שלום, זה סיפור שאני השקעתי זמן לכתוב אותו, ולכן אני מבקש מכם בכל לשון של בקשה לכתוב הערות והארות על הסיפור.

משפחה

09/02/2017 1620 צפיות תגובה אחת
שלום, זה סיפור שאני השקעתי זמן לכתוב אותו, ולכן אני מבקש מכם בכל לשון של בקשה לכתוב הערות והארות על הסיפור.

דניאל הוא איש תמים ופחדן בן 20 אשר כל חייו רצה להחזיר את הוריו לאחר שנפרדו למרות שגם כיום הם שונאים אחד את השני באופן אגרסיבי.
כל חייו שני הוריו ניסו לשכנע אותו לעבור לגור אצלו ולאהוב אותו יותר:
אביו בדרכו האגרסיבית והמפחידה אך אוהבת,
ואמו בדרכה הדואגת והאוהבת אך גם דרך השקרים אותם דניאל שנא יותר מכל.

לאחר מספר פגישות עם הפססיכולוגית שלו לאה היא הציעה לעור לו להחזיר את הוריו, דניאל התפתה להצעה והסכים אליה בלי לחשוב פעמיים.

שניהם ניסו להחזיר את הוריו בדרכים שונות ומגוונות כגון: שנאה משותפת, ציוות בסדנאות שונות ואפילו שוחד, אך ללא הצלחה.

באחד מן ניסיונותיהם של דניאל ולאה הם גרמו לאביו של דניאל להציל את אמו מן מוות בטוח בתאונת דרכים הם מתחילים לדבר ולהתחבר אחד עם השני.

לטענתה של לאה הטיפול שלה הצליח והיא דורשת תשלום מלא עליו, אך דניאל מתעקש לא לתת לה כסף עד שהוריו יחזרו להיות ביחד, ולמרות כעסה של לאה היא נאלצת להקשיב לו.

לאה לוקחת את הוריו של דניאל למסעדה, שאחריה הם נוסעים לביתו של אביו של דניאל.
באותו זמן שדניאל מתצפת על הוריו, לאה פורצת לביתו ולוקחת את הצ'ק שדניאל אמור להפקיד לה על הטיפול.

בבוקר, אביו של דניאל מגלה שאמו של דניאל גנבה כסף רב מביתו.

הוריו חוזרים לריב אחד עם השני באופן הכי אגרסיבי שהם רבו בחייהם, ולבסוף שניהם שואלים את דניאל אחת ולתמיד עם מי הוא רוצה לחיות.

דניאל לא עונה להוריו תשובה, ובעקבות כך אביו מתעצבן כל כך, עד שהוא צועק עליו ומרביץ לו בחדר במשך שעות שבסופם אומר לו שהוא לא אוהב אותו ולעולם לא יאהב אותו.
אמו לוקחת ממנו את המכונית שקנה בשבילו..

כשדניאל חוזר בוכה מעצב לביתו, הוא מגלה שלאה פרצה לביתו ולקחה את הצ'ק אשר לא הסכים לתת לה, דניאל נכנס לביתו ובוכה באופן חזק וברור במשך שעות, כשהוא מבין שאין דבר כזה טוב, אלה רק רע שעושק אותך ועושה רע, ואף אחד לא דואג לו.

דניאל מבין שכדי להחזיר את משפחתו למה שהייתה הוא צריך להרוג את אחד מהוריו.
דניאל הולך לבית אביו עם אקדח, הוא מנסה לירות בו, לאחר ספירה לאחור ניסה להרגיע את עצמו אך הוא לא הצליח ללחוץ על ההדק מרוב לחץ ולהרוג את אביו.

אביו מבין שבוא בסכנה, ושהוא צריך להרוג את אמו כדי להישאר בחיים, הוא מזייף הודעה מדניאל שבה הוא אומר לה להגיע לדבר, ואז שהיא מגיעה הוא מנסה לרצוח אותה ללא הצלחה, ואז היא מבינה שהיא צריכה ואף רוצה להרוג אותו.

מתחיל קרב גס רוח וקר בין שני הוריו של דניאל על חייהם, דניאל שהוא לא יכול להחזיר את משפחתו למה שהייתה ולא רוצה לחיות יותר, ולכן כדי לגמור את הקרב, קופץ מהחלון .

שני הוריו עוצרים את קרב בין רגע, ורצים לכיוונו של דניאל, אשר לא נמצא עוד ברוח החיים.


תגובות (1)

זה נשמע -או יותר נכון נקרא – כמו עובדות יבשות. חסר החלק הסיפורי….

10/02/2017 02:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך