אלישע_ויירניק
סיפורי נונסנס שמרגשים אותי עד עמקי נישמתי, לא עובד אם קוראים מהר מידי..

חורחה הנכה פרק שני או פרק ב

סיפורי נונסנס שמרגשים אותי עד עמקי נישמתי, לא עובד אם קוראים מהר מידי..

למחרת בשעה 14:00 הגיעה נוחמה לפגישה שלה עם שוקי למשרדו שבמגדלי הנינג׳יצו שבקומה השניה בדיוק בזמן.
שוקי, שסלד מזמנים מדוייקים נאלץ לקבל את נוחמה בסבר פנים יפות למרות שבתוכו כבר פסל אותה מלהיות פרטנרית עיסקית עתידית.
נוחמה פרסה את שיטתה לגבי ייעול המשרד בצורה מעולה, אך שוקי רק הנהן בראשו ופלט ״כן כן״ כאומר ״בסדר שמענו אותך״.
נוחמה יצאה מן הפגישה בתחושה רעה,
וכאשר פסעה אל עבר המעלית היא נתקלה בג׳ונסון היתום, ולהיתקל בג׳ונסון היתום איננו היה דבר של מה בכך,
משום שכאשר אדם ניתקל בג׳ונסון היתום –
מיד ההיתקלות היתה גוררת שיחה של לפחות כמה דקות.
ונוחמה שטחה לפני ג׳ונסון היתום את טענותיה לגבי קרירותו של שוקי לגביה,
ואז ג׳ונסון היתום גילה לה שבשביל להשאיר רושם חיובי על שוקי צריך לא להגיע בזמן, ואז גם לאמר דברים שאינם מקצועיים.
נוחמה הופתעה משום שהיא היתה מקצוענית ודייקנית מטבעה, ולא ירדה לסוף דעתו של שוקי מדוע שהוא יעריך דווקא תכונות שהיא תחשיב כחסרונות.
אך ג׳ונסון היתום טען לפניה בצורה נכוחה שאכן כך שוקי מתנהל, ואלו הם הדברים שמותירים עליו רושם טוב.
לפגישתם הבאה של נוחמה ושל שוקי – נוחמה כמובן איחרה, וכאשר הציגה את תכנית הייעול שלה למשרד השמיטה מספר פרטים הכרחיים, והוסיפה כמה רעיונות הזויים כגון שלכל עובד תהיה הפסקה של שעתיים כל יום, וכן שכל עובד יצטרך להגיע עם חולצה כתומה כל יום חמישי, ועוד כמה דברים לא הגיוניים.
וכעת שוקי היה מוקסם,
הוא החל להביט בנוחמה כאילו היתה אהובתו מגיל הנעורים,
כמה העריך אותה באותו הרגע,
מילותיה היו כמו מנגינה לאוזניו,
וזמן הגעתה המאוחר כה נעם למוחו.
למחרת נוחמה קיבלה הצעת מחיר מורחבת ולא הגיונית לקבלתה לעבודה.
שוקי היה מוכן לשלם לה 50,000 נטו בחודש רק בשביל יומיים עבודה בשבוע, בהם היא תגיע ותנהל את המשרד.
וג׳ונסון היתום, שהיה בכיר במשרד, התחיל לקנא, מדוע שוקי שם את מבטחו באישה זרה לחלוטין, האם הצעותיו הלא הגיוניות של ג׳ונסון לא סיפקו את הסחורה?
האם לאחר חמש שנים של עשיה מפוקפקת ביותר במשרד שוקי לא שם לב אליו?
ובכל זאת, מול מי יטען את טענותיו, הרי הוא בעצמו זה שסייע לנוחמה להתחבב על שוקי.
האם טעה בפירגונו לזרה שרק הגיעה?
האם שוב עשה את המעשה שדפק לעצמו את הקריירה?
כמו שעשה אז כשעבד אצל האחים משה.
בקצביה של האחים משה, ג׳ונסון היה פושט העורות, ויום אחד הגיעה לראיון עבודה ג׳ולי, וג׳ולי לא ידעה איך להתחבב על האחים משה, וג׳ונסון הסביר לה שהאחים משה אוהבים שיער פזור ומבט מהורהר, ולאחר שהגיעה ג׳ולי עם שיער פזור ומבט מהורהר היא מיד קיבלה את משרת הקופאית, שזו המשרה שאליה שאף ג׳ונסון, אך מעולם לא קודם אליה,
האם מה שקורה כעת עם נוחמה הוא בדיוק מה שקרה אז לג׳ונסון היתום עם ג׳ולי?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך