להיות מושלמת

07/12/2020 396 צפיות 4 תגובות

לא מוצא חן בעינכם איך שאני מתלבשת אז נתתם לי בגדים חדשים נוצצים 'קחי ככה תהיהי יותר יצוגית יותר יפה לא כמו עכשיו' הם אמרו הם לא אהבו את השער שלי אז הם סירקו אותו וסידרו אותו כאילו אני הברבית הקטנה שלהם איפרו אותי כי הפרצוף שלי לא היה יפה לדעתם כשגדלתי לא הסכמתי יותר להיות הברבי שלהם היתלבשתי איך שאני רוצה ועשיתי מה שאני רוצה אבל התגובות לא איחרו לבוא מה זה איזה שמנה ניהית אמרו לי. אבל רציתי להגיד להם, אני ממוצעת לגמרי, הם לא הקשיבו מה זה את נראית כמו ילדת רחוב לא נכון רציתי לצעוק עליהם מה זה עינינכם בכלל?! תיראי איך את ניראת הם ציקצקו ובמקום לעזור הם הקטינו אותי הם לקחו ממני את הביטחון אז התלבשתי כדאי לשמח אותם בבגדים שאני שונאת התחלתי לברור את מה שאני אוכלת ולאסוף את השיער יפה והדוק בידיוק כמו שהם רוצים רק כדאי שיהיו מרוצים ועכשיו פתאום הם אומרים איזה יפה את עכשיו אבל בכל פעם הם מוצאים פגמים ועם זה לא מספיק גם בלימודים אני צריכה אצבע מאשימה שתגיד לי למה את לא עושה? בכל פעם שאנחנו נפגשים אתם כולכם כאילו עמדתם בתור עוד לפני הרצתם לי כמה הלימודים חשובים כמה אני יכולה לנצל את התקופה שאני בבית לילמוד האשמתם אותי שאני חסרת אחריות ושלא אכפת לי מאף אחד חוץ מעצמי רציתם שאני יעשה את כל מה שאתם לא עשיתם רציתם שאהיה מושלמת אבל כשאמרתם שאני לא לומדת וכבר לא המצטיינת ושאני מכוערת שנאתי אתכם באותו הרגע כי האשמתם אותי בכל מה שאתם רציתם לעשות ולא עשיתם ועכשיו אני זאת שצריכה לתקן את זה אני צריכה להיות מושלמת בכל מה שאתם נכשלתם כי אתם אתם לא דוגמא אתם או גרים לבד או שאתם גרים באיזה חור קטן ומכוער או שאתם שונאים את העבודה שלכם ובאים כל יום מעוצבנים בגלל שהבוס שלכם לא מרוצה אף אחד מכם לא עשה משהוא עם החיים שלו כולכם נשארתם תקועים אף אחד מכם אפילו לא היה באיזה שהיא תנועה שעוזרת לאנשים אתם אנשים צבועים אמרים לי לעזור להיתחשב להיתלבש יפה ללמוד ולהיות מצטיינת משהוא שאם בעצמכם נכשלתם בו! וזה הכי קל להאשים אותי נכון?


תגובות (4)

אם נשים את כולם בצד, נותרה רק את. והשאלה הגדולה היא, האם את מאמינה להם? האם את חושבת שמה שהם אמרו לאורך השנים נכון? האם כל מה שכתבת, את בעצם צריכה לומר לעצמך?
נהניתי לקרוא את הלב שלך. הערה קטנה- הקטע עמוס מבחינת הכתיבה. דרוש פיסוק, חילוק לפסקאות וככה יהיה יותר נוח לקרוא.
המון הצלחה!

07/12/2020 16:15

תודה רבה על שהגבת לי!
זה ממש משמח אותי אשים לב לפיסוק ולחלוקה בפעם הבאה תודה
(רק לא הבנתי מה זאת אומרת שהקטע עמוס מבחינת הכתיבה?)

07/12/2020 17:25

מסכימה עם התגובה הראשונה לגבי הפיסוק. לדעתי היה גם עוזר אם היית שמה בקטע כמה רווחים בין פסקה לפסקה, זה יעשה יותר רושם ויגרום לטקסט להעביר את הרגש שאת רוצה לגרום לנו להרגיש. חוץ מזה, מאוד נהנתי לקרוא את הדברים שכתבת, יכולה להזדהות עם הרבה מהם.

07/12/2020 18:22

תודה רבה אשתדל לפסק את הקטעים

09/12/2020 11:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך