הלוואי שהיה לי אומץ להקריא לה..

אמא

הלוואי שהיה לי אומץ להקריא לה..

אמא, יש משהו שאת צריכה לדעת.
אמא, אני כבר לא ילדה קטנה.
בשבוע שעבר התנשקתי עם הילד שאני אוהבת, מהכיתה המקבילה.
ולפעמים, כשאני יוצאת עם חברים, אני שותה קצת אלכוהול.
אמא, יש דברים שאני צריכה לספר לך.
אמא, גדלתי, התבגרתי.
אני חושבת כבר על העתיד. בחרתי לעצמי יעד. אני רוצה להיות זמרת.
כשאף אחד לא נמצא בבית, אני כותבת שירים. שירים על בנים, על אהבה, ולפעמים גם עלייך.
אמא, אני יודעת שזה קשה, אבל אני חייבת לספר לך.
אמא, לפעמים אני לא יכולה להגיד לך את האמת.
בחג האחרון, הייתי כל כך שיכורה עד שלא זכרתי כלום. כששאלת אותי אם נהנתי, המצאתי לך סיפור שלם.
אמא, סליחה שאני מתרחקת ממך.
אמא, אני לא מצליחה לשלוט על זה. אני אוהבת אותך כל כך, אבל כנראה שזה הוא טבעו של העולם.


תגובות (11)

אני יודעת שזה ישמע פטתי אבל…
אין לי אמא, אני גם לא צריכה כזו. אני לא יודעת מה ההרגשה של אמא.
אז אני רק אומרת לך נצלי את העובדה שיש לך אמא.
אני לא צכירה את היחסים בין שניכן, אבל מה שמשתמע מהטקס זה העובדה שא אוהבת אותה , את התבגרת ואת פחות ופחות צריכה אותה …
אל תיבהלי מי זה.
תדברי איתה בעדינות על הנושא.
אין לי יותר מה להציע.
בסך הכל תנקי את ליבך מחרטות יתר, כי לא תמיד מספיקים להגיד דברים שרוצים, בעיקר אבל בעיקר לאמא.
תעשי דברים שיגרמו לך להרגיש טוב, ולא כל הזמו לחשוב על :
"מה אני יעשה?"
"איך אני יגיד לה את זה ?"
"מה היא תחשוב?"
"היא תיפגע?"
הסרי דאגות מליבך ותעשי את זה.
תספרי לה.

24/05/2015 14:38
נערה מספרת סיפורים MOI

תודה! :) אנסה לדבר איתה. את גורמת לי לה

24/05/2015 14:44
נערה מספרת סיפורים MOI

את גורמת לי להבין כמה מזל יש לי

24/05/2015 14:44

אני מסכימה עם "לא אחת שכותבת", לי אומנן יש אמא, אז אני יודעת שזו הרגשה נוראית להביט לה בעיינים ולדעת שאת מסתירה ממנה משהו. דברי איתה, ספרי לה דברים בעדינות, ובידיעה שזה יעשה לשתיכן טוב.

24/05/2015 15:01
נערה מספרת סיפורים MOI

תודה! :)

24/05/2015 15:33

אני ממש מבינה אותך. לפעמים כשאני רוצה לספר לאמא שלי משהו אני מרגישה מין חומה כזאת וזה בלתי אפשרי. חוץ מזה – הכתיבה שלך מדהימה! אני באמת מסכימה עם זה שכדאי לספר, אבל אני יודעת כמה קשה זה יכול להיות, במיוחד (אם זה נכון אצלך) כשיש משפחה סגורה יחסית. אז… בהצלחה! וכל הכבוד!!

24/05/2015 19:47
נערה מספרת סיפורים MOI

תודה! מעריכה מאוד את מה שכתבת, ומסכימה איתך בקשר לחומה!:)

26/05/2015 23:03

לי אין אבא הוא נפטר ואני יודעת שזה שונה למרות שהייתי קטנה הייתי מאוד קשורה עליו והוא לא בחיים ולך יש אמא וזה את צריכה להגיד לה ולספר לה דברים ואני ואמא שלי לא כזה קשורות אז תנסי..

31/05/2015 02:16

אם אין לך אומץ להקריא לה אז תשאירי את זה פתוח בוורד ותגידי לה להכנס לדר שלך. אני יודעת שזה תשובה קצת…. אני לא יודעת איך להגיד את זה משהו חד ולעניין. חץ מזה אין לי יותר מדי מה להגיד. כמובן רק אם את רוצה שהיא תראה ותדע על זה.

06/06/2015 19:54

אני יודעת שזה קשה,(וכנראה כבר לא רלוונטי אחרי ככ הרבה זמן מהפירסום),

10/07/2015 04:00

אבל אמא אוהבת, אני בטוחה שיהיה לה קשה לשמוע אבל ישמח אותה שאת משתפת, ושאת מרגישה איתה בנוח. כי את הבת שלה והיא אוהבת אותך.

10/07/2015 04:01
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך