אף פעם אתם לא יכולים לשפוט את החברים שלך, פעם הבאה שהאדם שאתם קוראים לו "חבר" מבקש עזרה תעזרו לו. תהיו שם בשבילו, הוא צריך אותכם.

מראה

29/08/2017 927 צפיות אין תגובות
אף פעם אתם לא יכולים לשפוט את החברים שלך, פעם הבאה שהאדם שאתם קוראים לו "חבר" מבקש עזרה תעזרו לו. תהיו שם בשבילו, הוא צריך אותכם.

מה את רואה במראה כשאת מסתכלת בה?
אני רואה ילדה, יפה, מחייכת ,שמחה,הרבה חברים, הורים,אחיות.
אבל מאחורי המראה , מאחורי החיצוניות המראה הראשוני. מה את רואה?
אני רואה ילדה שמתפרקת, מרוב שהיא משקרת לעצמה, לחברים למשפחה… היא כל כך טובה בזה. היא כבר רגילה, היא רגילה להתפרק כל לילה בתקווה שמחר אולי מישהו ישים לב שאולי קשה לה?
אני בטוחה שאם תסתכלו לה בעיניים טוב טוב אתם תשימו לב שיש משהו שונה,מין עצב לא מוסבר. אבל למה שהיא תהייה עצובה? הריי יש לה כל כך הרבה חברים, היא יפה ושמחה. אז למה? היא כל כך עצובה מבפנים מרוב שנמאס לה. אף אחד לא מבין אותה. כולם כל כך עסוקים בעצמם היא לא מבינה למה היא צריכה את זה ? הא כל כך מתמודדת עם הלבד הזה.
החברים אף פעם לא מתעניינים בה, לא מקשיבים, שופטים,רבים ולא מקבלים אותה כמו שהיא. אז איזה חברים הם בדיוק? הלבד הפך לשגרה , כבר קשה לקום מהמיטה, ההורים לא מבינים מה קורה?
אבל היא מתמודדת. היא מבטיחה לעצמה שבסוף תמיד הסוף טוב.
אז לילה טוב, בפעם הבאה שאתם מסתכלים במראה, תנסו לראות את העיניים. הן בסוף תמיד מראות את האמת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך