי את עצמי מרחף לאיטליה ומשחרר את אבי מכל הצרות שלו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בלי שום קשר פתאום, קיבלתי שיחת טלפון, זאת הייתה חברה שלי רוני.
עיניה כחולות וצלולות ושיערה שטני מגובן, יפיפייה.
כמובן, שסיפרתי לי הכל, והיא אמרה:
-המשך יבוא-


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך