א ה ב ה

בקי 24/08/2011 625 צפיות אין תגובות

פרק י"ז

ביקור הרופאים רב המשתתפים הגיע לקיצו , ופרופסור לימור ביקש מאותם סטודנטים שהגיעו מבית החולים איכילוב, להכנס לאולם המרכזי ויש למה לצפות צחק איתם פרופסור לימור "כיבוד כיד המלך" כולם צחקו ויצאו לכיוון האולם. יובל נעצר ליד לירי והודה לה על כי במהלך הביקור היא הראתה ידע רב והכל נירשם על ידה בצורה ברורה ואמינה. תודה רבה פרופסור,

עכשיו לירי מאחר ואין לך בשלב הזה עדיין חדר , הוא יהיה מוכן קרוב לודאי בסוף היום', " אזי את מוזמנת להכנס לאולם עם כל החבר'יה המתוקים" חחחח" או לחילופין , אולי תישארי במחלקה, ותכיני את עגלת התרופות הפעם לבדך, ואת תהיי אחראית על החלוקה לחולים הצעירים והמתוקים שלנו ושימי לב: "טעות " לא קיימת בלקסיקון הרפואי ," צריך להיות קשובה רק לתרופות ולילדים".

תודה פרופסור לימור, אל תדאג, אני אסירת תודה כי אתה סומך עלי ולא תתחרט על כך. לירי נכנסה לחדר האחיות ו, בשקדנותמופתית הכינה את התרופות אותן תמסור לאמהות ששוהות ליד ילדיהן או לילדים הבוגרים יותר שאין מלווה לצידם, אזי , היא תהיה זו שתפנק אותם, ותדאג שישתו או יבלעו את התרופה. העגלה יצאה לדרכה ולירי דרוכה מתמיד, מקפידה ומסתכלת "באלף עיניים" איזו תרופה שייכת לפלוני ואיזו לאלמוני. הילדים קיבלו אותה בשימחה רבה , וכן ההורים ששהו לצידם., לירי חילקה את התרופות במיומנות, ובאחריות בלתי רגילה.

חלוקת התרופות הגיעה לסיומה, וזה נתן הרגשה עילאית , על האמון שהוא רוחש לגביה, וכן הדיוק והאחריות שהם נר לרגליה, במהלך כל שנות חייה וזה נאמר לגבי כל מטלה הכי פשוטה ועד "לחלוקת התרופות" שהיא החשובה ביותר.

היא חזרה עם העגלה ונכנסה לחדר האחיות, את כל הרישומים שהיא סימנה ליד כל חולה וחולה היה צריך להעביר למחשב וכאן "יש לה בעייה" מצד אחד בשמחה היא תעדכן את הנתונים, אך מצד שני הפרופסור ביקש שיזמינו מזכירה רפואית למטרה זו. ירדנה הייתה בחדר האחיות ושיבחה את לירי על האימון הרב שנותן בה הפרופסור ולירי הוסיפה ירדנה , תעשי הכל שהפרופסור יהיה מרוצה ושמח על הדייקנות שלך וכו'.

ירדנה, ענתה לה לירי, "זאת אעשה בטוח, ירדנה, מאחר ואני רגילה כך לעשות כל פעולה הן בחיי הפרטיים " וכמובן פה בבית החולים , במחלקה שלשמחתי שובצתי לעבוד בה. ועכשיו ירדנה, יש לי בקשה, אני מאד רעבה את מרשה לי להעדר לכמה דקות? לירי עלי למעלה לקפיטרייה המסובסדת ותאכלי וכבר מאחלת לך אני "בתיאבון".

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך